Svar på allt!

Medlem
Skrivet av Konfucius:

Kommer det mer expansioner och när isåfall utav starcraft2 och warhammer Dow 2 ?

Till StarCraft 2 vet jag att "Heart Of The Swarm" och "Legacy Of The Void" är påväg.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Varför är han brunare på ryggen än på sommaren?

Han?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skrivet av WaltX:
Skrivet av walter_iego:

Varför är han brunare på ryggen än på sommaren?

Han?

Precis "han", varför är han brunare på ryggen än på sommaren? Jag kan inte komma på svaret på den frågan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av walter_iego:

Varför är han brunare på ryggen än på sommaren?

Han?

Precis "han", varför är han brunare på ryggen än på sommaren? Jag kan inte komma på svaret på den frågan.

Det är fel på frågan

Inte alls, den kräver lite extra tankeverksamhet bara

Frågan skulle kunna lyda:

"Varför blir han mer brun på ryggen under de tre årstider som förelöper sommaren, när all logik pekar på att sommaren borde ha flest soltimmar?"

- men den är missvisande och "osurrealistisk".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Konfucius:

Kommer det mer expansioner och när isåfall utav starcraft2 och warhammer Dow 2 ?

Till StarCraft 2 vet jag att "Heart Of The Swarm" och "Legacy Of The Void" är påväg.

Tack för svaret vännen


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av walter_iego:

Varför är han brunare på ryggen än på sommaren?

Han?

Precis "han", varför är han brunare på ryggen än på sommaren? Jag kan inte komma på svaret på den frågan.

Det är fel på frågan

Det är fel på Walter.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av Tybalt:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av walter_iego:

Varför är han brunare på ryggen än på sommaren?

Han?

Precis "han", varför är han brunare på ryggen än på sommaren? Jag kan inte komma på svaret på den frågan.

Det är fel på frågan

Det är fel på Walter.

Efter 16.00 och tidigare än innan


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Någon som vet vilken titel som kommer efter "Spindeln i nätet"?

Medlem

flugan som fasna och dog?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Snömannnen som tinade ?
Mördar Thomasnarna anfaller?
Tybalt tar av som googlersna o slutar med pulver?
Walter inser att nätet inte finns och att allt är en illusion?
Etc etc...


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Inte alls, den kräver lite extra tankeverksamhet bara

Frågan skulle kunna lyda:

"Varför blir han mer brun på ryggen under de tre årstider som förelöper sommaren, när all logik pekar på att sommaren borde ha flest soltimmar?"

- men den är missvisande och "osurrealistisk".

Frågan skulle kunna lyda så, men om vi utgår från "Varför är han brunare på ryggen än på sommaren?" så behövs det mer kontext. Det är en fullfjädrad surrealistisk fråga dock

Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av walter_iego:

Inte alls, den kräver lite extra tankeverksamhet bara

Frågan skulle kunna lyda:

"Varför blir han mer brun på ryggen under de tre årstider som förelöper sommaren, när all logik pekar på att sommaren borde ha flest soltimmar?"

- men den är missvisande och "osurrealistisk".

Frågan skulle kunna lyda så, men om vi utgår från "Varför är han brunare på ryggen än på sommaren?" så behövs det mer kontext. Det är en fullfjädrad surrealistisk fråga dock

Visst är det så, mer kontext underlättar för oss, men gör oss inte klokare, precis vad surrealismen eftersträvar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av walter_iego:

Inte alls, den kräver lite extra tankeverksamhet bara

Frågan skulle kunna lyda:

"Varför blir han mer brun på ryggen under de tre årstider som förelöper sommaren, när all logik pekar på att sommaren borde ha flest soltimmar?"

- men den är missvisande och "osurrealistisk".

Frågan skulle kunna lyda så, men om vi utgår från "Varför är han brunare på ryggen än på sommaren?" så behövs det mer kontext. Det är en fullfjädrad surrealistisk fråga dock

Visst är det så, mer kontext underlättar för oss, men gör oss inte klokare, precis vad surrealismen eftersträvar.

Surrealismen gör oss lika galna som kloka Jag nöjer mig med det svaret!

Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av walter_iego:

Inte alls, den kräver lite extra tankeverksamhet bara

Frågan skulle kunna lyda:

"Varför blir han mer brun på ryggen under de tre årstider som förelöper sommaren, när all logik pekar på att sommaren borde ha flest soltimmar?"

- men den är missvisande och "osurrealistisk".

