Önska sej när man fyller 30?

Medlem
Önska sej när man fyller 30?

Hoj!
Det påstås att jag fyller 30 i april...
Nog om detta sorge ämne, frågan är:

Vad ska man önska sej?
familjen frågar och än så länge har jag ingen aning,
Tar tacksamt emot några bra idèr från folk!

i-lands problem, men ändå


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Lite svårt när man inte riktigt vet vad du är intresserad av och redan har.

Men jag skulle önskat mig tv-spel.


signatur

Everybody needs help.

phi
Medlem

En upplevelse?

http:///www.liveit.se

KoP
Medlem
Medlem

Fallskärmshopp har jag själv funderat på, tyvärr fyller man år i mars så inget jättesug att hoppa i mars. Om man nu inte får en utlandsresa på köpet också

Medlem

En fin middag på restaurang med familjen

Medlem
Skrivet av KoP:

Lugn och ro?

WORD!!!!

Medlem
Skrivet av phi:

En upplevelse?

http:///www.liveit.se

inga såna grejor
Hemma är bäst-kille


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

En sprillans ny Mercedes?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Kraften att segra.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Jag fyller snart 29 själv. Funderade på vad jag ville ha för att göra en önskelista åt släkten. Resultatet blev vassa köksknivar, en liten byrå och en morgonrock... Är det första tecknen på en 30-årskris?

Tror faktiskt det kan vara en bra idé att ta en tur genom din bostad och fundera snabbt på vad du faktiskt skulle behöva. Blir troligen enkelt för folk att skaffa prytlarna du kommer på och du vet att det kommer användas. Kanske inte superkul men vad är alternativet? Att önska sig sådant folk inte kan skaffa eller att inte önska sig något alls?

Eller så önskar du dig helt enkelt att släkten går ihop och ger dig en gemensam överraskning. Ibland är spänningen bättre än presenterna.

ZF
Medlem

fred på jorden och en tårta är aldrig fel.

Medlem

signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Inaktiv

30 bast fyller man bara en gång. Har du flera i din vänskapskrets som fyller 30år? Isf kan ni alltid hyra en herrgård tillsammans och beställa ut den godaste möjliga mat och dryck via ett carteringföretag.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Lycka och välgång till dina nära och kära?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

En traktor som du kan gräva diken med?

Medlem

Makt ?


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

När man är trettio.. Så är det väl dax att växa upp?

När jag var trettio, funderade jag hur jag skulle ha råd att ge barnen den födelsedag de ville ha.
I vilket stadium befinner man sig i när man fyller trettio och ställer frågan som ett barn, vad skall jag ha ?

Är det inte dax Iceman att fundera på vad du gör här på denna jord?
Har du inte barn, så har du säkert fattiga släktingar/syskon etc som säkert skulle bli glada för lite hjälp?

30= vuxen och sluta vara barn. Du har säkert folk du älskar som går på marginalen. Sluta vara P12.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Kolla efter vad du behöver. Man behöver alltid något som man tänkt och köpa, men kommer aldrig till att göra. Därav kommer födelsedagar o jul bra till!


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Medlem
Skrivet av Konfucius:

När man är trettio.. Så är det väl dax att växa upp?

När jag var trettio, funderade jag hur jag skulle ha råd att ge barnen den födelsedag de ville ha.
I vilket stadium befinner man sig i när man fyller trettio och ställer frågan som ett barn, vad skall jag ha ?

Är det inte dax Iceman att fundera på vad du gör här på denna jord?
Har du inte barn, så har du säkert fattiga släktingar/syskon etc som säkert skulle bli glada för lite hjälp?

30= vuxen och sluta vara barn. Du har säkert folk du älskar som går på marginalen. Sluta vara P12.

Jag har barn och allt jag behöver

Därför jag frågar vad faan ska man önska sej?
Om 15år så är det ju kul å peka på nått å säga "höhö den där fick jag när jag blev 30"
En slips är inte så kul..


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av lastlegion:

Kolla efter vad du behöver. Man behöver alltid något som man tänkt och köpa, men kommer aldrig till att göra. Därav kommer födelsedagar o jul bra till!

ja preics! dock är det enda jag kommer på är en ny teflon stek panna.

Manqs - Hmm haha ja varför inte


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Önska dig en resa, det är alltid gött att komma iväg.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Skrivet av IceMan:
Skrivet av lastlegion:

Kolla efter vad du behöver. Man behöver alltid något som man tänkt och köpa, men kommer aldrig till att göra. Därav kommer födelsedagar o jul bra till!

ja preics! dock är det enda jag kommer på är en ny teflon stek panna.

Jag vill varmt rekommendera en Keramisk stekpanna istället för Teflon.

De väger som teflon men går inte sönder eller utsöndrar gifter.
Dessutom klarar de högre temperaturer, och är lättare att diska.

Keramiska pannor är vid inköp några hundralappar dyrare än Teflonpannor,
men ser man på livslängden (15-25 år), så är keramik billigare än teflon.

Användningen är i stort samma som teflon, inga vassa föremål och
lite fett i pannan, diska utan gno med slipsidan på disksvampen, så håller den i ett par decennier.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

dessa har jag totalt missat! skall ta och kolla upp dom. tack!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Jag har barn och allt jag behöver

Därför jag frågar vad faan ska man önska sej?
Om 15år så är det ju kul å peka på nått å säga "höhö den där fick jag när jag blev 30"
En slips är inte så kul..

Aha... okey, sorry för förra inlägget då, det var onödigt skarpt, det erkänner jag.

Vad tror du om en weekend med BARA tanten utan kids på ett bra Spa/hotell?
Lite romantik för dig o din älskling utan blöjbyten/köra ungarna till dagis etc.

Eller ballongflygning/liknande upplevelsegrejj?

Svårt att tipsa när man inte vet intresse/budget.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

ingen fara! lever ensamen tyvärr. men att komma iväg på nått litet mysigt grejs kanske inte är så fel. Skulle vara kul att höra vad andra 30åringar fick. har tänkt på en shyst fotölj. men trotts jag bor i hus så blir det tyvärr för trångt.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

3D-printer och grattis i förskott!


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Hotline miami


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Du kan få en Dota 2-nyckel av mig om du är sugen IceMan. Alltid nåt i presentväg:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

åå en 3D printer vore skit kul ju

tack mannen men ja spelar inte dota

kom på en grej nyss! en ögon undersökning+linser!
synen har gått ner rätt bra senaste åren, så en sån sak skulle sitta jävligt bra! ))


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar