WaltX skrev:
Grafiken är en väldigt stor och viktig del av spelen för mig. Jag vill att utvecklingen går framåt och inte stannar upp. Ett spel med bra story och gameplay, men som saknar bra grafik, känns inte helt komplett. Det betyder dock inte att storyn och gameplayen inte är viktig, för det är de verkligen. Helst ska ju allting finnas där.
Håller med dig inte bara ljud utan även grafik tillför ju faktist stämning till spel också.
När Supermario 64 kom så var den grafiken helt otrolig., Det var ett bra spel som ingen sa direkt nä men dom kunde skippat på allt lul lul ^^När Gears 1 kom så var det ju faktist en stor del som lockades av grafiken först, innan dom börja mer se gameplay också.
Sen har vi spel som t,ex WoW inte bästa grafiken men spelet är/var roligt för många i vårat land, och så tar vi Aion eller rift t,ex som är mostsvarighet mycket mycket snyggare men totalt sett ett "sämre" mmo "å vet att jag kommer bli flame av någon fanboi för detta"
Grafik är inte allt men jag skulle inte vara nöjd att sitta och spela 8 bitars spel och aldrig få uppleva spel som BF3 me allt på max.