Vad har ni fyndat på Steams höstrea?

Medlem

HOTLINE MIAMI till en vän. Har redan köpt det själv, men jag vill gärna sprida ett så utmärkt spel till andra. Känns även kanon att stödja lokala, talangfulla utvecklare.


signatur

Imperator

Medlem

Boomshackalack, slog till på The witcher 2 EE idag.. 75% rabatt eller ~68 kr kan det nog fan vara värt va?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag köpte Giana Sisters: Twisted Dreams, To The Moon och Trine 2. Känns okej, vill inte slösa bort så mycket pengar och köpa för många spel som jag inte hinner med att spela (har några sådana )

Giana Sisters är riktigt awesome faktiskt!

Medlem

Det blev Bastion och Shogun 2

Skribent

Binding of Isaac blev sista köpet för mig för den här gången.

Jag passade på och köpte det sista DLC:et till "Batman: Arkham City" för 14:- och "The Witcher 2 - Enhanced Edition" för 60:-

Vintern är räddad! Men så har man ju också "Hitman: Absolution"; "Dishonored", "AssCreed 3" och massa annat att leka med när man inte vill vara utomhus.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag köpte de gamla Max Payne spelen och Dear Esther. Hade inte riktigt tillräckligt med pengar under denna rean. Får se vad deras julrea har att erbjuda!

Medlem

Här kommer ett tips om en indirekt Steam rea.

Humble THQ Bundle

Samtliga spel aktiveras på Steam.

AW8
Medlem

Köpte Star Wars: Knights of the Old Republic II -The Sith Lords för €5, för att komplettera Star Wars-samlingen på Steam.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Intalade mig själv att jag inte skulle köpa något på rean eftersom jag har massor av spel på steam som jag knappt spelat, men det blev till slut 3 spel ändå. Deus Ex Human Revolution för typ 50 kr och The Witcher 2 för 60 kr och Chivalry Medieval Warfare för 120 kr, väldigt nöjd med mina inköp.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kommer det en jul rea sen?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Kommer det en jul rea sen?

Självklart, det är den bästa Steam rean enligt mig, enda nackdelen är att man köper så mycket spel att man knappt har tid att spela dem.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kalas bra! Får köpa mera då


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar