Medlem

Att slå ut mina tänder.
Har hänt mig alldeles för många gånger redan.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av psykotisk:
Skrivet av huxflux:

just i fallet getingar, säg att man inte är allergiker men är rädd för att få ett stick av dem, är det obefogat? Det handlar ju ändå om smärta.
Jag är inte rädd för dem själv, men jag är försiktig tex när jag klipper gräset, dels för att de är levande varelser men även för att jag vill undvika stick.

Jag brukar inte vara rädd, jag är riskmedveten

Det skulle jag inte kalla för rädsla. Rädsla vore snarare om du frenetiskt började försöka vifta bort getingen och börja springa åt ett annat håll samtidigt.

Jag är varken farträdd eller rädd för döden men det betyder inte att jag kör över 300km/h med MC:n (kan ha hänt någon gång dock...) på varenda motorväg. Kör jag åt helvete så är jag med största sannolikhet död.

Riskmedveten? Definitivt.

sen så är det ju jävligt sjysst mot andra personer i trafiken att åka 300 km timmen också..

Medlem
Medlem
Skrivet av Aiek:

sen så är det ju jävligt sjysst mot andra personer i trafiken att åka 300 km timmen också..

Ja, speciellt på natten när det är så mycket trafik också.

Medlem
Skrivet av psykotisk:
Skrivet av Aiek:

sen så är det ju jävligt sjysst mot andra personer i trafiken att åka 300 km timmen också..

Ja, speciellt på natten när det är så mycket trafik också.

Du utsätter ändå andra människor för fara om du kör 300 km/h på vägar jag knappast tror är märkta för den farten.

Själv är jag rädd för islam, alla muslimer överallt luktar illa, dom ser farliga ut och så kommer dom till vårat land och europa, jag har hört att det enda dom vill göra är att ta över våra länder också, det är jätteläskigt och folk gör ju inget emot dom heller, utan låter dom komma hit med sharialagar och så vilket kommer betyda att dom kommer föröka sig som kaniner säkert, och ta över sverige inifrån

Och så måste man själv bli muslim, det är jättehemskt


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Jag äter rädsla till frukost.

Och fobier till middag.

Och på natten bombar jag ut det. Lmao

Avstängd

Jag kan inte påstå att jag går runt och är rädd för saker, men jag hyser ett visst obehag mot getingar, bin och humlor - särskilt den förstnämnda.

Riskmedveten är en väl passande beskrivning på mig. Riskmedveten och försiktig. Jag är inte särskilt riskbenägen. Jag är medveten om att jag kan förolyckas jämnt men jag tänker inte på det just nånting. Jag litar på att Gud kirrar biffen till det bästa - vad nu det kan vara.

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av psykotisk:
Skrivet av Aiek:

sen så är det ju jävligt sjysst mot andra personer i trafiken att åka 300 km timmen också..

Ja, speciellt på natten när det är så mycket trafik också.

Du utsätter ändå andra människor för fara om du kör 300 km/h på vägar jag knappast tror är märkta för den farten.

Risken för att utsätta andra människor för fara är många gånger större när både du och jag kör efter fartbegränsningarna i en hårt trafikerad stad än om jag kör i 300km/h nattetid efter en så gott som otrafikerad motorväg. Så skippa moralsnacket.

Medlem

Spindlar, scammers, drogpåverkade.

Finns fler saker men kommer inte på mer atm.

EDIT: Även rädd för att få Migrän.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Muslimer!

Kill the infidel!!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av psykotisk:
Skrivet av Greger:
Skrivet av psykotisk:
Skrivet av Aiek:

sen så är det ju jävligt sjysst mot andra personer i trafiken att åka 300 km timmen också..

Ja, speciellt på natten när det är så mycket trafik också.

Du utsätter ändå andra människor för fara om du kör 300 km/h på vägar jag knappast tror är märkta för den farten.

Risken för att utsätta andra människor för fara är många gånger större när både du och jag kör efter fartbegränsningarna i en hårt trafikerad stad än om jag kör i 300km/h nattetid efter en så gott som otrafikerad motorväg. Så skippa moralsnacket.

