R.I.P. Skippy 17/7 2006

Inaktiv

R.I.P

Jag har själv en katt (9år). Kommer att bli jobbigt den dagen då hon går bort.


signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Inaktiv

CastorFiber du är en sann humorist. För övrigt såg katten lite mordisk ut i blicken

Inaktiv

Skaffade katt idag förresten :>

R.I.P


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Inaktiv

Beklagar


signatur

War never changes.

Medlem

Jikes den katten såg ju OND ut!

aje RIP men 17 år! vilken lång livare har haft 4-6 kattar å de för som flugar får sluta upp att ta dom i prutten


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

MFC
Medlem

Jag har haft en klok katt.. efter den kom två till men dom var alla störda så jag säger, aldrig mer katt.. There could only be one eller nått..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Youtube-proffs

Ända jag har vart med om som dödsfall inom djurfamiljen är en liten mus jag hade "Zorro" hette den. Han typ dog pga att min elaka styvsyster också ville ha en mus, som jag inte ville. Hennes mus blev iaf sjuk typ och den dog. Jag va så sur på hennes mus så jag kasta den i soppnedkastet när den dog. Och när min Zorro dog så begravde jag den vid ett träd så de finns ett träd i Göteborg som förevigt kommer ha Zorro själen i sig.

Ett annat djur jag hade va en Hare. Ja en Hare. Jag hittade den när den va jätteliten och den vart attackerad av typ 20tal skator och fiskmåsar, dom hade typ plockat ut hans ena öga osv.

Tog hand om den i lite mer en ett halvår innan han dog ty bara för min bror glömde mata den. Ledsen to the max.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av WildThing:

Har själv en 19 årig katt, men pigg är han. Får se hur länge det varar

19 år? Så länge får fan inte våran katt leva det orkar jag inte med.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Polish - vi har/hadde en hund som hete/heter Zorro

tänkte fylla i lite här i sorge tråden.

när jag åkte hem idag bad mor min att jag skulle åka till hem-hem en sväng.
gick och pratade med pappa en sväng som satt och grävde lite bakom huset med en mini-grävare.
han snackade på telefon, men pekade på ett område där vi begraver husdjur, och säger "Lord"
jag tittar och ser en liten sten hög med en blomvas på, tänkte "va nää?" trodde inte på han, men så var det.
Våran hund Lord en Bordercolli (stava) är död.
han har vallat hundar och sina sista år har han fått leka och vila, göra vad han vill. han blev 12år.
dog mitt i natten tydligen, han var död på morongen, varit en pigg hund så vi vet inte vad som hänt, men det var iallafall en fin död, fick dö i sömnen, frisk och glad.

Kram på dig min älskade Lord


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Usch, sånt är hemskt, hade en katt när jag var mindre som vi hade döpt till Mario (av uppenbara skäl), han blev påkörd precis utanför vårat hus, var rätt jobbigt att se katten ligga splashad över gatan... Han var underbart vacker, helsvart och lite knubbig precis som sin namne. (Inte svart, iofs Super-Mario har ju svart mustasch).

Medlem

Awww :(, R.I.P

Medlem

mm ush aldrig kul när djur dör, och jag som är bond-son har ju upplevt 4st döda hundar, hmm hur många katter? 10kanske, inte mindre iallafall, så det är jobbigt, men vad gör man?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Han ser ut att ha varit en riktigt kunglig kisse, rip!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Kråkan:

Memento Mori

huh? Varför dra upp WoW guild namn här?

Medlem
Skrivet av Satan:
Skrivet av Kråkan:

Memento Mori

huh? Varför dra upp WoW guild namn här?

Memento mori is a Latin phrase that may be freely translated as "Remember that you are mortal," "Remember you will die," or "Remember your death".

p.s google is your friend

Inaktiv
Skrivet av Satan:
Skrivet av Kråkan:

Memento Mori

huh? Varför dra upp WoW guild namn här?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bild:Stampens_kyrkog%C3%A5rd%2C_...
vi har inga spirit healers..


signatur

Internet är din vän

Medlem

Min hund dog för några år sedan, på ett mycket tragiskt sätt.
Hon trillade ner för trappen och bröt ryggen, och hon kunde inte räddas, så jag fick söva henne och ge henne en sista vilan.

Hon skulle ha sina egna solglasögon när vi körde i bilen ( annars skall hon tills de var på nosen ), hon älskade att sola solarium, hon kom alltid med skålen när vattnet/maten var slut, hon hade en mycket start personlighet, som jag än idag saknar mycket och massor.

Grät otroligt mycket de första netterna och var deprimerad ganska många veckor.

Rip skippy, rip candida (candy)

Inaktiv

RIP Skippy


signatur

One, two, five! Three, sire! THREE!

Medlem

Requiescat In Pace

Medlem

Snart fyraårs"jubileum" för denna katt, hur känns det?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Men Greger då, har du börjat posthunta nu?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Här kan man verkligen snacka om grave digging.

Medlem

Är Gregers konto hackat?

Medlem

katt-astrof att tråden grävts upp. Du borde skämmas som en hund!

skämt åsido..

tråkigt med husdjur som går bort..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Bara att säga "jag är ledsen" Inte kul med döda djur.

Medlem

RIP vet hur det känns :'(

EDIT; aha..

12
Skriv svar