Skänk bort gratis produktnyckel???

Medlem
Skänk bort gratis produktnyckel???

För en tid sedan släppte Svenska PC Gamer en kod i ett nummer av tidningen som gav spelare av Guild Wars tillgång till ett litet ingame Mini Pet vid namn Asura. Det fanns inget annat sätt att få tag på denna Asura förutom i tidningen eller att köpa den i spelet för ingame-pengar.

Jag "anordnade" en lite insamling av koder här på forumen från de läsare som inte spelar spelet men ändå ville skänka bort sina serial keys till de som spelar. En Asura går bara att låsa upp EN gång per konto, så jag tog en själv och de andra delade jag ut till folk inne i spelet som blev jätteglada http://forum.pcgamer.se/viewtopic.php?t=57020&highlight=

>>> Nu är det dags igen ^^ <<<

Guildwars.com anordnar en Mini Pet Giveaway i oktobernummret av PCGAMER och SUPERPLAY där de delar ut slumpade keys i prenumerantnummer och lösnummer på pressbyrån.

Är det möjligen någon som har en sådan här slumpad nyckel och vill dela med sig av den till spelare av Guild Wars? Det vore jättesnällt, och läsare av PCGAMER och SUPERPLAY är jättesnälla

Gör som tidigare, PM'a mig era keys så ser jag till att de kommer till användning!

Citat:

Från: 007sweden
Till: echX
Postat: 2007-07-14 16:16
Rubrik: Re: Kod för Asura
Hej echX!

Tusen tack för koden, nu äntligen har jag också en Asura.

Trevlig helg / Oskar


signatur

May we live in interesting times...

1
Skriv svar