Du menar väl ändå inte att det är okej så länge man bara riskerar några få liv?

Medlem
Skrivet av psykotisk:
Skrivet av Greger:
Skrivet av psykotisk:
Skrivet av Aiek:

sen så är det ju jävligt sjysst mot andra personer i trafiken att åka 300 km timmen också..

Ja, speciellt på natten när det är så mycket trafik också.

Du utsätter ändå andra människor för fara om du kör 300 km/h på vägar jag knappast tror är märkta för den farten.

Risken för att utsätta andra människor för fara är många gånger större när både du och jag kör efter fartbegränsningarna i en hårt trafikerad stad än om jag kör i 300km/h nattetid efter en så gott som otrafikerad motorväg. Så skippa moralsnacket.

Du är ju allt bra dum i huvudet om du leker Fast and the Furious på motorvägen...
Vill man köra fort så rekommenderas Gotland Ring

PS: Hoppas snuten stoppar dig.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

trollsländor och nattfjärilar


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

svårt det här

finns massa saker jag tycker är obehagliga.. som spindlar och småkryp, dock kan jag inte säga att jag är rädd just för dessa saker

Ja ni, jag har faktiskt lite svårt att klura ut vad jag egentligen är rädd för, det är väl något jag får ta reda på rent spontant vid framtida händelser

Inaktiv

En till sak som jag är rädd för är att hoppa ner i vatten där man inte når botten och dykningar och sådana saker. Har aldrig lärt mig det riktigt och då har det blivit en rädsla:(

Medlem

Tycker dockor är jävligt läskiga. Ta t.ex Saw.

Medlem

Rädd för att Mona Sahlin skall vinna valet 2010.

Medlem
Skrivet av Nestor:

Du är ju allt bra dum i huvudet om du leker Fast and the Furious på motorvägen...
Vill man köra fort så rekommenderas Gotland Ring

PS: Hoppas snuten stoppar dig.

Här är han igen, lagens väktare...!

Så fort någon här på forumet gör något som bryter mot lagen så sticker du fram som kärringen bakom knuten...

Jag har ett tips till dig..

Sköt dig själv och skit i andra!

Medlem
Skrivet av Jühan:
Skrivet av Nestor:

Du är ju allt bra dum i huvudet om du leker Fast and the Furious på motorvägen...
Vill man köra fort så rekommenderas Gotland Ring

PS: Hoppas snuten stoppar dig.

Här är han igen, lagens väktare...!

Så fort någon här på forumet gör något som bryter mot lagen så sticker du fram som kärringen bakom knuten...

Jag har ett tips till dig..

Sköt dig själv och skit i andra!

Han riskerar andra människors liv när han åker snabbt på motorvägar, då vi är en del av andra människor så är det väl ganska självklart att vi har ett problem med det.

Filosofin att man får göra vad man vill fungerar bara när man inte riskerar andra människors liv.

Medlem

I det här fallet tycker jag Nestor har rätt.

Medlem
Skrivet av Jühan:
Skrivet av Nestor:

Du är ju allt bra dum i huvudet om du leker Fast and the Furious på motorvägen...
Vill man köra fort så rekommenderas Gotland Ring

PS: Hoppas snuten stoppar dig.

Här är han igen, lagens väktare...!

Så fort någon här på forumet gör något som bryter mot lagen så sticker du fram som kärringen bakom knuten...

Jag har ett tips till dig..

Sköt dig själv och skit i andra!

Ja fyfan när folk värnar om att folk ska följa lagen och inte riskera andra medtraffikanters liv


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av andymikel:
Skrivet av Jühan:
Skrivet av Nestor:

Du är ju allt bra dum i huvudet om du leker Fast and the Furious på motorvägen...
Vill man köra fort så rekommenderas Gotland Ring

PS: Hoppas snuten stoppar dig.

Här är han igen, lagens väktare...!

Så fort någon här på forumet gör något som bryter mot lagen så sticker du fram som kärringen bakom knuten...

Jag har ett tips till dig..

Sköt dig själv och skit i andra!

Han riskerar andra människors liv när han åker snabbt på motorvägar, då vi är en del av andra människor så är det väl ganska självklart att vi har ett problem med det.

Filosofin att man får göra vad man vill fungerar bara när man inte riskerar andra människors liv.

Men han skriver ju att han åker själv på natten på motorväg då det inte är någon trafik so whats the big deal? Det är ju bara hans eget liv han riskerar då. Det hade varit idiotiskt om det hade varit mitt på ljusa dan i rusningstrafik men nu är inte så fallet...

Medlem
Skrivet av Jühan:

Men han skriver ju att han åker själv på natten på motorväg då det inte är någon trafik so whats the big deal? Det är ju bara hans eget liv han riskerar då. Det hade varit idiotiskt om det hade varit mitt på ljusa dan i rusningstrafik men nu är inte så fallet...

Lastbilschaffisar brukar åka runt, bussar, fan tillochmed privatpersoner finns ändå på vägarna, det finns _alltid_ folk som rör sig på vägarna.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Jühan:

Men han skriver ju att han åker själv på natten på motorväg då det inte är någon trafik so whats the big deal? Det är ju bara hans eget liv han riskerar då. Det hade varit idiotiskt om det hade varit mitt på ljusa dan i rusningstrafik men nu är inte så fallet...

Lastbilschaffisar brukar åka runt, bussar, fan tillochmed privatpersoner finns ändå på vägarna, det finns _alltid_ folk som rör sig på vägarna.

OCH DJUR! <3

Glömde skriva att jag är rädd för kapten haddock...vet inte hur det kan komma sig :$

Medlem

Social interaktion med någon annan medmänniska. Det är ganska läskigt imo


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Jühan:
Skrivet av Nestor:

Du är ju allt bra dum i huvudet om du leker Fast and the Furious på motorvägen...
Vill man köra fort så rekommenderas Gotland Ring

PS: Hoppas snuten stoppar dig.

Här är han igen, lagens väktare...!

Så fort någon här på forumet gör något som bryter mot lagen så sticker du fram som kärringen bakom knuten...

Jag har ett tips till dig..

Sköt dig själv och skit i andra!

Äh, låt honom fjanta sig bäst han vill. Han är ju uppenbarligen endast ute efter att provocera. Att diskutera med en moralkärring är som att mata forumtrollen.

Medlem

Som vanligtt så spårade hela skiten ur, men jag gör ett försök att få det på rätt väg igen.

Jag gillar inte håriga spindlar, dom är äckliga. Och så får jag svindel om jag är högt upp och tittar ner, men jag är inte rädd för höjder får bara svindel :crazy:


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Skrivet av Jühan:
Skrivet av andymikel:
Skrivet av Jühan:
Skrivet av Nestor:

Du är ju allt bra dum i huvudet om du leker Fast and the Furious på motorvägen...
Vill man köra fort så rekommenderas Gotland Ring

PS: Hoppas snuten stoppar dig.

Här är han igen, lagens väktare...!

Så fort någon här på forumet gör något som bryter mot lagen så sticker du fram som kärringen bakom knuten...

Jag har ett tips till dig..

Sköt dig själv och skit i andra!

Han riskerar andra människors liv när han åker snabbt på motorvägar, då vi är en del av andra människor så är det väl ganska självklart att vi har ett problem med det.

Filosofin att man får göra vad man vill fungerar bara när man inte riskerar andra människors liv.

Men han skriver ju att han åker själv på natten på motorväg då det inte är någon trafik so whats the big deal? Det är ju bara hans eget liv han riskerar då. Det hade varit idiotiskt om det hade varit mitt på ljusa dan i rusningstrafik men nu är inte så fallet...

Hur fan vet man att det inte är nån trafik när man kommer blåsandes i 300 förens efteråt?....case closed


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Jühan:

Så fort någon här på forumet gör något som bryter mot lagen så sticker du fram som kärringen bakom knuten...
...
Sköt dig själv och skit i andra!

Ja, herre jösses! Att någon ens bryr sig om lagar, regler och att göra rätt för sig. Hemskare människa kan jag inte tänka mig!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Att det blir 3 dagars strömavbrott, inget interneeeet! iiiihiihhhh.

123
Skriv svar