Våra farväl till Mikael

Medlem
Medlem

Kände dig inte, men du har alltid funnits på forumet sedan jag kom hit som en vilsen tonåring för en massa herrans år sedan. Av vad andra har skrivit så låter det som att du är en väldigt saknad person.

:heart:Vila i frid :(:heart:

Ursäkta att jag frågar, men hur skedde detta? Kom väldigt plötsligt


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

helt chockad, trodde först det var ett skämt... senast jag hörde något från dig var i en tråd då du blev anklagad för att ha homoerotiska drömmar. skrattade väldigt åt det :D. hann inte lära känna dig och kommer inte heller...:(

stila i frid!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

[candle]Tomheten är stor....[/candle]

Det var för ca 5 år sedan som du och jag hade kontakt med varandra. Vi pratade en hel del över telefonen. Du var en go och omtänksam person. Du lyssnade på vad man hade att säga och pratade alltid en annan till rätta. Vi träffades aldrig men du var ändå min vän.

När jag fick veta att du inte längre fanns vid liv blev det en stor sorg och tomhet inom mig.

Vila i fred vännen

Medlem

[candle]Vi kommer aldrig att glömma dig i #fz,[/candle]

Vila i frid

Medlem

En utav tre av mina bästa kompisar, nu blir det mer än lite tomt...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

[candle]Vi älskade Mudkips.
Vila i frid:heart:[/candle]


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

[candle]Vila i frid Mikael.[/candle]


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Vi sågs aldrig IRL eftersom du blev sjuk den där dagen, ändå gjorde du stort intryck av att vara en bra vän. Vila i frid.

Medlem

[candle]Mycket tråkigt! Maxx var en stor förebild och en fin människa. Vila i frid.[/candle]


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

[candle]RIP[/candle]

Medlem

Haré gött ! mV_(u_u)


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Medlem

RIP


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

[candle]Bästa forum moderator som har funnits, RIP Mikael[/candle]


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:

[candle]RIP[/candle]

Medlem

[candle] du gick 500 år för tidigt. Hoppas att du i himmelen fortsätter att banna Trolls och hemska trådar. Peace my man[/candle]


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

[candle] När jag först kom till forumetv ar jag lite rädd för dig, din avatar, met lite surmula ögon.[/candle]

Nu har jag varit här i ett år, och jag är inte lika rädd för dig längre, men du har visat att du nog är den mest rättvisaste moderatorn på forumet. Du dog alldeles för tidigt.

Jag önkar dig lycka, var du än är.

Vila i frid

Medlem

Vi hade våra fejder, men jag respektera dig alltid som person trots vi tillbringade våra stillsamma liv på andra håll. En vis moderator som de som har haft ett öga på FZ alltid kommer minnas.

Vila i frid

Medlem

[candle]Helt overkligt =/ förstår det inte än. Varför?! man kan ju undra vad PHD hade sagt nu. att han förtjänade det?
Jag säger NEJ! the_maxx var en bra formummoderator och svarade alltid på mina frågor. Miss u. Det kommer ta en evighet att smälta det här, om det ens går. R.I.P
Edit: Du missade Diablo 3 :'( Det var inte dags att lämna oss![/candle]


signatur

Rawr

Medlem

[candle]vila i frid[/candle]

Medlem

[candle] FZ:s skönaste lirare har lämnat oss, vila i frid[/candle]


signatur

yolo

Medlem

[candle] Vila i frid. Fz är alltid med dig![/candle]

Medlem

There is a thing in this life that called tragedy and has absolutely no mercy for anyone or anything.

Rest in Peace.

Medlem

jäkligt tragiskt
RIP


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Vila i frid Mikael!

Du kommer alltid vara saknad

Medlem

[candle]Herregud.
Det här kom verkligen som en chock.
...och jag är säker på att vi i #fz kommer att sakna dig!
Vila i Frid the_maxx![/candle]


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Världen blev just kallare. RIP.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

[candle]När jag först reggade mig på FZ blev jag både lite besviken men också glad när jag såg att någon annan hade tagit nicket The Maxx. Själv associerade jag det alltid till den tecknade serien, som är en personlig favorit. Jag vet inte varför du valde maxx med två x men jag fick liksom för mig att det hade med serien att göra, och det gjorde att jag omedelbart fick en viss respekt för dig som en person med god smak. Visst, en konstig bedömningsgrund kanske, men så var det.[/candle]

Sedan kan jag inte räkna alla gånger jag citerat din fantastiska signatur om örnar och vesslor "som Mikael Löfgren skulle ha sagt", och folk har frågat mig "Vem?". Nu får dom aldrig veta, och det känns bittert.

Mina tankar går till din familj och dina vänner. Vi som hängt här på FZ glömmer dig aldrig!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

oj, vad hemskt, blev helt tagen i sängen av nyheten här :/

Vi träffades aldrig, men det jag såg av dig i forumen fick mig att respektera dig. Otroligt sorgligt.

Vila i frid the_maxx


signatur

thank you, come again

[candle]Vi hann visserligen bara som hastigast hälsa på varann på irc, men det är givetvis alltid en lika stor tragedi när någon går bort i förtid. Tack för allt.[/candle]

Skriv svar