Vad väger ni?

Medlem

182cm lång och väger typ 61-62 kg, snudd på underviktigt, smalt är det iaf. Funderar på att dra till att börja träna och ha mig så det blir lite mer. \o/

Medlem

184, ganska exakt 100 kg. Jag har fått lite av den där fruktade gubbmagen, Bläää


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

193 och väger 90kg, har nästan inget daller någonstans förutom på magen där allt är concentrerat, bleh.

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Kleptomaniac:

Är 187 cm lång och väger straxt över 60 kilo

Detta måste vara något slags rekord. Eller är du kanske nån såndär terränglöpare? Lång o smal å älgkliv i skogen.

Haha, nja... vet inte varför men det kvittar vad jag gör så går jag varken upp eller ner i vikt... tränade 3-5 ggr i veckan förut (gym och jogging) men det hände ingenting:( så nu har jag lagt ner det och försöker bibehålla mitt storkliknande utseende ^^


signatur

Submission is for the weak

Medlem

runt 1.83 och 65 kg ^ fattas några kg Muscles men det ordnar sig ;D

Inaktiv

173cm / 67Kg / Bmi= 22.4

Kan inte bli bättre...

Är "militär tränad"...får jag skryta med

Räkna ut eran BMI värde, kan vara bra och veta när ni ska ut och springa lite eller när ni MÅSTE sitta framför datan och äta chips och lira HL2!!

http://www.halsomalet.se/bmi.asp

Om det är något man går upp i vikt av så är det mackor med smör, ät det konstant i 1-2 veckor så är du upped i nått/några kilo redan...:up::down:

Medlem

eller så låter man bli, bmi är helt intetsägande om man inte har en extremt "normal" kroppstyp.

ta mig som exempel, väger 103kg och är 192cm lång, det ger ett bmi på 28, alltså ordentlig övervikt. för att hamna på övre gränsen för normalvikt skulle jag behöva banta bort minst 13kg. jag lovar, det finns inga 13kg att ta från min kropp, om jag inte ska börja bränna muskler. när jag gick i gymnasiet, var toksmal och mycket klenare än jag är nu vägde jag 93-95. det är knappast som att jag är värsta muskelberget nu heller, jag är bara tung helt enkelt. väger väl 3-4kg för mycket, men om en läkare rekomenderade mig att gå ner till ett bmi under 25 vore det grovt tjänstefel.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Tror att BMI nivån är anpassad efter medelvärdet på personer i längd/vikt. Kan hålla med dig att BMI språrar ut när det gäller för längre personer, samt för korta personer, ser så ut iaf...

Medlem

180 cm med en kärleksvikt på 93 kg.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av Luminal:

Om det är något man går upp i vikt av så är det mackor med smör, ät det konstant i 1-2 veckor så är du upped i nått/några kilo redan...:up::down:

Ja, för "mackor med smör" har en enastående påverkan på vikten...

Medlem

190cm, runt 97kg. Alla män väger över 90kg, speciellt när mycket av det är muskler! VRÅL!


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

190cm, runt 97kg. Alla män väger över 90kg, speciellt när mycket av det är muskler! VRÅL!

Ålder 27
Längd: ungefär 175 cm
Vikt: runt 85 kg

Jag försöker att komma upp i minst 90 kg(mest "muckler" men lite fett ger stabilitet vid tunga lyft och arbete). Men 100 kg hade varit bättre.

Medlem

snuddar på 90kg, med en längd på ca 185.
Vikten är OK men skulle gärna placera om vikterna lite.

Medlem

165, väger 63kg

Medlem

Är 185cm väger 65kg. Är ganska spinkig.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

188 cm, ungefär. Väger ungefär 77 kg (fast det var länge sedan ja kollade allt det här).


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

192cm lång och väger 60kg, är 21år och har hela livet försökt att öka i vikt, men går icke. Jag kollade den hemsidan om bmi, hade 16.3 not good

Inaktiv
Skrivet av Lie|:

184cm och brukar väga in på strax under 70kg.
Kan äta hur mycket och vadsomhelst utan att gå upp. Benrangel för vinsten!

Haha.. som att du kan kalla dig benrangel.

181.5cm och 55kg här som sagt. Du är inget benrangel min vän.


signatur

supernoodle strikes again

Inaktiv

Iofs är Futzu här ovan nästan i samma sits som jag, typ samma bmi iaf.


signatur

supernoodle strikes again

Medlem
Skrivet av Futzu:

192cm lång och väger 60kg, är 21år och har hela livet försökt att öka i vikt, men går icke. Jag kollade den hemsidan om bmi, hade 16.3 not good

Lider med dig. Väger 63 kg och är nästan lika lång. Gjorde en matspurt under 2 månader för att pröva gå upp. Gick upp 2, 5 kg. Kände mig sedan seg 4 dagar och åt därför lite mindre. Tappade 3 kg. 2 månader konstant matätande raserat på nolltid. :/
Dags att börja googla efter fet (men fortfarande nyttig) mat.

Inaktiv

Om du vill gå upp i vikt genom att äta måste du träna samtidigt för att bygga upp muskler av den extra energin du tillför annars blir det bara fett av det som kroppen snabbt gör sig av med.

