Nytt mmo på gång, the repopulation.

Medlem
Nytt mmo på gång, the repopulation.

Fick nys om ett nytt mmo som är på gång, och FZ verkar ha missat det, så här kommer en länk.
http://www.therepopulation.com/index.php/game-features/game-o...

Det verkar ganska massivt:)

EDIT: Vet inte varför detta hamnade som en ny tråd när jag klickade nytt svar.

Medlem

Spelet körs på hero engine, samma som swtor bl.a.
Kommer ha samma buggar och samma prestanda problem.

Inte för att vara negativ, men förvänta er inte mycket av det.

Medlem
Skrivet av pitchatan:

Spelet körs på hero engine, samma som swtor bl.a.
Kommer ha samma buggar och samma prestanda problem.

Inte för att vara negativ, men förvänta er inte mycket av det.

Låter på dig som att motorn inte går att uppdatera och förbättra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det låter ju verkligen ambitiöst. Ska absolut hålla koll på detta och hoppas de når upp till vad som lovas. Men jag blev lite orolig när jag läste om Repop Token, låter som något sorts p2w system? Orkade inte kolla upp vad det var så ska inte dra några växlar på det än.

Tack för tipset iaf.

Medlem
Skrivet av trasapa:

Det låter ju verkligen ambitiöst. Ska absolut hålla koll på detta och hoppas de når upp till vad som lovas. Men jag blev lite orolig när jag läste om Repop Token, låter som något sorts p2w system? Orkade inte kolla upp vad det var så ska inte dra några växlar på det än.

Tack för tipset iaf.

Repop Tokens

These are special tokens that can be used to get special in game items as a thank you for supporting us. Instead of giving specific ones at each level we will offer you tokens and you will have a choice of different options with some costing more than 1 token. These items will be cosmetic in nature only and will not give you any additional functionality or power over other players. Examples of what you can expect are: equip-able shell items such as armor, weapons, and clothing, a special edition vehicle, and trinkets and even special buildings for your housing and nation. These are similar to Kickstarter tokens and Kickstarter backers will have access to the items offered via Repop Tokens as well, but will have a few exclusive offerings not available with Repop Tokens.

Så det verkar man inte behöva oroa sig för iallafall. Låter som att det möjligen skulle kunna vara något, får se om jag kommer ihåg det när det släpps.

Avstängd
Skrivet av pitchatan:

Spelet körs på hero engine, samma som swtor bl.a.
Kommer ha samma buggar och samma prestanda problem.

Inte för att vara negativ, men förvänta er inte mycket av det.

Det sitter i hur mycket tid utvecklarna lägger ner att förhindra buggar och prestanda problem. Det sitter inte i själva motorn. Tänk om lite grann snälla.

Medlem

- Benke, tar du fram MMORPG-MALLEN så börjar vi!
- Visst Conny!

- Så där jag. Det var inte så svårt! Nu har vi gjort som alla andra!
- Härligt! Då kan vi räkna med att pengar strömmar in och att massa folk kommer älska att spela vårat spel!
- Du har förstått det här Benke!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av pitchatan:

Spelet körs på hero engine, samma som swtor bl.a.
Kommer ha samma buggar och samma prestanda problem.

Inte för att vara negativ, men förvänta er inte mycket av det.

Låter på dig som att motorn inte går att uppdatera och förbättra.

självklart går den att förbättra, men med tanke på att motorn har varit ut sen början av 2009 och prestanda problemet finns kvar så har jag personligen inga höga förhoppningar.

Vad jag hört från folk som använt sig av "gratis" versionen så är motorn väldigt begränsad också.

Medlem

Älskade pre-cu SWG och håller verkligen tummarna för det här.

Det står väldigt mycket matnyttigt om varför dom valde HERO och hur mycket det har utvecklats sen swtor så jag jag skulle inte dissa det pga av det.

Medlem

åh, detta håller jag konstant ögonen på! Verkar vara det enda MMO:et som kan intressera mig för den scenen igen.

Medlem
Skrivet av pillveke:

åh, detta håller jag konstant ögonen på! Verkar vara det enda MMO:et som kan intressera mig för den scenen igen.

Samma här, slängde tom in lite pengar åt dom vilket jag aldrig trodde jag skulle göra för ett spel.

1
Skriv svar