Spelrelaterade utbrott - vad är det värsta du har gjort?

Medlem

Har nog aldrig rageat mer än att jag skrikit till så att folk vaknat och det har hänt en gång i ett spel där man förlorade allt när man dog. Och då skrek jag bara till i ren förvåning över att jag blivit dödad.

Annars är jag kolugn när jag spelar, ser ingen mening med att kasta saker osv. Bara onödigt att råka ha sönder saker man använder, det blir inte bättre precis.


signatur

Life is short , play more

Inaktiv

Som skapligt kass COD-spelare med skapligt kass uppkoppling kan jag erkänna att det blivit några utbrott. Oftast är det snusdosor som hamnar lite överallt i rummet men en gång bröt jag helt sonika av min MW2-skiva. Måste ha varit terapeutiskt (eller så var det att skamset tvingas köpa en ny som var "terapeutiskt") för på nåt vis har både MW3 och Black Ops 2 klarat sig helskinnade.. Annat än onlineshooters retar knappt aldrig upp mig nuförtiden.

Medlem

Att upprepade gånger slå näven i bordet när raseriet kommer smygande är en klart underskattad terapiform. Att hålla musen i handen medan du skrikandes bankar på är ännu bättre.
Jag kan inte ens räkna upp allt som har gått sönder under mina nerd rage -sessioner genom åren. Men jag tänkte i alla fall dela med mig av vad just "falsettskrikande-och-knytnäve-i-skrivbordet" -metoden har fått för konsekvenser.

Banka ALDRIG näven i bordet om du;
- Har en musmatta av glas.
Reslutat : Nedblodad lägenhet och 500 kr fattigare. Du kommer att hitta nya glasbitar varje gång som du bestämmer dig för att gå barfota genom lägenheten.

- Har ett IKEA-skrivbord av fanér.
Resultat : Skrivbordshelvetet spricker mitt itu. Datorn blir sig aldrig riktig lik igen.

- Låter tangentbordet agera dämpande yta.
Resultat : Tangentbordet imploderar. Den lokala datorbutiken börjar gå med vinst.

- Har en nyöppnat öl stående på skrivbordet
Resultat : Funktionen "StickyKeys" får en helt ny innebörd. Arrangörerna på det där drogfria LAN:et kommer att fråga om du har druckit öl.

/sargad

Medlem

Förstört en mus bara.
Annars är det bara slag i bordet, men det håller

Medlem

För 2 veckor sen så slog min kompis in handen i skärmen efter han blev dödad på MW3, vilket resulterade i en bruten hand med gips i 4 veckor, var inte långt i från att det skulle behövas operation heller. Själv så är man ju någorlunda lugn.

Medlem

Som åldring har jag nog spelat en hel del sk#tspel. Har aldrig gjort någon annan illa men mig själv och utrustning. Mest galna: NES spelet Link, ramlade(skulle nog föreställa hoppning, men spelet ni vet) inte nog snyggt neråt i en borg för att komma till rätt nivå, återupprepning+återupprepning osv Jag började på ett mycket långt ursinnesvrål, bet tag i handkontrollen, tryckte på med tänderna tills det knakade och kände blodsmak. EFFEKT- Tänderna höll konstigt nog, tack fluortanten. Hade dock ont i käken någon dag. Handkontrollen hade tydliga bitmärken och var lite sprucken. Skämdes när släktingar undrade hur det blivit "bitmärken" i kontrollen. Den gick fortsatt att använda.
Ryckt ut en skiva och "släde" ur dator. Smulat sönder diverse spel mellan händerna, skärsår. Tryckt sönder styrspakar av diverse slag. Slagit mig själv på höger lår med knytnäven, blålila överlår som resultat.
Nu lever jag mitt liv med sju olika lugnande mediciner, tvångströja vid behov och mina Skylanders.

Medlem
Skrivet av Nowly:

Roliga historier

En gång när min pappa spelade "Ice Hockey" med min äldre bror när vi var små så blev han så jävla arg för han fick spö av brorsan som ledde med 15-0, att han tog hans kontroll och kasta den i väggen så fick han äntligen kunde göra ett mål.

Lite OT men såhär ser jag ut när jag spelar BF3

Um läskig pappa


signatur
Medlem

Kan ju säga att det gått så långt att grannar har ringt polis och soc. ^^
Att förlora i spel är inte min starka sida precis.

Medlem
Skrivet av Empa:
Skrivet av Nowly:

Roliga historier

En gång när min pappa spelade "Ice Hockey" med min äldre bror när vi var små så blev han så jävla arg för han fick spö av brorsan som ledde med 15-0, att han tog hans kontroll och kasta den i väggen så fick han äntligen kunde göra ett mål.

Lite OT men såhär ser jag ut när jag spelar BF3

Um läskig pappa

Nja, det var inte på ett skrämmande sätt han blev arg på utan mer som en grinig liten unge, jag och min bror skrattade ihjäl oss dock.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

Det värsta jag har gjort måste varit när jag spelade Tekken 3 och fick storspö av sista bossen (som alltid fuskar). Då tog jag handkontrollen och drog den längs med väggen så gummit på styrspakarna fläktes upp och lämnade två svarta streck på väggen. Suddade bort så gott jag kunde och jag tror inte mor min märkte något, åtminstone sa hon inget om det...

Nu blir jag mest förbannad när jag spelar Dota 2 för jag är rätt kass på det. Tar inte sönder saker längre då jag inte har råd att köpa nytt, så jag brukar svära, ta tag i pull up-stången och göra så många jag orkar.

Egentligen borde jag bara ge fan i att spela men nu börjar jag bli biff

Medlem

Händer att man svär till lite ibland. Inte mer.


signatur

Everybody needs help.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Säkert dunkat musen lite lagom hårt i bordet. Jag är ganska lugn...

"Dunkat musen?" Jaja, nu håller vi det rumsrent här


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Väldigt sällan manifesterar sig mitt vrede på saker som möss tangentbord etc.

Jag känner stolthet i att vara riktigt vass på forza liren, och bilspel i övrigt.
en gång var det dock en lirare på min friendslist som hade en bättre tid än mig i ett community event där bana bil och utrustning var förbestämma och låsta, föraren är alltså den enda variabeln.

efter ett hundratal varv med en 360 pad som drar lite till vänster fick jag sladd och kvaddade in i väggen på sista kurvan.

resultatet blev detta

Hade dock haft den kontrollen sedan jag köpt min 360, några veckor hade jag köpt en färskt för att använda till datorn, plockade upp den istället, och klådde kompisen efter ett par entaka varv

12
Skriv svar