Medlem
Skrivet av Futzu:

192cm lång och väger 60kg, är 21år och har hela livet försökt att öka i vikt, men går icke. Jag kollade den hemsidan om bmi, hade 16.3 not good

Blir svårt att gå upp i vikt såvida man inte tränar. Har haft samma problem själv men började pumpa vikter och gick genast upp i vikt genom hård träning och bra kost. Se det positivt, du kommer att märka av reslutat av träningen direkt om du börjar.

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av Futzu:

192cm lång och väger 60kg, är 21år och har hela livet försökt att öka i vikt, men går icke. Jag kollade den hemsidan om bmi, hade 16.3 not good

Blir svårt att gå upp i vikt såvida man inte tränar. Har haft samma problem själv men började pumpa vikter och gick genast upp i vikt genom hård träning och bra kost. Se det positivt, du kommer att märka av reslutat av träningen direkt om du börjar.

Ett tips förutom att träna och äta riktigt. Är att man kompletterar med en "Gainers drink ihop med kreatin direkt efter träning". Det funkade på mig, märkte ingenting direkt av viktökning, men efter en månad så tyckte man. "Å jävlar vad stor man blivit:up:"

Medlem
Skrivet av Alucard:
Skrivet av jingai:
Skrivet av Futzu:

192cm lång och väger 60kg, är 21år och har hela livet försökt att öka i vikt, men går icke. Jag kollade den hemsidan om bmi, hade 16.3 not good

Blir svårt att gå upp i vikt såvida man inte tränar. Har haft samma problem själv men började pumpa vikter och gick genast upp i vikt genom hård träning och bra kost. Se det positivt, du kommer att märka av reslutat av träningen direkt om du börjar.

Ett tips förutom att träna och äta riktigt. Är att man kompletterar med en "Gainers drink ihop med kreatin direkt efter träning". Det funkade på mig, märkte ingenting direkt av viktökning, men efter en månad så tyckte man. "Å jävlar vad stor man blivit:up:"

Visst, kreatin i all ära om det fungerar. Kör själv med det tycker det ger en del. Men det verkar vara relativt mycket "mumbojumbo" med kosttillskott då vissa förväntar sig helt otroliga förändringar. Personligen ser jag det som slöseri med pengar då bra kost ger minst lika bra effekt.

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av Alucard:
Skrivet av jingai:
Skrivet av Futzu:

192cm lång och väger 60kg, är 21år och har hela livet försökt att öka i vikt, men går icke. Jag kollade den hemsidan om bmi, hade 16.3 not good

Blir svårt att gå upp i vikt såvida man inte tränar. Har haft samma problem själv men började pumpa vikter och gick genast upp i vikt genom hård träning och bra kost. Se det positivt, du kommer att märka av reslutat av träningen direkt om du börjar.

Ett tips förutom att träna och äta riktigt. Är att man kompletterar med en "Gainers drink ihop med kreatin direkt efter träning". Det funkade på mig, märkte ingenting direkt av viktökning, men efter en månad så tyckte man. "Å jävlar vad stor man blivit:up:"

Visst, kreatin i all ära om det fungerar. Kör själv med det tycker det ger en del. Men det verkar vara relativt mycket "mumbojumbo" med kosttillskott då vissa förväntar sig helt otroliga förändringar. Personligen ser jag det som slöseri med pengar då bra kost ger minst lika bra effekt.

* Bra kost, självklart är det A och O.
Men tyvärr är det att en del personer behöver extra kalorier p.g.a deras höga ämnesomsättning.

Medlem

Vet inte riktigt hur lång jag e men skulle tippa på 175 till 180 cm....väger 68 - 70 och är lite tjock...man kan säga att kilona inte ligger på muskler iaf xD xD!

Medlem

väger nära 70 och är 185 och har tränat upp mig till max

Medlem

Vill inte rekommendera kreatin... många bieffekter.
Sedan om ni håller på med sport så åker ni dit på doping för det.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

177 cm lång, ligger på 64 kg..
Ser rätt spinkig ut tycker jag..

Men rätt kul det där med träning, för två år sen tränade jag hyfsat regelbundet, typ 2-3 ggr i veckan, ibland mer eller mindre..
Åt som ett djur och gick upp 10 kg, innan vägde jag som jag gör nu, så när jag tränade som mest låg jag på 74-75 kg, sen rasade jag i vikt när jag började jobba, jobbar mellan 17 - 21 så jag äter väldigt lite, en rejäl frukost och sen blir det mest småätande lite då och då, mycket frukt, därför hamnade jag på nivån som jag ligger på nu..
Dock har jag fått nys om att dom har ett gym på jobbet så ska se om jag kan börja träna där och så får vi se om jag kan få tillbaks mina förlorade 10 kg

Medlem
Skrivet av fanboy:

Vill inte rekommendera kreatin... många bieffekter.

Det är helt individuellt. Vissa upplever att de får acne, kass mage etc. Det är inget som jag upplevt av att ha använt kreatin.

Skrivet av fanboy:

Sedan om ni håller på med sport så åker ni dit på doping för det.

Kul kille. Kreatin är inte ett dopingklassat preparat och många elitidrottare använder det regelbundet.

Skriv svar