Vad spelar du i helgen?

Skägg.
10 Chambers

Jag ångrar att jag inte tog med mig en PS3 hem och lirade vidare på #Portal 2 så det blir förmodligen lite ladder-play och kanske lite #Bulletstorm som jag trånat efter länge.


signatur
Medlem

WoT
köpte 3dagars prem.
Får se hur långt jag hinner/orkar
StugIII "bästa" än så länge.


signatur

R.I.P The_maxx

Skägg.
10 Chambers

Efter två förluster som jag bara kan skylla på min egen ofokus ska jag ta paus från #Starcraft 2 och istället dra igenom #Portal 2. Och sen en gång till, med kommentarsspåret igång. Lite #Bulletstorm, mellan blöjbytena...


signatur
Medlem

StarCraft 2!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tjaaa.... Kanske nöter lite till på Yakuza 3, i väntan på kommande veckas spelinköp

Medlem

Blir nog lite LoL och kanske något mer, vet inte ännu.

Medlem

Ok, helgen har knappt börjat och har redan NÄSTAN förtjänat guldmedlaj då jag kom till sista banan på Gradius utan att dö ett liv. En bragd jag kommer att suga på lääänge. Lite halvkul att man kan lika väl trycka på resetknappen än att fortsätta då det är helt omöjligt att ta sig vidare utan power ups. Kan även nämna att jag klämt lite på Crysis 2 och det lämnade en sur eftersmak. Ett till FPS att stapla på hög då det efter 4 timmar inte alls imponerat på något vis. Trist då jag ändå såg fram emot att spela det.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Efter två förluster som jag bara kan skylla på min egen ofokus ska jag ta paus från #Starcraft 2 och istället dra igenom #Portal 2. Och sen en gång till, med kommentarsspåret igång. Lite #Bulletstorm, mellan blöjbytena...

Bulletstorm mellan blöjbytena? Låter som om du tar hand om en shitstorm i stället *fniZzzZz*
Förlåt, det var för lockande.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Klarade nyss av Penumbra: Requiem. Jag vill bara uttrycka min beundran för detta mästerverk som Penumbra-trilogin (kanske de två och epilogen?) faktiskt är. Oerhört välskrivet och fantastisk atmosfär. Älskade det verkligen. Alla ni som har missat Penumbra, look it up, det är väl värt den lilla slant som det lär kosta nu. Och så är det svenskt också (yeeey). Nu måste jag snart ta och plocka upp Amnesia: The dark descent.

Medlem

Blir faktiskt lite World of Warcraft blandat med hmm Grim Fandango som jag aldrig tagit mig an förrut.

Medlem
Skrivet av Havocado:

Klarade nyss av Penumbra: Requiem. Jag vill bara uttrycka min beundran för detta mästerverk som Penumbra-trilogin (kanske de två och epilogen?) faktiskt är. Oerhört välskrivet och fantastisk atmosfär. Älskade det verkligen. Alla ni som har missat Penumbra, look it up, det är väl värt den lilla slant som det lär kosta nu. Och så är det svenskt också (yeeey). Nu måste jag snart ta och plocka upp Amnesia: The dark descent.

Ha! Om du gillade Penumbra så lär du ju vältra dig i välbehag genom hela Amnesia. Lycka till!


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Slutbossen:
Skrivet av Havocado:

Klarade nyss av Penumbra: Requiem. Jag vill bara uttrycka min beundran för detta mästerverk som Penumbra-trilogin (kanske de två och epilogen?) faktiskt är. Oerhört välskrivet och fantastisk atmosfär. Älskade det verkligen. Alla ni som har missat Penumbra, look it up, det är väl värt den lilla slant som det lär kosta nu. Och så är det svenskt också (yeeey). Nu måste jag snart ta och plocka upp Amnesia: The dark descent.

Ha! Om du gillade Penumbra så lär du ju vältra dig i välbehag genom hela Amnesia. Lycka till!

Frågan är om välbehag är det rätta ordet, jag hoppas mer på obehag

Medlem

Jag får nog testa Age of Empire Online under helgen. Om servrarna är uppe.
Är dom uppe så blir det PVP för hela slanten.

Medlem

Portal 2 såklart!!


signatur

You can't win the game...

Medlem

Det blir lite dragon age 2, ea sports mma! I väntan på la noire!

Medlem

Det blir tjockt med Borderlands här helt enkelt. Aldrig varit med om något så fantastiskt. (Okej, Portal 2 ligger tätt inpå för mig, men varar inte lika länge i coop-kampanj i nuläget. Bara läängtar efter mer DLC!)


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Eftersom jag har lite problem att övertyga min hustru om att antingen skaffa ett 360 eller ett ps3 som jag heller inte vet vilket som rekomenderas,kanske något förslag?min nuvarande pc spelar jag enbart dark age of camelot fortfarande därför att jag inte har fastnat för något annat .Öppen för förslag är man alltid men äventyr är min grej:)

Medlem

Jag längtar efter ett vikinga mmo också.Men dark age of camelot är det jag spelar och alltid kommer att spela tills ett viking mmo tar över.

Medlem

Det vart en hel del Fear 2 och Donkey Kong Country 2 för min del i helgen som var


signatur

http://thegamingground.com Is the place to be If you like videogames, movies, music, anime, IT and humor!

Medlem

SC2 och Arma2 är det som gäller just nu.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

SC2 och MK9.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Minecraft och terraria för mitt xbox är inte här..

Medlem

Det blir Everquest 1 original på serven p1999 =D Ett evigt grindande tror man måste vara lite knäpp för att ha sådant tålamod som krävs i det spelet =P

Medlem

Dungeons of Dredmor (rekommenderas om man gillar Rogue-spel)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers

Bumpfest!

#Deus Ex: Human Revolution med största sannolikhet, kanske en och annan #Starcraft 2-match.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Bumpfest!

#Deus Ex: Human Revolution med största sannolikhet, kanske en och annan #Starcraft 2-match.

Hur går det med SC2? Vilken liga spelar du i?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Bumpfest!

#Deus Ex: Human Revolution med största sannolikhet, kanske en och annan #Starcraft 2-match.

Hur går det med SC2? Vilken liga spelar du i?

Åt helvete, ligger topp8 i bronze-slaskvattnen. Har inte tålamod att nöta buildorders utan kör ganska random.


signatur
Inaktiv

Doom 2 på min 486 DX 2 66:a. Can't beat that!


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

Nöta av lite CS:S achievements tror jag.

Medlem

@Nigel, nej nu har kungen visat sig. Bra där!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skriv svar