[Sökes]Lagspelare CS:GO!

Medlem
[Sökes]Lagspelare CS:GO!

Hej!

Jag samt två andra personer kör en hel del CS:Go. Vi planerar att köra ihop ett lag på CS, där vi övar och lirar turneringar på T.ex ESL.

Vi söker alltså 2st spelare som är med på lagmatcher och är sugna på att köra seriöst. Vi har några få krav för kvalificering i gruppen.

-Bra humör(Tävlingsinriktad, kämpar sig igenom trots ev. förluster/vinster, inga direkta aggressioner eller tråkigattityd till laget och motspelare). Det är okey att bli sur, arg mm men alltid bäst att behålla lugnet och köra vidare.

-Teamspeak & Mikrofon som är av bra kvalité, Man behöver snacka ihop sig och detta är programmet som vi tycker är bäst samt att mikrofonen skall ej vara ett störningsmoment så gärna på en bra kvalité.

-Erfarenhet & Teamwork, det är alltid roligt med nya människor och spelare, men vi kräver att du minst ligger på minst en Guld Nova 3+ i vanlig mm. Taktik samt call outs etc är alltid en fördel, teamwork is A&O.

-Du är av ålder 18+, vi är runt 20 allihopa och det är allttid bra att vara i ungefär samma ålder, då det är gött med gemenskap osv.

Inte en kvalification men ett Faceit konto kan vara att föredras. Länk https://www.faceit.com/

Ni som känner att ni passar in och har ett sug efter E-Sport, skriv nedanför och så kommer vi att ta kontakt med er. Vi kör på en sorts tryouts så att ni får helt enkelt spela några rundor och snacka ts mm. Kännas vid helt enkelt, passar vi som ett lag eller inte, chans för er att tycka till om oss med!

Med vänliga hälsningar Dave.

Medlem

Hej!

Jag och en polare tänkte söka till http://www.lemondogs.se/csgo/tournaments/1359/lemondogs-csgos... mest för skojs skull eftersom det är gratis (om vi får ihop ett team)
Så vi skulle ev vara lite intresserade i att spela lite med er
Båda är 20+ och ligger på rank runt DMG

Medlem

Hejsan Mr Hatisk!

Jag är en av de andra två personerna och kan säga så här att ni kan mycket väl testa att spela med oss! Jag håller med om turneringen att man ska köra det för skojs skull i början och se hur det går, dessutom ger det en väldigt bra lärdom också.

Om du vill lägga till mig på Steam så länge går det alldeles utmärkt!

Steam: Zominator

1
Skriv svar