Tipsa om filmtrailers

Medlem

Gillade ettan, hatade tvåan något enormt så frågan är om man ska orka med trean. Det ser ju lite ut som samma sak, såg storymässigt jävligt likt tvåan också. Men det är ju enorma robotar som slåss, i rätt sinnesläge är det kanske okej.


signatur

Videomupp

Medlem

Håller med dig Vildis. Ettan var riktigt bra, men tvåan spårade ur totalt. Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig av trean. Michael Bay har själv erkänt att han är missnöjd med storyn i tvåan, så man får väl hoppas att han har lärt sig av sina misstag.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kan hålla med att den inte höll samma mått som ettan men jag tyckte att den helt klart var bra.

Medlem

Grave Encounters

Inbred

The Tapes

Immortal

Medlem

Förvånad att ingen lagt upp denna än

Vettefan om den kommer bli bra dock.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Att de ska göra en film om Battleship är inte lite konstigt

Pirates! av samma produktionsbolag som gjorde Wallace n Gromit; http://www.imdb.com/video/imdb/vi1389403161/

Medlem

Verkar som ingen lagt upp en trailer för nya Spiderman, http://www.youtube.com/watch?v=mBpgxs00MIA&feature=player_emb.... Verkar helt klart mer i stil med serien, Spiderman 3 var en enda stor besvikelse så jag vart positivt överraskad efter att ha sett denna trailer.

Medlem

Nu blev jag fett sugen på att se "Grave Encounters"! Ska nog tvinga någon god vän att se den med mig och gömma mig bakom en filt under hela filmen hoho!

Må inte vara en bra film, men ändå; det är en filmtrailer i en tråd om filmtrailar! Och dessutom så kommer mina vänner slita med mig på premiären oavsett vad jag tycker, så jag hoppas att någon kan känna medlidande!

Medlem


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Medlem

W T F, blev fan lite rädd när jag kollade på trailern (ryser)

Medlem

The Marvels trailer.

Ser bättre ut än vad jag väntat mig. Coolt att dem bytar plats med varandra när dem använder sina krafter.

Gillade musiken.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Releasehästryttare
Skrivet av Freakon:

The Marvels trailer.

Ser bättre ut än vad jag väntat mig. Coolt att dem bytar plats med varandra när dem använder sina krafter.

Gillade musiken.

https://youtu.be/wS_qbDztgVY

Tycker de skulle väntat med att posta den en vecka då den nu spoilar den pågående secret invasion serien -.-

De har en kvinnlig skurk, vilket aldrig funkar bra, så kommer Marvels filmen floppa? Absolut!

Medlem
Skrivet av Devan:

Tycker de skulle väntat med att posta den en vecka då den nu spoilar den pågående secret invasion serien -.-

De har en kvinnlig skurk, vilket aldrig funkar bra, så kommer Marvels filmen floppa? Absolut!

Tycker att Hela funkade kanon som skurk i Ragnarök.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

The Marvels trailer.

Ser bättre ut än vad jag väntat mig. Coolt att dem bytar plats med varandra när dem använder sina krafter.

Gillade musiken.

https://youtu.be/wS_qbDztgVY

Marvel och DC skiten som pumpas ut är så jävla värdelöst. Vet inte om det någonsin var bättre men fyfan vad kasst det är idag.

Såg just färdigt Watchmen på Netflix (ja jag vet jag är sen) och även om det blev lite väl mycket politiska pikar och typiska nutida dravlet så var serien fantastisk och välgjord och ett soundtrack att minnas!
"Superhjältar" gjort rätt, till skillnad från allt övrigt jävla skräp.

Ursäkta min dåliga och onödiga attityd men jag har ont i ett öga och bara så jävla less på marvel/dc XD


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Releasehästryttare
Skrivet av Soulless:

Marvel och DC skiten som pumpas ut är så jävla värdelöst. Vet inte om det någonsin var bättre men fyfan vad kasst det är idag.

Såg just färdigt Watchmen på Netflix (ja jag vet jag är sen) och även om det blev lite väl mycket politiska pikar och typiska nutida dravlet så var serien fantastisk och välgjord och ett soundtrack att minnas!
"Superhjältar" gjort rätt, till skillnad från allt övrigt jävla skräp.

Ursäkta min dåliga och onödiga attityd men jag har ont i ett öga och bara så jävla less på marvel/dc XD

Gå och se en läkare i stället för att sitta här och skriva om du har ont i ett öga?

Medlem
Skrivet av Devan:

Gå och se en läkare i stället för att sitta här och skriva om du har ont i ett öga?

Gå och "se"


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Releasehästryttare

SDCC har börjat och här är några trailers därifrån

Medlem

Ser underbart flippat ut.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Avstängd

Den här ser jag fram emot. Roligt att den kommer snart ut på stream: Saw X is available on Digital HD from Amazon Video and iTunes on October 20, 2023.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Releasehästryttare

Releasehästryttare
Medlem
Medlem

Verkar bli en grym film om ett hemskt krig.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Skriv svar