FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
CoolStoryBro
Titel Frågvis
Registrerad 2012-03-08
Inlägg 35
Robboy
Titel Stammis
Registrerad 2004-07-12
Inlägg 503

Har inte ens spelat fösta spelet, men fett taggad av alla Videos. önskar jag hade en riktig dator,.

Tybalt
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 162

Jag gillar Payday så endast priset avgör om det blir ett köp.

Hjelmern
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-12-08
Inlägg 194

Det främsta Payday hade brist på var ju just kartor, så det blir nog ett givet köp. Man kan ju alltid hoppas att man kan få det för en någorlunda billig peng, men det ultimata skulle givetvis vara om det var gratis.

bent toe
Titel Veteran
Registrerad 2009-09-11
Inlägg 834

Hjelmern skrev:
Det främsta Payday hade brist på var ju just kartor, så det blir nog ett givet köp. Man kan ju alltid hoppas att man kan få det för en någorlunda billig peng, men det ultimata skulle givetvis vara om det var gratis.

Vill lägga till att ammo var ju en riiiiktigt stor brist också, 120 skott och en ammo väska som man kunde slänga ut på ett ställe.. detta gjorde att det var skittråkigt, man vill ju kunna brassa på som i filmen HEAT :)

Ser bra ut dock.. blir det svinbilligt eller rent av gratis så e jag på.

Tybalt
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 162

bent toe skrev:
Vill lägga till att ammo var ju en riiiiktigt stor brist också, 120 skott och en ammo väska som man kunde slänga ut på ett ställe.. detta gjorde att det var skittråkigt, man vill ju kunna brassa på som i filmen HEAT :)

Ser bra ut dock.. blir det svinbilligt eller rent av gratis så e jag på.

Eller så får man lära sig att sikta. ;)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 507 medlemmar online. 44 foruminlägg har postats idag.

FZ