Värsta natten i mitt liv.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

bah! quit ur whining.. du har ju guitar hero.

Fu, and yes.

IceMan: Typiskt..


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

SeniiL - om det är till någon tröst kan jag tala om för dig att det blir värre med åren.

haha, pappa IceMan

Själv skulle jag säga att det blir lättare med åren då du förhoppningsvis lärt dig att hantera svårta situationer i ditt liv bättre.

Inaktiv
Skrivet av jimmi:
Skrivet av IceMan:

SeniiL - om det är till någon tröst kan jag tala om för dig att det blir värre med åren.

haha, pappa IceMan

Själv skulle jag säga att det blir lättare med åren då du förhoppningsvis lärt dig att hantera svårta situationer i ditt liv bättre.

Beror lite på hur man ser det. Hade det händ om 20 år hade dom varit 20 gånger bättre vänner och kanske hade det blivit 20 gånger värre...


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv
Skrivet av SkruMp:
Skrivet av jimmi:
Skrivet av IceMan:

SeniiL - om det är till någon tröst kan jag tala om för dig att det blir värre med åren.

haha, pappa IceMan

Själv skulle jag säga att det blir lättare med åren då du förhoppningsvis lärt dig att hantera svårta situationer i ditt liv bättre.

Beror lite på hur man ser det. Hade det händ om 20 år hade dom varit 20 gånger bättre vänner och kanske hade det blivit 20 gånger värre...

Eller så har du lärt dig att hantera olika kriser i livet och vet hur du ska bäst bearbetar svåra perioder i ditt liv.
Alla människor kommer gå igenom olika livskriser i olika faser i livet, och varje gång "lär" du dig hur du ska hantera kriser bättre och bättre.

Medlem

Iceman är väl en liten snorunge, är han inte?


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv

billjud och cider, det säger väl allt?

(<3 iceman)


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

http://efterfesten.com/img/album/4/0/1567404.jpg

Japp, nog är Icen en snorunge alltid

<3


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

icen skulle fan vara bra som ultraskurk.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Mm, han liknar skurken ifrån The Incredibles litegrann.
Fan budo, trodde aldrig att du var så "bitig" ^^


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Budo är en person man unvidker att få ögonkontakt med på Fredagskvällarna för man är för rädd : <. Han ser ju livsfarlig! Väger 90 kilo och är ninja...


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

hehe Budo in spjuver, im the evil boss!
jag är 23år men känner mig som 45, fast beter mig som 15 och vill vara 17.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hehe, ice har åldersproblem


signatur

Videomupp

Medlem

Jag är 16 och känner mig som 12, men min kropp vill va 80 med allt knak när man stretchar..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Mm, han liknar skurken ifrån The Incredibles litegrann.
Fan budo, trodde aldrig att du var så "bitig" ^^

http://www.putfile.com/pic.php?img=3294164

försökte få till nån Evil-snubbe


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

mössan hjälper inte ice


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

mössa! baah en M59 hjälm ju


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

potato tomato ice, potato tomato.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Youtube-proffs
Skrivet av IceMan:
Skrivet av SeniiL:

Mm, han liknar skurken ifrån The Incredibles litegrann.
Fan budo, trodde aldrig att du var så "bitig" ^^

http://www.putfile.com/pic.php?img=3294164

försökte få till nån Evil-snubbe

Haha, trodde det va Red Alert 2 spelcover ^^


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Fameset: Har du pratat med BRIS?


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv
Skrivet av Rincewind:

Fameset: Har du pratat med BRIS?

Vad fan ska han med BRIS till? Han har ju oss <3


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv

Alltid bra med extra stöd...

evh
Medlem

Så man får skriva "lätta på hjärtat" trådar nu? Fick man inte förut...


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem
Skrivet av evh:

Så man får skriva "lätta på hjärtat" trådar nu? Fick man inte förut...

Jasså?

Jag tycker att vi här på FZ har vi alltid stöttat varanda med kärlek! <3


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

evh
Medlem

Mjo så var det förr iaf.


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem
Skrivet av SkruMp:

Budo är en person man unvidker att få ögonkontakt med på Fredagskvällarna för man är för rädd : <. Han ser ju livsfarlig! Väger 90 kilo och är ninja...

Kan intyga att budo är ninja.