Frågan skulle kunna lyda så, men om vi utgår från "Varför är han brunare på ryggen än på sommaren?" så behövs det mer kontext. Det är en fullfjädrad surrealistisk fråga dock

Visst är det så, mer kontext underlättar för oss, men gör oss inte klokare, precis vad surrealismen eftersträvar.

Surrealismen gör oss lika galna som kloka Jag nöjer mig med det svaret!

Jag med, nu... ut i solen och leva innan att drömma


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fråga: Är människan det enda djur som kan skapa musik med "tillbehör/instrument" eller finns det någon annan art som också kan det?

Är nyfiken på detta och kanske någon här på forumet har svaret.
MvH Banditen


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Banditen:

Fråga: Är människan det enda djur som kan skapa musik med "tillbehör/instrument" eller finns det någon annan art som också kan det?

Är nyfiken på detta och kanske någon här på forumet har svaret.
MvH Banditen

Apor och andra krabater kan ju spela, men medvetandet om musiken är en annan fråga.

Medlem

Varför klassas anarkism som "vänster" när det i själva verket borde klassas som någon form av extrem liberalism?

Medlem

Bra fråga det där..

Angående musik så har bl.a chimpanser uppvisat att de stimuleras av musik de själva producerar, i det att de har lugnat sina ungar m.m. med hjälp av egen-gjorda trum-rytmer.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Finns det något lim som är starkare och tål minusgrader samt vatten än PL400/600?
Behöver nämligen till bilens backvarnare för dom har lossnat på baksidan av stötfångaren, förra ägaren hade satt fast dom med silvertejp.

Medlem

Varför döper man en svensk nyhetskanal till tv4 news?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Måste man köpa en grej för att kunna modda/jailbreaka sin ps3 eller kan man hitta lösningen på internet utan att behöva köpa/införskaffa något speciellt?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Ifall man byggde och satte ett rör som löpte ifrån jorden och ut ur atmosfären till rymden. och ifall inte röret är igensvetsat eller har ventiler,, skulle då jordens syre försvinna ut i rymden eller skulle den stanna kvar?

Jag undrar ,, blir det någon form av sugeffekt pga vakumet i rymden?

Mvh Banditen


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Banditen:

Ifall man byggde och satte ett rör som löpte ifrån jorden och ut ur atmosfären till rymden. och ifall inte röret är igensvetsat eller har ventiler,, skulle då jordens syre försvinna ut i rymden eller skulle den stanna kvar?

Jag undrar ,, blir det någon form av sugeffekt pga vakumet i rymden?

Mvh Banditen

Gravity kills.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Aha oki tack för svaret.


signatur

Wasted.White.Boys

Avstängd
Skrivet av magma:

Varför döper man en svensk nyhetskanal till tv4 news?

Det var ett samarbete med BBC?

Frågan är vad som inte fungerade? Det hade en plats i etern eftersom ingen annan kanal sänder lika mycket nyheter på svenska. Eller är det så enkelt att intellektuella struntar i svenska? En miss var väl att TV4's lokalnyheter bara repriserades på natten. Det är ju inte det man vill ha på natten. På natten vill man ha reportage om aktuella brott som sker - just den natten - om man jobbar natt. Annars är man ju inte vaken...


signatur

Det här är när diskussionen går: Och då gjorde han det här. Nej det gjorde han inte.

Medlem

Hallå därute! Jag har en fundering som jag haft sedan några år men inte gjort något åt så jag tänkte höra mig för här ibland alla som vet så mycket.

Jag är fullt medveten om att det finns olika dialekter men har ändå en fråga.

Jag tänker på Australien, Nya Zeland och USA,,, De pratar ju engelska där , men varför skiljer sig deras uttal där ifrån den brittisk engelska som jag antar att den kommer ifrån.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Banditen:

Hallå därute! Jag har en fundering som jag haft sedan några år men inte gjort något åt så jag tänkte höra mig för här ibland alla som vet så mycket.

Jag är fullt medveten om att det finns olika dialekter men har ändå en fråga.

Jag tänker på Australien, Nya Zeland och USA,,, De pratar ju engelska där , men varför skiljer sig deras uttal där ifrån den brittisk engelska som jag antar att den kommer ifrån.

Läs länken http://sv.wikipedia.org/wiki/Australisk_engelska och gärna även de andra länkst ned, där står det lite om det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tack för svaret, det var en lärorik läsning.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Varför är han brunare på ryggen än på sommaren?

För att han vägde ungt när han vågade?


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Skriv svar