Vad har du under ctrl+v?

Medlem

signatur

snesgameplay.blogg.se

Medlem

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem
Medlem

Gå till kassan
Fortsätt handla
Du har 17st produkter i kundvagnen.
Totalt: 12 377 kr. (varav frakt 0 kr.)
BenQ TFT 21.5'' E2200HD
st.
2 149 kr
ta bort
BenQ TFT 21.5'' E2200HD
Antec Three Hundred, Utan nätagg
st.
625 kr
ta bort
Antec Three Hundred, Utan nätagg
550W Corsair CMPSU-550VXEU
st.
849 kr
ta bort
550W Corsair CMPSU-550VXEU
Asus M4A78 PRO, sAM3
st.
1 190 kr
ta bort
Asus M4A78 PRO, sAM3
AMD Phenom2 X4 810 2.6Ghz, AM3
st.
2 132 kr
ta bort
AMD Phenom2 X4 810 2.6Ghz, AM3
4GB (2x2GB) DDR2 PC6400 Corsair XMS2
st.
447 kr
ta bort
4GB (2x2GB) DDR2 PC6400 Corsair XMS2
640GB Western Digital Caviar Black SATA II
st.
860 kr
ta bort
640GB Western Digital Caviar Black SATA II
XFX GeForce GTX 260 896MB PCIe 2.0
st.
2 399 kr
ta bort
XFX GeForce GTX 260 896MB PCIe 2.0
Optiarc AD-7200S DVD±RW Svart SATA, OEM
st.
267 kr
ta bort
Optiarc AD-7200S DVD±RW Svart SATA, OEM
Fraktfritt Sweclockers
st.
0 kr
ta bort
Fraktfritt Sweclockers
Logitech X-230, 2.1
st.
546 kr
ta bort
Logitech X-230, 2.1
Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0
st.
394 kr
ta bort
Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0
SteelSeries QCK Musmatta
st.
88 kr
ta bort
SteelSeries QCK Musmatta
Logitech Internet 350 Keyboard OEM Svart
st.
129 kr
ta bort
Logitech Internet 350 Keyboard OEM Svart
Scythe 120mm Slip Stream Fan, 800rpm
st.
302 kr
ta bort
Scythe 120mm Slip Stream Fan, 800rpm
Töm kundvagn


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem
Medlem

Jag är pensionerad, f d lärare, som har alla möjliga intressen. Det får ju till följd att jag är och petar lite över allt. Jag ogillar starkt när stavfel och dålig svenska liksom särskrivningar finns i texten.
Min signatur kommer sig av att jag en gång som lärare i fysik hade signaturen "ohm", vilket är enheten för elektriskt motstånd.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Fetto's Bloodthirst hits Dya for 9098 Physical.(Critical)

Medlem
Medlem

http://img.photobucket.com/albums/v294/ChiiliAcantha/girlsgir...

prntscrn på WoW brudarna mina som jag nyss skickade runt till lite folk... xD

Medlem

"Nour El-Refai"

Skulle se om det inte fanns lite roliga klipp på YouTube, och det gjorde det, från Raj Raj.

