Star Trek på Fredag!

Medlem

[http://www.imdb.com/title/tt1408101/]

Spännande.

Edit:
sutten. Om du klickar på knappen "Citera" vid mitt inlägg så kan du ser hur jag har gjort.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

haha de var nästan som jag gjorde fast jag hade <> istället... jaja skriver sällan på forum...

jag gilla denna Sjukt mycket!

älskar att de har öppnat upp en parallell tidslinje vid sidan om originalet som kan utlösa hur mycket filmer o serier som helst!

att de inte gjorde som Supertank sa e så skönt ingen jiffla ala voyeger (timeline dubbel avsnittet)

Jag ser fram emot 2an redan!:D


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem
Skrivet av IceMan:

Den har fått välldigt bra kretik bara det med 8.2 på IMBD säger ju inte lite

Slumdog Millionaire har 8.5, så betygen säger inte mig särskilt mycket längre...

Har dock hört att kritikerna tyckte om den och var tydligen "förvånade över att den var så bra".


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Var och kollade på den igår. Jag har aldrig haft något som helst intersse för startrek (blev medsläpad av tjejen), så jag hade inga höga förväntningar på filmen. Till min förvåning var den riktigt bra! Det var länge sedan jag såg en så avspänd äventyrsfilm av klassiskt snitt (typ indiana jones, star sars ep 4-6 eller starship troopers).

12
Skriv svar