..och så klagar de på att dataspel är våldsamma

Medlem
..och så klagar de på att dataspel är våldsamma

http://www.sverigescenen.com/

Läs och begrunda dessa helidioter..Nu menar jag just inte bara solnaiterna utan alla dessa puckon som tycker att det är roligt att slåss..:evil:

Men det kanske sprider sig till Dreamhack med??
Tänk er rubrikerna efter det..:P

Inaktiv

Vilka nötter. Men om de vill slåss så varsågod.

Det är roligt att slåss!;)


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Att slåss i kravallmatcher osv skadar även oskyldiga. Vill de slåss tycker jag de kan slå varandra på käften. Borde ju ge samma tillfredställe. Kul att man fortfarande kan bli förundrad över vissa människor.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Fyfan vilka idioter, hatar sånt här folk(dock var Green Street Hooligans en bra film ).

Medlem

Shijt, de upphäver alla hederskodex... det kommer bli en grym fight alltså!

Medlem

så fega människor, hel jävla sida hur man undanslipper om man blir tagen av snuten. Trodde det var mer manligt att ta sitt straff än att ljuga som en kärring.

Medlem
Skrivet av sverigescenen:

FÖRENAT MED STIL & KLASS SEDAN 2000

Herregud...


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

tycker det är skit fånigt med att hålla på och slåss, vad är det för fel på kramar?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

IceMan´s kommentar <3.

Medlem

Tro fan man måste hitta på sidoaktiviteter med en så otroligt tråkig sport som fotboll.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

spika upp dom på en vägg

Medlem

Tipsa dom om nån övergiven plats långt bort från alla andra normala människor så kan dom gå dit och slå ihjäl varandra så slipper vi dom här idioterna.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Förbjud fotboll. Det är det enda rätta.

Medlem
Skrivet av IceMan:

tycker det är skit fånigt med att hålla på och slåss, vad är det för fel på kramar?

*kramgosas*
Aldrig varit förtjust i att slåss.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

äh låt dom slåss i fred


signatur

Meep!

Medlem

"slåss i fred"

Rolig oxymoron


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

ro
Medlem

Äh vadå, lika barn leka bäst? Vill dom lalla omrking och puckla på varandra får dom väl göra det .

Medlem

Menar ju det, sålänge dom inte börjar slå "vanligt" folk på käften så ser jag egentligen inga problem med det. Dom får fast slå ihjäl varandra, I couldn't care less.

Medlem

ingen som kan hacka skiten?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

vidare, ni som tycker det är okej, har ni tänkt på att jag och du får betala sjukhus avgifterna för deras "lekar"?


signatur

R.I.P The_maxx

ro
Medlem

Ja herregud, dom ohyggliga sjukhustkostnaderna, tänk på dom!

Nej fan, jag tycker det är bra att liksinnade går ut och spöar skiten ur varandra, jag är faktiskt säker på att det gör dom till "bättre människor".
De flesta av oss känner inte att vi behöver slåss för att få våra kicks, men dom här snubbarna gör det. Bättre att dom tar ut det på varandra än någon stackare på krogen, om man nu ska se det rent krasst.

Medlem
Skrivet av teX:

Förbjud fotboll. Det är det enda rätta.

Haha. Ja, det är nog den rätta lösningen. Synd bara att det sabbar för alla som gillar fotboll och inte slåss - som är X antal fler. Lite som kollektiv bestraffning i grundskolan, tabbar en så skall alla få ta straffet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Dessa grabbar vågar inte gå "1vs1" men vill ändå få en kick av en fight. Höjden av feghet och verkligen inget att se upp till.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av ro:

Ja herregud, dom ohyggliga sjukhustkostnaderna, tänk på dom!

Nej fan, jag tycker det är bra att liksinnade går ut och spöar skiten ur varandra, jag är faktiskt säker på att det gör dom till "bättre människor".
De flesta av oss känner inte att vi behöver slåss för att få våra kicks, men dom här snubbarna gör det. Bättre att dom tar ut det på varandra än någon stackare på krogen, om man nu ska se det rent krasst.

Problemet ligger snarast i att det faktiskt inte håller sig till de som vill vara med, utan att killen på krogen får en käftsmäll också.

Medlem

ro kan du och betala de miljoner som såna skador kostar. tack! slipper jag göra det.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Problemet är att dessa personer slår gärna oskyldiga också, nu har dem liksom släppt sin hederskodex, alltså är det fritt fram att slå barn och kvinnor som hejar på motståndarlaget, så får jag det iaf i min hjärna.

Medlem
Skrivet av IceMan:

ro kan du och betala de miljoner som såna skador kostar. tack! slipper jag göra det.

Fan om du ska gnälla om kostnader för detta så borde du gnälla på sånt som faktiskt kostar något och det är all jävla säkerhetspådrag som de här matcherna kräver, det är vad som kostar, inte att några stycken av dem ligger inne i sjukhuset någon natt.

Tycker förövrigt att det är jävligt löjligt men jag föredrar när de möter upp varandra på en förvald plats och slåss än att de hoppar på någon med fel tröja på sig som inte är där för våldets skull utan som faktiskt uppskattar fotboll, även om det är på låg nivå...

1
Skriv svar