Svar på allt!

Medlem

Nej det undrar jag med, rykte från skolan


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av weizenbier:

vad är egentligen meningen med livet?

42

+1 --- åh nej, nu blev svaret fel! Äsch!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Nej det undrar jag med, rykte från skolan

Haha, vilket hett rykte måste jag säga.. Vadå finns det inga gingers på skolan som ni kan fråga?

Medlem

Well det är la lite svårt för dem att säga om de får mer ont än andra? De vet ju inte hur andra känner


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Men om gingers inte vet hur andra känner, hur skulle FZ forumet veta då..? Gingers är likadana som alla andra bara att vi kallas gingers, vissa blondiner, vissa brunetter osv. Enda som skiljer är namnet vilket också är rätt löjligt.

Medlem

För att nån på fz forumet kanske läst, sett eller hört vetenskaplig fakta om det, det kan ju gjorts experiment och därifrån kommit ett rykte.

Bara för att ett antal människor inte har kunskap om ett specifikt ämne betyder ju inte det att andra inte heller vet nåt om det.. eller hur?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Google+, det "nya" facebook. Hur många användare har det?

Edit - Nej, jag skämtade inte om gingers nyss. Om du såg det inlägget så var det i syne.

Medlem
Skrivet av Siken:

Google+, det "nya" facebook. Hur många användare har det?

Edit - Nej, jag skämtade inte om gingers nyss. Om du såg det inlägget så var det i syne.

~10 miljoner användare enligt den här nyheten.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Någon ansåg att jag var provocerande med mitt tidigare inlägg. Som för övrigt var ett rent och skärt skämt.
Personligen anser jag (helt ärligt) att rödhåriga tjejer är bland det hetaste som finns. Ville bara poängtera det. Lite Offtopic, men det får ni leva med.

Fråga: Går det bevisa att det flygande spagetti monstret inte finns?
I så fall, varför går det inte på allvar att få Sverige acceptera en av världens snabbast växande religioner? (true story, idag över 10 miljoner "troende")

Finns det egentligen några juridiska hinder för att det ska bli en accepterad religion med statsbidrag?

Medlem
Skrivet av Apministern:

För att nån på fz forumet kanske läst, sett eller hört vetenskaplig fakta om det, det kan ju gjorts experiment och därifrån kommit ett rykte.

Bara för att ett antal människor inte har kunskap om ett specifikt ämne betyder ju inte det att andra inte heller vet nåt om det.. eller hur?

Varför skulle inte den orangehåriga killen/tjejen kunnat läsa på då? Lite fördomsfull?

Skrivet av Siken:

Edit - Nej, jag skämtade inte om gingers nyss. Om du såg det inlägget så var det i syne.

Du får gärna skämta om gingers etc för min del, folk skämtar ju om blondisar tex så.

Är jag Vacker?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Är jag Vacker?

Posta en bild så får vi bedöma.
Höhö.

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Apministern:

För att nån på fz forumet kanske läst, sett eller hört vetenskaplig fakta om det, det kan ju gjorts experiment och därifrån kommit ett rykte.

Bara för att ett antal människor inte har kunskap om ett specifikt ämne betyder ju inte det att andra inte heller vet nåt om det.. eller hur?

Varför skulle inte den orangehåriga killen/tjejen kunnat läsa på då? Lite fördomsfull?

Skrivet av Siken:

Edit - Nej, jag skämtade inte om gingers nyss. Om du såg det inlägget så var det i syne.

Du får gärna skämta om gingers etc för min del, folk skämtar ju om blondisar tex så.

Har inte sagt att den orangehårige killen/tjejen inte kunnat läsa på, nej jag är inte fördomsfull då jag själv är orangehårig.

Sluta sticka mig med en pinne!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

varför blir man gråhårig när man blir gammal?

Medlem
Skrivet av dddaanne:

varför blir man gråhårig när man blir gammal?

tror att det är att hårcellerna förlorar sitt pigment

Medlem

Det är jätte roligt att alla på FZ är så vänliga, inte som på xbox där alla britter osv skriker på en bara för att man säger något ord på svenska till sin kompis

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Apministern:

För att nån på fz forumet kanske läst, sett eller hört vetenskaplig fakta om det, det kan ju gjorts experiment och därifrån kommit ett rykte.

