Snygga brudar

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Sipmo, detta gjorde mig rädd, flickan ser ju inte ut att vara en dag äldre än 10 år typ!

Hon är 3 år äldre än dej.
http://www.myspace.com/arisamizuhara

Skrivet av klossen:

Allvarligt talat kan ni sluta snacka om asiater eller om icke asiater ser bättre ut blir ju fan sandlåde nivå. Och sluta dra alla över en kam.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Inaktiv

undra om hon kan sy mig en asuka kazama kostym

Medlem
Skrivet av decennium:

Sara Varone (Programledare i Italien)
http://cdn.chickipedia.com/www/images/a/ac/Sarav_552.jpg

---


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Sipmo:
Skrivet av Polish:

Sipmo, detta gjorde mig rädd, flickan ser ju inte ut att vara en dag äldre än 10 år typ!

Hon är 3 år äldre än dej.
http://www.myspace.com/arisamizuhara

Oavsett ålder, om man går igång på denna tjej så gillar man nog andra nioåringar också? Eller menar ni att ni gillar henne trots att hon ser ut som ett barn?

...en smula obehagligt, jag håller med polish. (för första gången)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av Sipmo:
Skrivet av Polish:

Sipmo, detta gjorde mig rädd, flickan ser ju inte ut att vara en dag äldre än 10 år typ!

Hon är 3 år äldre än dej.

Jag tycker att det är ni som är äckliga!

Arisa vill se ut som ett barn, bilderna är meningen att vara så söta som möjligt och inget material för fröken vänster (!), men det låter som att ni tyckte att 'den precis innan postade' Hayden fall under den kategorin?

Likadant med Emma Watson som var postad tidigare i tråden? :\


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av decennium:

Sara Varone (Programledare i Italien)
http://cdn.chickipedia.com/www/images/a/ac/Sarav_552.jpg

Jävla italienare och deras jävla tvprogram.. alltid nån tjock gammal gubbe och massa jävla lättklädda brudar överallt och så kommer kanske gamla mamman i publiken och snackar lite. Så jävla knäpp kvinnosyn de har där borta.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Aya Hirayama


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Damn sipmo, du har koll på många asiatmodeller. Jävligt många.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Jag trodde det var samma person allihopa

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Jag tycker att det är ni som är äckliga!

Arisa vill se ut som ett barn, bilderna är meningen att vara så söta som möjligt och inget material för fröken vänster (!), men det låter som att ni tyckte att 'den precis innan postade' Hayden fall under den kategorin?

Likadant med Emma Watson som var postad tidigare i tråden? :\

Jag glömde en sak när jag skrev ovan... Det är givetvis inget fel i att gå igång på dessa bilder om man själv är en yngling. Ibland glömmer jag hur gammal och trött (och bitter) jag är.

Pervers blir det först när jag postar bilderna. 8)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av Pliskin:

Jag trodde det var samma person allihopa

:D:up:

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Sipmo:

Jag tycker att det är ni som är äckliga!

Arisa vill se ut som ett barn, bilderna är meningen att vara så söta som möjligt och inget material för fröken vänster (!), men det låter som att ni tyckte att 'den precis innan postade' Hayden fall under den kategorin?

Likadant med Emma Watson som var postad tidigare i tråden? :\

Jag glömde en sak när jag skrev ovan... Det är givetvis inget fel i att gå igång på dessa bilder om man själv är en yngling. Ibland glömmer jag hur gammal och trött (och bitter) jag är.

Pervers blir det först när jag postar bilderna. 8)

Han måste vara +18 och då är det inte ok i min mening att bli "tänd" på den där bilden..

Gör det verkligen situationen bättre att hon försöker se ut som ett barn? Det är väl orelevant när det är situationen och hur hon ser ut som tänder dig och inte hennes ålder.

Jag tycker om cosplay i allmänthet, har även varit och kollat på många uppvisningar. Men att bli tänd på en asiat som försöker se ut som en karaktär på 12-14 år och lyckats med det är inte OK i min bok.

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Pliskin:

Jag trodde det var samma person allihopa

:D:up:

'

Just där gick vi över den kända gränsen igen ;p

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Han måste vara +18 och då är det inte ok i min mening att bli "tänd" på den där bilden.

