Valborgsmässoafton

Medlem
Valborgsmässoafton

Ikväll blir det till att ta med flickvännen och lillasyster in till stan för att fika och kolla på Valborgs-bålen/majkasan/majkasen (vad ni nu vill kalla det..) och fyrverkerier!

Vad har ni för planer inför kvällen?


signatur

You can't win the game...

Medlem

Det blir lugnt med grillat och sällskap av familjen på dagen. Kvällen skall avnjutas av mitt nyinskaffade Portal 2:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

Det blir lugnt med grillat och sällskap av familjen på dagen. Kvällen skall avnjutas av mitt nyinskaffade Portal 2:)

Gud vad gott med grillat..
Om du inte spelat Portal 2 tidigare så kan jag säga dig att du kommer inte bli besviken!


signatur

You can't win the game...

Medlem
Skrivet av lillaiwazz:

Om du inte spelat Portal 2 tidigare så kan jag säga dig att du kommer inte bli besviken!

1:an var riktigt bra. Förmodligen det enda spel där humorn fått mig att skratta till högt. (GLaDOS <3). Gött att veta att jag gjort ett bra köp med 2:an.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Jobba 14 timmar. :\


signatur

Working as intended.

Medlem
Medlem

Tycker synd om er som ska jobba.. :/
Men jag antar att en kväll som denna ger lite extra cash också!?


signatur

You can't win the game...

Fyller år idag! Ska skriva Hemtenta hela dagen....Woooo!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Fyller år idag! Ska skriva Hemtenta hela dagen....Woooo!

Grattis!

Medlem

Ska inte göra någonting! Kanske grilla med mor och far...

Grattis Traveller in time och lycka till!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Fyller år idag! Ska skriva Hemtenta hela dagen....Woooo!

Traveller din jävel! Jag trodde detta var min födelsedag! Jag får ge dig ett stort grattis då

Jag ska fira med mina goda vänner och ha en allmänt spännande kväll

Inaktiv

Grilla och ta någon öl med tjejen och goda vänners sällskap och göra en ganska tidig kväll. Supandet lämnar jag åt "första gångs"-drickare och fjortisar.


signatur

You must construct additional pylons.

Inaktiv

Whisky och cigarr.


signatur

Allah är stor men jag har större

Skrivet av Havocado:

Traveller din jävel! Jag trodde detta var min födelsedag!

Internet Five *Clatsh!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Medlem

Blir att sitta hemma med flickvänner o äta något gott o sen se på en film tror jag. Kanske ut och gå en bit i det fina vädret?

Tycker valborg inte är något specielt så.
Jag har typ alltid festat så man stupar men inte i år!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Renoverar + städning. Hur kul det än låter.

MFC
Medlem

Jag ska jobba i trädgården medan barnen springer av sig glassen o kakorna de käkade innan idag...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Softmode och grattis till Traveller.

Medlem

Förmodligen BC2 och ett eller ett par glas Finlandia toppat med en kanna kaffe.

Skrivet av son of RAMBO:

Softmode och grattis till Traveller.

Grattis till Havocado


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av son of RAMBO:

Softmode och grattis till Traveller.

Grattis till Havocado

Grattis till båda


signatur

You can't win the game...

Medlem

Idag så ska jag inte göra mycket, som vanligt med andra ord.
Jag ska gratta er som fyller år idag också, Traveller och Havocado.

Medlem

grattis på er Traveller och Havocado!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Ni e väll bara för goa


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Grattis Mr TiT

Medlem

Det bidde lite grillat med mycket extra vitlök. Trevlig middag med några kompisar. Funderar på att avrunda med Shogun 2.

Medlem

Tack mina kära vänner

Jag jobbade och vill inte fira mordet på häxor...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

inK
Medlem

Jag lagade mat som jag avnjöt med sambon till en flaska vin och hockey-VM.


signatur

Every trophy counts...

12
Skriv svar