Vad tänkder DU göra i Skyrim?? :)

Inaktiv
Vad tänkder DU göra i Skyrim?? :)

Tja jag undrar vad du/ni planerar att göra på skyrim. Vara ond eller god, slakta eller hjälpa? Gifta eller Bränna? Bränna städer eller hjälpa? Jag tänker iaf bli en Nordman eller Orc och bli god senare får vi se om dom har utvecklar vampyrerna så dom är roliga och köra eller om dom e skräp :P. What will YOU do?

Inaktiv

Juste kan man våldta i skyrim? Såg den dära artikeln på fz

Allt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Chaos and Mayhem is in order.

Medlem

Fel forum?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kajiit lönnmördare/tjuv som vanligt för min del, så jag antar att jag kommer att vara ond...

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Allt.

Agreed

Ish
Medlem

Ta det som det kommer. Men det blir nog någon sneaky sneaky som vanligt. Jag hoppas bara att folk som sover faktiskt DÖR när man drar en dolk i skallen på dem. Typ Oblivion.. Hugger någon i huvudet med en dolk "GUAAAARDS!".. Eh what..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Skrivet av Dennardo77:

Juste kan man våldta i skyrim? Såg den dära artikeln på fz

Nej, tack och lov.

Det nämns enbart i text och någon side-quest nämner det muntligt. Men vi får aldrig se det eller göra det själva. (Thank your god)
(Slår ner en kvinna, "press E to rape"). Kanske i någon mod från japan men det är där det måste stanna.

Aldrig någon som kommenterar på det i Dead Island. Något utvecklarna kunde lämnat ute, finns nog med hemskheter däri.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ska bli intressant och så ifall siduppdragen kommer locka, tyckte oblivion fallerade lite där. Gillenas roll tycker ja borde vara större, att vara avancera i Imperial Legion i morrowind var min favorit.


signatur

You fell out of the sky I ain't listening to nothing you say!

Om jag skaffar det lär jag utforska den stora världen, besöka alla städer och sen samla ihop pengar till ett hus på den plats jag gillar bäst. Sen lär jag antagligen bli uttråkad på mitt hus, så då börjar jag väl göra lite quests och sätter upp något annat mål.

KoP
Medlem

Gå runt och mysa i den digitala naturen..

Medlem

ska irritera vakterna.. ''Stop righ there criminal scum'' xD

Medlem

Resa till närmaste stad, köpa en fet båge och gotta ner mig i ett gille.

Medlem

Blir nog att köra lite "sneaky style" skjuta lite båge och lönnmörda någon fattig stackare

MFC
Medlem

*tittar på klockan* ... 24 timmar ... FAN det räcker inte!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

*tittar på klockan* ... 24 timmar ... FAN det räcker inte!

En klocka har 12.

Medlem
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av MFC:

*tittar på klockan* ... 24 timmar ... FAN det räcker inte!

En klocka har 12.

Eller?

Medlem
Medlem

Säger en sak digital eller analog;P

MFC
Medlem
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av MFC:

*tittar på klockan* ... 24 timmar ... FAN det räcker inte!

En klocka har 12.

Analogt... ja

Digitalt... nej


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Fel forum?

Var ska han lägga tråden annars?

Det är det här som är det stora problemet med Fragzones "nya" forum. Sen de tog bort alla forumsdelar såsom Rollspel så finns det inte något bra ställe att lägga trådar som berör alla plattformar...

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Om jag skaffar det lär jag utforska den stora världen, besöka alla städer och sen samla ihop pengar till ett hus på den plats jag gillar bäst. Sen lär jag antagligen bli uttråkad på mitt hus, så då börjar jag väl göra lite quests och sätter upp något annat mål.

Låter ju trevligt.

Lär göra något liknande, har inte spelat mycket av ToS tidigare dock

Medlem

Hade tänkt hårdsatsa på Alchemy och spela som någon som helst stryker runt utanför städerna. Kommer nog ha bow och dagger liknande vapen, där det är tänkt att skadan huvudsakligen ska komma från poison samt buffs från potions.

Japp. Alkemi kung ska det bli.

Medlem

Om det går, så ska jag göra som i oblivion och satsa på " summons ".


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Lär nog titta lite på huvudhistorien och sedan försöka skaffa mig ett magikertorn (eller liknande). Sen lär jag väl försöka bli gillesmästare i magikergillet.

Medlem

Jag kommer att ta mitt spjut, kläda mig i olika pauldrons, greaves och handskar, kasta levitate och maxa min färdighet i medium armor. Sedan kommer jag att gifta mig med en Draugr och skapa en dynasti som kommer att bestå i tusen år.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag vet en sak jag tänker göra; äventyra. Vad jag kommer spela för ras, klass etc. har jag inte hunnit tänka på än, men det är 26 dagar kvar som jag har tid att tänka på hur jag ska äventyra.

Medlem

Softa med magiska svampar.

åååh vad jag längtar! En svärdsviftande pilskjutande svartalv eller träalv(Jag vet att det är en fruktansvärt hemsk översättning, men den har charm) som smyger omkring och stjäl, mördar och försöker komma på sätt att utnyttja systemet på för glatta livet...

För att 1h senare komma på att... Magiker vore jävligt roligt!

För att 1h senare komma på att inget faktiskt slår en Orc som svingar en hammare stor som ett litet barn!

För att 1h senare komma på att jävlar såhär kan ja inte ha hjälten uppbyggd, använder ändå aldrig block...

För att 1h senare komma på att Acrobatics är jävligt roligt att leka med!

För att 1h senare komma på att det blir nog en lönnmördande tjuv ändå...

12
Skriv svar