Famest skrev:
Jag producerar hiphop, men har aldrig hört någon säga något positivt om genren på FZ så avvaktar innan jag delar något. Kan dock lägga upp en dubstep-låt jag håller på med, brb
Jag älskar hiphop och dubstep. Har testat att göra lite wobble-ljud själv. Sjukt svårt. :-D
Skrillex är nog en av mina favoritartister just nu. Så gogo lägg upp låtarna nu!
Och tack så mycket!
WildThing skrev:
Grymt pianospel.

Måste fråga lite om videon dock, är det du som ligger bakom den med?
Det har inte blivit så mycket egenskapat som inte haft med jobb att göra men känner att mycket har hänt det senaste året

Klippte tillsammans med
Salmonella denna musikvideo förra året som jag kände att jag blev nöjd med. Var väldigt annorlunda att klippa något som var så rått och hårt.
Jag har klippt videon men själva "footaget" är från en film som har ett konstigt namn.. kommer inte ihåg vad den heter just nu! Kan väl inte påstå att jag är direkt duktig på att klippa till skillnad från dig! Ruggigt hög kvalité på videon. Filmade ni också?
73mpl4R skrev:
Fantastisk tråd. Väldigt fint Brain, ska sätta den låten på repeat ett tag.
Edit: Dessutom, det börjar bli dags för dig att shredda igen, Brain!
Tack! Jag har beställt lite grejer så jag kan spela in gitarr, så det är definitivt på gång! Dock har jag lagt undan "shreddingbiten" lite och kör på lite mer minimalistiska grejer, men definitivt, någon shredlåt ska hinna laddas upp under våren!