Av vilken orsak undrar jag lite nyfiket.


signatur
Medlem
Skrivet av Totts:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Han måste vara +18 och då är det inte ok i min mening att bli "tänd" på den där bilden.

Av vilken orsak undrar jag lite nyfiket.

Som ett par innan mig har påpekat, hon ser ut som 12 ;p

Och ser du inte problemet med att tycka att en person som ser ut som 12 är het, även fast hon är över 20. Så är det nog ingen ide att fortsätta diskutera om det.

Medlem

Men alltså. Vari ligger det faktiska problemet? Konsekvensen? Ingen far ju illa.


signatur
Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Sipmo:
Skrivet av Polish:

Sipmo, detta gjorde mig rädd, flickan ser ju inte ut att vara en dag äldre än 10 år typ!

Hon är 3 år äldre än dej.
http://www.myspace.com/arisamizuhara

Oavsett ålder, om man går igång på denna tjej så gillar man nog andra nioåringar också? Eller menar ni att ni gillar henne trots att hon ser ut som ett barn?

...en smula obehagligt, jag håller med polish. (för första gången)

Märkligt att ingen drog fram den här tidigare...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

pedobear funkar bara på äkta cp x_x
inte på jb ..

learn2sage newfag

xD

Medlem

Lite pedo måste man vara om man tänder på tjejer som ser ut att vara max 12 år. Det är det faktiska problemet. Sen tvivlar jag på att samma personer smyger runt på mellanstadieskolor och stalkar småtjejer, eller jag hoppas inte det rättare sagt.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Sipmo:

Jag tycker att det är ni som är äckliga!

Arisa vill se ut som ett barn, bilderna är meningen att vara så söta som möjligt och inget material för fröken vänster (!), men det låter som att ni tyckte att 'den precis innan postade' Hayden fall under den kategorin?

Likadant med Emma Watson som var postad tidigare i tråden? :\

Jag glömde en sak när jag skrev ovan... Det är givetvis inget fel i att gå igång på dessa bilder om man själv är en yngling. Ibland glömmer jag hur gammal och trött (och bitter) jag är.

Pervers blir det först när jag postar bilderna. 8)

Han måste vara +18 och då är det inte ok i min mening att bli "tänd" på den där bilden..

Gör det verkligen situationen bättre att hon försöker se ut som ett barn? Det är väl orelevant när det är situationen och hur hon ser ut som tänder dig och inte hennes ålder.

Jag tycker om cosplay i allmänthet, har även varit och kollat på många uppvisningar. Men att bli tänd på en asiat som försöker se ut som en karaktär på 12-14 år och lyckats med det är inte OK i min bok.

Jag tycker om personer som kan läsa i allmänhet, har även läst några böcker själv. Men att citera något utan att förstå allt det som står och sedan försöker komma med ett argument är inte OK i min bok.

Äntligen fick tråden lite fart iaf, mer bilder

OBS. endast på storbystade och sexiga personer som du tänder på, för folk tror att det är tråden "sexmaterial".

Det är ej tillåtet söta tjejer som bara är söta, och det är absolut inte tillåtet asiater! Tänk på att det finns män som endast ser tjejer som sexobjekt!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv
Skrivet av teX:

Adriana Lima.

http://www.americangirl.co.uk/images/adriana_lima3_350.jpg

Latinas med glasögon, kan det bli mycket bättre?

Skrivet av Juggernawt:

Snacka om skanky hoes i denna tråden. Inte en glimt av normala brudar.

Posta några normala brudar då istället för att bara gnälla.

USCH!

Inaktiv
Inaktiv

Carmen Electra

Medlem

Hon är inte alls snygg, bara hennes boobs.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Carmen är förjävla snygg

Medlem

hehe


signatur

<3

Medlem

Win.. lätt

Medlem

Alien queen.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Såna här trådar är klassika. De finns i stort sett alla forum, hehe

Och klossen, jag tror att vi har lite olika smak, du och jag...
:crazy:

Jag kanske slänger upp någon bild på en brud senare.

Skriv svar