Medlem
Medlem
Skrivet av Famest:
Skrivet av Fardion:
Skrivet av Famest:

jo fyfan. Själv så försöker mina föräldrar få mig till ett fosterhem nu, så jag har också ett helvete nu

Fosterhem... Varför då mate?

Föräldrarna tycker att jag är ett problem, att jag inte är en del av familjen och att jag verkligen inte beter mig som en del av familjen, att jag förstör mitt liv för att jag hänger med polarna(JAG ÄR FAN BRA I SKOLAN KLAGA INTE ) osv.
Själv så är det ett hårt slag mot mig, men jag har vetat att det skulle hända förr eller senare. Mina föräldrar gav mig förslaget att antingen så förbättrar jag mig genom att sluta umgås med mina kompisar, aldrig sitta vid datorn(sälja den ) och plugga från det att jag kommer hem tills jag går och lägger mig, ELLER så kunde jag flytta ut, hur jag flyttar ut spelar ingen roll bara jag försvinner.

Tro mig folk, jag umgås inte med fel folk, jag pluggar, och när jag sitter vid datorn så pluggar jag också(Tacka Britannica, Microsoft Student och Wikipedia vettja!). Nä, det är mina föräldrars problem när jag lyckas i livet, att inte vilja ha sin son som man har uppfostrat och älskat(kanske) är det värsta som kan hända.

Ahh vafan allvarligt? Slänga ut sitt barn för att det inte lever det liv man vill att det ska leva? Är de Jehovas vittnen eller?


signatur

yolo

Inaktiv

Wow, nästan läst hela tråden nu... kan man sammanfatta det med att folk är lite smygtrötta på livet här eller??

Hjärtesorg är inte så unikt känns det som... tror varenda stolle har vart med om att man vart grymt kär i nån som inte tycker det samma om dig osv.

"Always look at the bright side of life" säger jag bara.

Lite tips:
1. Hitta en hobby
2. sluta spela datorspel (counter-strike, WoW osv.) om du vill spela... spela i rimliga mått... helst konsol och inte PC.
3. Knarka inte, rök inte, snusa inte... drick i rimliga mängder.
4. skaffa en flickvän (försök iaf)
5. skaffa ett jobb (en utbildning)

GL HF med livet // Herr Vis


signatur
Inaktiv
Skrivet av djwalla:

Wow, nästan läst hela tråden nu... kan man sammanfatta det med att folk är lite smygtrötta på livet här eller??

Hjärtesorg är inte så unikt känns det som... tror varenda stolle har vart med om att man vart grymt kär i nån som inte tycker det samma om dig osv.

"Always look at the bright side of life" säger jag bara.

Lite tips:
1. Hitta en hobby
2. sluta spela datorspel (counter-strike, WoW osv.) om du vill spela... spela i rimliga mått... helst konsol och inte PC.
3. Knarka inte, rök inte, snusa inte... drick i rimliga mängder.
4. skaffa en flickvän (försök iaf)
5. skaffa ett jobb (en utbildning)

GL HF med livet // Herr Vis

WTF?!?! Lite trötta på livet? Vart i hlvette nämmner folk att dom är trötta på livet? Det _ända_ dom säger är ju att dom mår dåligt.

Hur gammal är du btw?


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem
Skrivet av SkruMp:
Skrivet av djwalla:

Wow, nästan läst hela tråden nu... kan man sammanfatta det med att folk är lite smygtrötta på livet här eller??

Hjärtesorg är inte så unikt känns det som... tror varenda stolle har vart med om att man vart grymt kär i nån som inte tycker det samma om dig osv.

"Always look at the bright side of life" säger jag bara.

Lite tips:
1. Hitta en hobby
2. sluta spela datorspel (counter-strike, WoW osv.) om du vill spela... spela i rimliga mått... helst konsol och inte PC.
3. Knarka inte, rök inte, snusa inte... drick i rimliga mängder.
4. skaffa en flickvän (försök iaf)
5. skaffa ett jobb (en utbildning)

GL HF med livet // Herr Vis

WTF?!?! Lite trötta på livet? Vart i hlvette nämmner folk att dom är trötta på livet? Det _ända_ dom säger är ju att dom mår dåligt.

Hur gammal är du btw?

WTF?!?

Inte knarka?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Skriv svar