Rolig tjej, och snygg

Medlem

<Samanen> Jag måste nog ta livet av mig...
<Samanen>
<Giffler> Eh. Va? Vafan har hänt?
<Samanen> Ehm.. Vettefan om jag kan berätta.. Det värsta, mest pinsamma jag varit med om.. Vet inte vad jag skall göra.. Har panikångest i hela kroppen..
<Giffler> .. Du har ju ändå inget att leva för. Då kan du ju ändå berätta! ;D
<Samanen> ..Alltså.. Ok. Men inte ett jävla ord om det. Jag har gjort bort mig så jävla hårt. Mår så jävla dåligt..
<Samanen> och jag brukar göra bort mig jävligt ofta... Men detta slår allt
<Giffler> ./me tar fram popcornskålen
<Synca^> (O_o)
<Samanen> Alltså... Du vet tjejen från etage-kvällen.. Vi har fikat ett par ggr och igår skulle jag komma hem till henne..
<Giffler> Jenny?
<Samanen> Ja. Hade jobbat tidigt skift och var jävligt trött. Men jag drar dit och tjejen är snäll och bjur på kaffe..
<Samanen> .. äsch.. fan.. skit samma.. kan inte berätta..
<Giffler> KOM IGEN NU! Har man sagt A får man fan säga B!!
<Samanen> ... vafan... ok.. men fan för dig om du jävlas sen..
<Samanen> Alltså.. Jag var skittrött. Drack säkert 5-6 koppar kaffe.. Grejjen är att jag kan bli jävligt illamående om jag dricker förmycket kaffe..
<Samanen> Men just nu ville jag bara piggna till så jag kunde göra ett gott intryck.
<Samanen> Magen blir iaf helt kass.. Och efter ett tag så känner jag att magen bullrar till ordentligt. Jag vet att jag kommer skita diarré. Det känner man.
<Samanen> Grejjen är.. Jag skiter helst hemma. Och jag vill absolut _inte_ skita hos bruden.. Vi känner knappt varandra.. Och jag vill inte sprutlackera hennes toalett under en kaskad av höga prfrfrlplprfrrrrtrt-ljud.
<Giffler> Haha.. Ja?
<Samanen> Men jag känner att skit-vattnet är påväg.. Så jag ursäktar mig med att jag måste låna toaletten.. Trots allt. Jag hade aldrig hunnit hem.
<Samanen> Jag sätter på kranen, lägger lite papper i toaletten och sätter igång. Skiten flödar som ur en brandspruta. Harrejävlar vad jag våldtar den stackars toaletten. Hörde den nästan ropa på hjälp..
<Samanen> Nu plingar det naturligtvis på dörren. Jag hör att hennes jobbiga storasyrra är på besök. (Dasset ligger nästan vid ytterdörren)
<Samanen> Fan, tänker jag och bajsar vidare.. Försöker hålla igen lite, för att dom inte skall äcklas sönder utanför dörren..
<Samanen> Men dom jävla bajsångorna, i kombination med mitt illamående gör att klökreflexen sätter igång. Så undertiden skit rinner från min röv så råkar jag hosta upp en hel del kaffe... Över kallingarna vid knäna och en liten svart pöl på golvet..
<Giffler> AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH! Snälla säg att du ljuger!
<Samanen> För helvete. Du känner mig. Vafan skulle jag ljuga för? Inget att vara stolt över precis..??
<Samanen> Iaf. Jag har skitvatten kommande ur röven. Badrummet stinker värre än en trasig toalett på roskilde.
<Samanen> Vad i helvete tror du händer?!!?! HENNES JÄVLA IDIOT-SYRRA ÖPPNAR DASSADÖRREN. Det jävla låset funkar inte!!!
<Samanen> Jag får ren jävla panik och reser mig upp och bara gallskriker! Hennes syrra skriker till av chocken.
<Samanen> Och nu kommer bruden springande! Bägge tittar på mina kallingar på golvet, som vadar i en svart sörja.
<Samanen> Jag fattar att dom tror att jag bajsat ner mig. Toan stinker ju dessutom av avföring.
<Samanen> Jag kommer inte på vad jag skall säga.. Så jag står helt enkelt med skit i röven, svarta blöta kallingar om anklarna och skriker "DET ÄR KAFFE! KAFFE! KAFFE!! DET ÄR KAFFE!!". Jag måste ju sett ut som en mongoloid.
<Samanen> Iaf.. Jag slängde igen dörren. Torkade mig på 2 sekunder och springer hem med skit mellan skinkorna.. Har inte vågat slå på min mobiltelefon sen det hände... Jag svär... Allt är sant.. Inte ens en enda jäkla överdrift..
<Giffler> .. Detta.. måste sparas.. För alltid.
<Giffler> ...
<Giffler> HAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!
<Samanen> tack för stödet... dra åt helvete med dig...
<Giffler> HAHAHAHHAHAHAHAH
AHAAHAHAHHA!!!!!!!!!!! Jag skrattar så jag gråter!! HAHAHAHAHAHA!!!!
<Samanen> ..jävla idiot...

sry for att posta två ggr men skrattade så hårt åt den texten att jag var tvungen att skicka den till alla mina msn kontakter
FYFAAN VA JAG GARVA ASSÅ


signatur

Sånt e livet

Medlem

Crank 2: High Voltage


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

OZZY OSBOURNE


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Medlem
Skrivet av SwedenRocks:

<Samanen> Jag måste nog ta livet av mig...
<Samanen>
<Giffler> Eh. Va? Vafan har hänt?
<Samanen> Ehm.. Vettefan om jag kan berätta.. Det värsta, mest pinsamma jag varit med om.. Vet inte vad jag skall göra.. Har panikångest i hela kroppen..
<Giffler> .. Du har ju ändå inget att leva för. Då kan du ju ändå berätta! ;D
<Samanen> ..Alltså.. Ok. Men inte ett jävla ord om det. Jag har gjort bort mig så jävla hårt. Mår så jävla dåligt..
<Samanen> och jag brukar göra bort mig jävligt ofta... Men detta slår allt
<Giffler> ./me tar fram popcornskålen
<Synca^> (O_o)
<Samanen> Alltså... Du vet tjejen från etage-kvällen.. Vi har fikat ett par ggr och igår skulle jag komma hem till henne..
<Giffler> Jenny?
<Samanen> Ja. Hade jobbat tidigt skift och var jävligt trött. Men jag drar dit och tjejen är snäll och bjur på kaffe..
<Samanen> .. äsch.. fan.. skit samma.. kan inte berätta..
<Giffler> KOM IGEN NU! Har man sagt A får man fan säga B!!
<Samanen> ... vafan... ok.. men fan för dig om du jävlas sen..
<Samanen> Alltså.. Jag var skittrött. Drack säkert 5-6 koppar kaffe.. Grejjen är att jag kan bli jävligt illamående om jag dricker förmycket kaffe..
<Samanen> Men just nu ville jag bara piggna till så jag kunde göra ett gott intryck.
<Samanen> Magen blir iaf helt kass.. Och efter ett tag så känner jag att magen bullrar till ordentligt. Jag vet att jag kommer skita diarré. Det känner man.
<Samanen> Grejjen är.. Jag skiter helst hemma. Och jag vill absolut _inte_ skita hos bruden.. Vi känner knappt varandra.. Och jag vill inte sprutlackera hennes toalett under en kaskad av höga prfrfrlplprfrrrrtrt-ljud.
<Giffler> Haha.. Ja?
<Samanen> Men jag känner att skit-vattnet är påväg.. Så jag ursäktar mig med att jag måste låna toaletten.. Trots allt. Jag hade aldrig hunnit hem.
<Samanen> Jag sätter på kranen, lägger lite papper i toaletten och sätter igång. Skiten flödar som ur en brandspruta. Harrejävlar vad jag våldtar den stackars toaletten. Hörde den nästan ropa på hjälp..
<Samanen> Nu plingar det naturligtvis på dörren. Jag hör att hennes jobbiga storasyrra är på besök. (Dasset ligger nästan vid ytterdörren)
<Samanen> Fan, tänker jag och bajsar vidare.. Försöker hålla igen lite, för att dom inte skall äcklas sönder utanför dörren..
<Samanen> Men dom jävla bajsångorna, i kombination med mitt illamående gör att klökreflexen sätter igång. Så undertiden skit rinner från min röv så råkar jag hosta upp en hel del kaffe... Över kallingarna vid knäna och en liten svart pöl på golvet..
<Giffler> AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH! Snälla säg att du ljuger!
<Samanen> För helvete. Du känner mig. Vafan skulle jag ljuga för? Inget att vara stolt över precis..??
<Samanen> Iaf. Jag har skitvatten kommande ur röven. Badrummet stinker värre än en trasig toalett på roskilde.
<Samanen> Vad i helvete tror du händer?!!?! HENNES JÄVLA IDIOT-SYRRA ÖPPNAR DASSADÖRREN. Det jävla låset funkar inte!!!
<Samanen> Jag får ren jävla panik och reser mig upp och bara gallskriker! Hennes syrra skriker till av chocken.
<Samanen> Och nu kommer bruden springande! Bägge tittar på mina kallingar på golvet, som vadar i en svart sörja.
<Samanen> Jag fattar att dom tror att jag bajsat ner mig. Toan stinker ju dessutom av avföring.
<Samanen> Jag kommer inte på vad jag skall säga.. Så jag står helt enkelt med skit i röven, svarta blöta kallingar om anklarna och skriker "DET ÄR KAFFE! KAFFE! KAFFE!! DET ÄR KAFFE!!". Jag måste ju sett ut som en mongoloid.
<Samanen> Iaf.. Jag slängde igen dörren. Torkade mig på 2 sekunder och springer hem med skit mellan skinkorna.. Har inte vågat slå på min mobiltelefon sen det hände... Jag svär... Allt är sant.. Inte ens en enda jäkla överdrift..
<Giffler> .. Detta.. måste sparas.. För alltid.
<Giffler> ...
<Giffler> HAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!
<Samanen> tack för stödet... dra åt helvete med dig...
<Giffler> HAHAHAHHAHAHAHAH
AHAAHAHAHHA!!!!!!!!!!! Jag skrattar så jag gråter!! HAHAHAHAHAHA!!!!
<Samanen> ..jävla idiot...

sry for att posta två ggr men skrattade så hårt åt den texten att jag var tvungen att skicka den till alla mina msn kontakter
FYFAAN VA JAG GARVA ASSÅ

HAHAHAHAHAHAH!! Jag skrattade så jag höll på att få syrebrist XDDDDDDDD
Men stackare egentligen

Medlem

fyfan vad najs video riktigt stämningsfull


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

eol bi

...riight

Medlem

tomt...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Fast & Furious (2009 film)


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

19 - 4113
16 - LordDaimos
15 - Fairfax
9 - Lasrod
5 - bjosarn, Detrol, kow, andymikel, jonis
4 - njörden
3 - Tin, Crawller, Zelaxe, Neco246, nagash, brundo, w4rhog
2 - bävern, PaZ, lord_brunskog, rybban, Shrudder, sno0zer, Pliskin, Sirius, peter_lovgren, Sheikh Plisken
1 - Drunken_monkey_boxer, Joel1992, Eott, the_maxx (R.I.P), q0rra, SeniiL, Jonlissla, raiiga, mullins, CX, tony, Lewl, Koffex, elusive, Sulukai, madax

Lade just upp ett nytt screenshot på gissa spelet och kopierade poängställningen

Medlem

00:27:51 corporal: skulle hjälpa en tjej med lite musik


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

(different kinds of sugar)


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Skriv svar