Bara för att ett antal människor inte har kunskap om ett specifikt ämne betyder ju inte det att andra inte heller vet nåt om det.. eller hur?

Varför skulle inte den orangehåriga killen/tjejen kunnat läsa på då? Lite fördomsfull?

Skrivet av Siken:

Edit - Nej, jag skämtade inte om gingers nyss. Om du såg det inlägget så var det i syne.

Du får gärna skämta om gingers etc för min del, folk skämtar ju om blondisar tex så.

Har inte sagt att den orangehårige killen/tjejen inte kunnat läsa på, nej jag är inte fördomsfull då jag själv är orangehårig.

Sluta sticka mig med en pinne!

Ah, gingers unite!

Medlem
Skrivet av dddaanne:

Det är jätte roligt att alla på FZ är så vänliga, inte som på xbox där alla britter osv skriker på en bara för att man säger något ord på svenska till sin kompis

Vänliga ey?

Ta upp en Dator VS konsol disskusion så ska vi se vilka som är vänliga


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Detta har jag alltid funderat över.

Varför är himlen blå?
Beror det på reflektioner från havet?
Om inte varför så vad?

http://lmgtfy.com/?q=varf%C3%B6r+%C3%A4r+himlen+bl%C3%A5%3F

Skrivet av dddaanne:

varför blir man gråhårig när man blir gammal?

http://lmgtfy.com/?q=varf%C3%B6r+blir+man+gr%C3%A5h%C3%A5rig+...

En sån här tråd är bra. Men de flesta svaren kan man faktiskt hitta med google.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Fråga: Går det bevisa att det flygande spagetti monstret inte finns?

Kort svar: Det går bara att bevisa sådant som finns.
Krävs ett långt svar kan du starta en tråd om vetenskaplig bevisföring.

Fråga: Varför är särskrivning så vanligt?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Fråga: Varför är särskrivning så vanligt?

För att numera finns det människor av tvivelaktig genpol som sitter framför datorn istället för att arbeta i skogen / vara dräng / arbeta på åkrarna. Det märks dock rätt tydligt när dessa sticker fram, genom särskrivningar och liknande.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av dddaanne:

Det är jätte roligt att alla på FZ är så vänliga, inte som på xbox där alla britter osv skriker på en bara för att man säger något ord på svenska till sin kompis

Vänliga ey?

Ta upp en Dator VS konsol disskusion så ska vi se vilka som är vänliga

hah. nej tack

Medlem

Vem skapade världen vi lever i från början?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Vem skapade världen vi lever i från början?

Ah, den eviga exstiensfrågan.
Var det Gud? Allah? Harre Krishna eller det flygande spagetti-monstret? Eller var det t.om en vetenskaplig förklaring till världens skapelse?

Detta är frågor som vi aldrig kommer få svar på... Personligen tror jag det var Stephen Hawkins som skapade världen. Kolla bara på honom, han döljer något.

Nej men allvarligt talat, vi vet alla att Chuck Norris skapade världen.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av mosoloa1:

Vem skapade världen vi lever i från början?

Ah, den eviga exstiensfrågan.
Var det Gud? Allah? Harre Krishna eller det flygande spagetti-monstret? Eller var det t.om en vetenskaplig förklaring till världens skapelse?

http://www.einharjar.se/wp-content/uploads/2010/11/flying-spa...

Detta är frågor som vi aldrig kommer få svar på... Personligen tror jag det var Stephen Hawkins som skapade världen. Kolla bara på honom, han döljer något.

Nej men allvarligt talat, vi vet alla att Chuck Norris skapade världen.

Är inte "Gud" och "Allah" samma Gud?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jo det är de för visso. Men Islam och Kristendom har lite olika "teorier" om hur världen skapades. Därför skrev jag just Gud och "Allah".
Det kanske är samma "Gud" men man tolkar gud på lite olika sätt. Nu är jag ingen religions-teoretiker så jag går inte vidare med det. Det är bara vad jag själv har uppfattat. Det var just religionerna jag ville poängtera genom att säga "gud" och "allah".

Medlem

Får får får?

Får får vad får förtjänar!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Får får lamm.. ?

Medlem

Fargo, får får får?

Edit - kom på en fråga.. När släpptes Spotify för allmänheten. Alltså Spotify free-invites? Bara för att inte spamma ner forumet med en massa värdelösa svar av mig. D:

Skriv svar