Vad spelar du i helgen?

Inaktiv

Fallout New Vegas, en av de bästa spelen på länge

Medlem

Hm.. kanske Gratuitous Space Battles och någon någon shooter... UT3? Lite sugen på Diablo2 också... vi får se... såvida inte någon steam-rea med sjukt låga priser sätter pinnar i hjulen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Marvel VS Capcom 3


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det blev en jävla massa Shogun 2:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Lirat Bayonetta som bara den och galet vilken action-resa det är. Spöa en enorm boss, surfa på en lavatsunami med en ängel som bräda bara för att möta två enorma bossar i stället.

Sanslöst spel.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Heavy Rain: Jag har aldrig blivit så nedstämd efter att ha spelat ett spel...

Medlem

DKC Returns till Wii (om något).

Medlem

Pixel Man Zero

Skägg.
10 Chambers

Han knappt lira något alls i helgen. I fredags var det firmafest så lördagen blev ganska "lugn", när ungarna hade somnat på kvällen tuggades det ostar och kollades tv istället. Söndagen gick åt till att shoppa på Bromma Blocks. Kom därifrån med ett par Converse jag dreglat efter. Summa sumarum blev det bara en SC2-match, som jag förlorade. Jag kommer aldrig att lämna Bronze....


signatur
Skägg.
10 Chambers

Jag ska nog försöka bli klar med #Fable 2, har bara slutuppdraget kvar. Hamnade dock i lite koma när jag väl kom så långt och började köpa upp varenda fastighet istället. Nu har jag inte loggat in på en månad så det lär sitta en mille på bankkontot.


signatur
Medlem

Upptäckte just att min bror har Mass Effect 2 i hyllan, Blir nog att spela det i helgen


signatur

Everybody needs help.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Apministern:

Upptäckte just att min bror har Mass Effect 2 i hyllan, Blir nog att spela det i helgen

Jag vill lira det, men känner att jag måste spela ettan först.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Apministern:

Upptäckte just att min bror har Mass Effect 2 i hyllan, Blir nog att spela det i helgen

Jag vill lira det, men känner att jag måste spela ettan först.

Samma här igentligen men..... Spellusten har mig i sitt grepp...


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Crysis 2! Yaaay.


signatur

Have a good time!

Medlem

Mount and blade: Warband med modden c-RPG yay!

Skägg.
10 Chambers

Fasiken, säsong två av SC2 har fått mig taggad igen, lär bli ladder-play för hela slanten


signatur
Medlem

Sly trilogy lär det bli för mig i helgen.

Det är så synd att min favoritgenre är i stort sett utdöd nuförtiden så att man måste hålla på och släppa gamla klassiker. Visst de är riktigt bra, men ibland så vill man se något nytt (som inte är från Nintendo).

Medlem

Blir väl lite Killing Floor och kanske Dragon Age II beroende på hur det går med ett skolarbete.

Medlem

kom in i fz.se channeln ingame på SC2


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tänkte dra igenom Duke 3D och bygga några torn i Minecraft.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Apministern:

Upptäckte just att min bror har Mass Effect 2 i hyllan, Blir nog att spela det i helgen

Jag vill lira det, men känner att jag måste spela ettan först.

Du har mycket gott framför dig Calle! Speciellt om du inte ens spelat Mass Effect, som jag tveklöst tycker är det bättre av de två.

Medlem
Medlem

Denna helg blir det totalt krig ; fältherre som kväser barbarer 2. Och kaanske mitt impulsköp Mirror's Edge till ps3, har haft varit intresserad av det länge nu och hittade det igår till en liten penning, så vad gör man inte?

Det blev dessutom min första vända någonsin (förlåt, förlåt) i Diablo 2 igår med min gode vän. Det var riktigt trevligt faktiskt.

Medlem

BC2 och TF2


signatur

Specs: PS5

Medlem

Den här helgen har det blivit en blandning av de tre spel som jag spelar för tillfället.

Star Trek Online, The Saboteur och Dragon Age 2. Hoppas jag hinner klart med nåt av spelen till Duke Nukem Forever släpps, vore förjävligt att ha fyra spel att spela samtidigt xD


signatur

Game long and prosper

Medlem

Minecraft!
Tänker alltid att jag ska spela något annat men till slut sitter jag där och bygger.

Medlem

Det var sittning igår så idag sitter jag, bakfull som ett as, och spelar #The Witcher Enhanced Edition


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Ledig nu efter en helg av nattpass på jobbet, firar ledigheten med att Spela HoN! Känner mig mentalt redo för ännu en dag med flaming och att bli kallad, och kalla andra noob Tror nästan jag kan utlova några "umadbro?" idag!

Medlem

League of Legends, som alla andra dagar känns det som Enda som burken pallar typ. Men sedan finns det få saker så trevligt på en lördagskväll som en whiskey och LoL med bekanta.


signatur

Videomupp

Medlem

Det blir world of tanks för hela slanten, iochmed att spelet går live 12 april så försöker jag låsa upp nästa tank innan hard wipe.

Skriv svar