Vad spelar du i helgen?

Medlem

Blir väl lite wow! Måste fixa pvp healgear ni på min jäkla priest -.- Orkar tyvärr inte köra pvp shadow längre..

Sen kanske lite BFBC2 också. Var ett tag sen nu så man lär väl bli pwnad...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

blir och klara duke nukem 3d så man har det gjort innan det nya kommer + episode 2 av back to the future: the game

Medlem

Lite Rift, lite LotRO.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ironi, det lät underbart

Aha, Ironi är väldigt svårt att få fram genom internet

Nu till helgen blir det att damma av min gamla Ps2 och ta fram Timesplitters 2 för lite splitscreensaction med fyra kamrater

Japp, har ännu inte bemästrat det, efter tio år som webbskrivare


signatur
Medlem

Själv ska man köra lite HoN, LoL, MW2, CS 1.6 och kanske lite M&B
Troligen skall jag även köra några andra random spel som Bioshock 2 och Batman Arkham Asylum men det är en annan historia 8)

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ironi, det lät underbart

Aha, Ironi är väldigt svårt att få fram genom internet

Nu till helgen blir det att damma av min gamla Ps2 och ta fram Timesplitters 2 för lite splitscreensaction med fyra kamrater

Japp, har ännu inte bemästrat det, efter tio år som webbskrivare

Min kompis tycker att det är lätt.. OM han inte nu var ironisk när han sa det..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ironi, det lät underbart

Aha, Ironi är väldigt svårt att få fram genom internet

Nu till helgen blir det att damma av min gamla Ps2 och ta fram Timesplitters 2 för lite splitscreensaction med fyra kamrater

Japp, har ännu inte bemästrat det, efter tio år som webbskrivare

Min kompis tycker att det är lätt.. OM han inte nu var ironisk när han sa det..

Med smileys är det en barnlek, i ren text är det hårigare


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Med smileys är det en barnlek, i ren text är det hårigare

Sant.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Med sjuka barn får vi se hur mycket lirande det blir men jag är lite smågalen i #Starcraft 2 igen, ska försöka ta några rundor Terran. Sugen att gå över till zerg också, men där har jag verkligen ingen koll!

Ni borde ordna en StarCraft II tävling, vore awesome!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kane & Lynch 2: Dog days och Bionic Commando Rearmed 2, samt ett kärt återbesök till första Portal-spelet. Kan bli en bra helg. Nästa vecka blir det ju Killzone 3 och Bulletstorm.

Medlem

Gav precis upp med Metro 2033, trötsam spel, snyggt och halvschysst stämning, men rackarns vad trist med spel där man tömmer magasin efter magasin i saker och ting som inte dör och det är det som gör att man skall bli rädd? Snarare frustrerad samt att varje spelbart avsnitt är ett par minuter - sedan massa tjöt - obegripliga mellan sekvenser där man kan försöka köpa något för de få pengar man har och sedan ladda in nästa sekvens - vandra - tjöta - lystna - hemskingar - meningslöst skjutande - räddas i sista sekund - vänta medans allt upprepar sig och efter fem minuter får du styra lite igen.. Näe tack - resten av helgen blir det att försöka att avsluta Dragon Age, kankse lite Fallout NV.


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Det får bli lite left4dead 2 i väntan på att man kan återgå till men of war serien i form av men of war: assault squad som släpps nästa vecka. Ha en fin helg på er alla!

Medlem
Skrivet av MFC:

I tankarna spelar jag Civ IV men i verkligheten spelar jag förälder... en dag... på ålderdomshemmet ska jag spela ihjäl mig!

Svårt att greppa att en dag kommer pensionärer spela dataspel

Medlem
Skrivet av Foolwolf:

Gav precis upp med Metro 2033, trötsam spel, snyggt och halvschysst stämning, men rackarns vad trist med spel där man tömmer magasin efter magasin i saker och ting som inte dör och det är det som gör att man skall bli rädd? Snarare frustrerad samt att varje spelbart avsnitt är ett par minuter - sedan massa tjöt - obegripliga mellan sekvenser där man kan försöka köpa något för de få pengar man har och sedan ladda in nästa sekvens - vandra - tjöta - lystna - hemskingar - meningslöst skjutande - räddas i sista sekund - vänta medans allt upprepar sig och efter fem minuter får du styra lite igen.. Näe tack - resten av helgen blir det att försöka att avsluta Dragon Age, kankse lite Fallout NV.

Försöker själv ta mig igenom Metro 2033. Jag gillar det, men inte fullt ut. Det är precis som du säger. Jag gillar grafiken och stämning till och från. Tyvärr blir det en ganska stel upplevelse när mycket annat inte lever upp till normal kvalité. Det är lite fail när ett FPS-spel inte kan leverera bra shooting, det är tragiskt oskönt att hantera vapen i detta spelet och det ser och låter för jävligt.. hehe.

Men jag ska nog, så småningom, hitta till slutet av Metro 2033.

Medlem

Hmm...kanske blir att sitta och mysa lite med Alan Wake på hard eller klara GTA 4.

Skribent

Blir förmodligen något roligt Co-Op spel under lördagen (med nån öl ). Under söndagen om jag har lust ska jag bygga pizzeria imperium i Pizza-tycoon lr så blir d football manager.

Medlem

Beta-testa RIFT och spela lite WoW


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

QL och Dungeon Keeper 2 om vart annat
nohostalgiiiiiiii


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

blir allt lite cod blops på pecee.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Flakmonkey
Skrivet av IceMan:

World Of Tanks, Hearts of iron 2, och kanske några rundor UT2k4.

Bra med UT där Ice Själv blir det att slutföra #Alan Wake samt påbörja #Yakuza 4 om jag hinner dvs, alltid det där med tid som ställer till det :/

Medlem

Har hittills blivit lite BFBC2 (pc version) samt lite Tetris (PS3) men kommer nog att ratta runt i GT5 senare idag.
Testade demon på Back To The Future igår och fick mersmak.
Kan bli någon runda i World Of Tanks också men med en 10 månaders bebis i samma lägenhet ska man vara glad att man hinner spela alls.

Medlem

Man måste ju spela counter-strike med polarna

AW8
Medlem

Jag ska fortsätta med mitt Oblivion med Oscuro's Oblivion Overhaul-äventyr.

Sen så kanske det blir lite Minecraft- eller GTA IV-multiplayer till kvällen.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Jag spela Lost Odyssey som jag fick i julklapp av en kompis (mediokert JRPG)
och nu väntar jag på mina att mina vänner ska hämta mig. Vi ska spela brädspel, äta godis och möljigtvis dricka något med alkoholhalt

Medlem

Blir väl att avsluta Bioshock och lira vidare på Dead Space

Medlem

Gran Turismo 5 med en kompis g25a

Medlem

L4D2 får det bli för mig i helgen,galet bra underhållning...

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Sugen på att skaffa senaste Fifa Manager också men det får vänta.

FIFA Manager framför Football Manager? Whaaa...

Själv ska jag spendera tiden med Mass Effect 2. Ev. några timmar Just Cause 2 och Need for Speed: Hot Pursuit om Mass Effect 2 tar slut.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Jag kommer träna mina skills i css och lol denna underbara helg

Medlem

Plugg The Game, och efter det blir det väl till att dra lite BSGO (Battlestar Galactica online) och eventuellt ut någon runda på Cod:Bo om man orkar:)

Skriv svar