Våra farväl till Mikael

Medlem

[candle]Vila i frid i gamerheaven![/candle]

Medlem

[candle]Vila i frid Mikael![/candle]

Ditt namn kommer för alltid vila djupt inne i FZas hjärta!

Medlem

[candle]Kunde inte låta bli att fälla en tår redan efter en halv sida av farvälhälsningar.[/candle]

Vila i frid.

Medlem

[candle]"I never wanted to go away, and the hard part now is the leaving you all. I'm not afraid, but it seems as if I should be homesick for you even in heaven." Louisa May Alcott[/candle]

Vila i frid Mikael.


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

R.I.P.

Vi kommer att sakna dig.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

[candle] Aldrig träffat dig IRL, endå har du min fulla respekt, fz kommer inte bli det samma utan dig, hoppas du har det bra och känner glädje, Vila i frid Mikael aka the_maxx[/candle]

Medlem

[candle] Rip[/candle]

Medlem
Inaktiv

[candle]The Best Ones Die Young! Rest In Peace![/candle]

Medlem

[candle]Vila i frid [/candle]


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

[candle]Hann inte se särskilt mycket av dig under min korta tid som medlem, men jag fick ett mycket gott intryck av dig efter att ha läst några inlägg. Vila i frid.[/candle]


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

[candle]Vila i frid[/candle]

Inaktiv

I met this wonderful person at a Lineage 2 location "Dragon Valleys Cave": "Wanna party?" - Spacepope asked me and I said "Sure, why not"? And so it began a great friendship.

Well, more than 2 years has passed after that, and among with it, hours talking on MSN/ Skype, discussing about everything, movies, economy, world peace :P, Sweden-Brazil differences, games (ahn that was a nice topic.. L2, Quake, Tekken, Diablo, Guitar Hero and more), music (great Radiohead), and you trying to teach me swedish as I tried to teach you portuguese.. that was always fun.

After all the hot-blooded girl and cold-hearted guy discussions, we both knew you never had a cold heart. In fact, you were one of the sweetest persons I've ever met.

This is how I'll always remember Mikael, a funny, nice and helpful person. A dear and true friend to me. He was one of the best.

It's really sad that we didnt had time to meet, so I could beat you on Tekken, as you did beat me on Quake...

Tack så mycket for everything you've done for me. You'll never be forgotten. Things here won't be easy without you.

Rest in peace, green eyes. I hope to meet you someday. Miss you.

Bjos and "bättre" for you,

Natália.

Inaktiv

[candle] Att lämna jordelivet "för tidigt" är inte skoj. Vila i frid.[/candle]


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

[candle] Vila i frid mannen, träffade aldrig dig men du var en duktig kille är på forumet[/candle]

Medlem
Skrivet av WaltX:

[candle]Sitter här som ett stort frågetecken och är helt chockad.[/candle]

Vila i frid Mikael. Tack för allt du har gjort för FZ. :heart:

Rest in peace!:(


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

[candle] R.I.P[/candle]

Youtube-proffs

[candle]Vila i Frid, hoppas du har samma avatar där du är nu.[/candle]

You will be missed.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

alltid förbannad tråkigt och sorgligt då unga människor går bort förtidigt.

vila i fred Mikael

:/


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

[candle]Vila i fred Mikael.[/candle]

[candle] Fasen Micke, det här var ju ingen höjdare. Sällar mig till skaran som konstaterar att jag inte kände dig särskilt väl, men du verkade vara en skön lirare. En extra tanke till dina närmaste.
Sov gott mannen.[/candle]


signatur
Inaktiv

kände dej inte men av vad jag har läste här så va du god människa som förtjänar att bli ressad


signatur

Jävla Borgare

Medlem

[candle] The maxx var utan tvivel den bästa av alla de underbara moderatorerna här på FZ. Han var en stor del om oss på FZ och kommer bli saknad.[/candle]

Må du fragga vidare i efterlivet om ett sådant finns The maxx.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

[candle]Det här var trist, så förbannat trist att läsa. Det är ett par år sedan vi talades vid som mest, men jag minns dig med ett leende. En bra man med humor och bildning. Och även hjälpsam, du vet hur.[/candle]

Men Maxx, hur ska jag nu kunna betala min skuld till dig? Jag är ju fortfarande skyldig dig en helkväll där du skulle få lov att äta dig sjuk på sushi på min bekostnad, du vet varför.

Jag antar att vi får skjuta upp betalningen ett tag. Du kan dock glömma att det kommer bli sushi med en livstids ränta tillagd. Någon måtta får det allt vara broder.

Niklas/Nico

Inaktiv

[candle]Är lite sent ute, men ett farvälmeddelande är aldrig för sent.
Har sett dig skriva en del roliga saker och så vidare på forumet och du uppförde dig perfekt. Jag har aldrig träffat dig IRL men har iallafall under mina 2 år här på FZ fått se dina underbara posts. Din avatar gjorde en alltid glad.
R.I.P Mikael[/candle]

/ Flaseb


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

[candle]Jaha...[/candle]

Fick ett mess av Jonas med en länk till den här tråden, snacka om att jag blev snopen, försökte ringa dig så sent som förra veckan när jag var på besök i stockholm. Inget svar...

Får skjuta på den fikan tills vi ses ITH (InTheHeaven). Där jag hoppas att du har det riktigt bra nu.
En sjysstare grabb får man leta efter. Omtanke om allt och alla, odiskutabel moral är väl det jag såg som din person. Kände dig då bara ytligt. Så till alla dina vänner ger jag mitt stöd, sorgband PÅ.

/kram Andreas

Medlem

[candle]Träffade dig aldrig Mikael, men hoppas att du har det bra i himlen, Vila i Fred - GL HF in heaven, you never stop pwning.[/candle]


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

[candle]Jag tänder ett ljus för dig Micke[/candle]

Medlem
Medlem

[candle] Har aldrig träffat dig, varken på riktigt eller på fz men fått intrycket att du var en mycket trevlig och rolig person. Ha de nu bra i Milkshakepoolen där uppe.[/candle]


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Skriv svar