73mpl4R skrev:
Riktigt trevliga och ingående recensioner, det gillar vi!
Tackar då har jag lyckats! ^^
Brain skrev:
Hm, quick tips innan jag kikar igenom :
Byt namn på alla vids så att CDR inte står först. När man letar efter en video så kommer det att stå på följande sätt:
Hmm YouTubes sökmotor fungerar lite skumt tycker jag. Ta recensionen av Monopoly Express som exempel - den kan man hitta både genom att enbart söka på namnet men också om just ordet "recension" är med. Så är dock inte fallet med nya Starfarers of Catan eller Space Hulk: Death Angel. Mycket märkligt. Försöker förbättra taggarna i alla fall så får vi väl se om det gör någonting!
Om du istället syftade på att det blir för mycket text i rubriken på det här viset, vilket leder till att YouTube kortar av det som står - håll då bara muspekaren över själva klippet så skrivs allting ut i det popup-fönster som då hoppar fram
Brain skrev:
Kan du länka till recensionen av Civ? Hittar den inte..

Jag har tyvärr ingen recension av Civ, vare sig det gamla eller nya :/ Däremot vill jag hemskt gärna få spela just det nya av detta skäl - så förhoppningsvis får jag tag på det på ett eller annat sätt inom en snar framtid!
Har kommit så pass långt nu med recensionerna att jag imorgon kommer att börja kontakta spelutvecklare och utgivare här i Sverige för att tigga recensionsexemplar

Det hjälper förstås om mina tittare, som tycker att jag gör ett bra jobb, också mailar till t.ex Fantasy Flight Games eller Days of Wonder och säger "Den här killen gör det bra och har fått mig att bli intresserade utav just era spel, så förse honom gärna med fler för det gynnar er!" ^__^
Brain skrev:
Vart bor du? Låter norrländskt.

Jajemensan jag är Umebo!