Vem fick Beta nycklar till Diablo 3

Medlem
Vem fick Beta nycklar till Diablo 3

Undra vilka som fick nycklar till Diablo 3 vilka som är dom lyckligt lottade


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Medlem
Medlem

Dom andra har inte tid att svara för dom nöter betan om och om igen ;E


signatur
Medlem

Jag fick en..fast har fått en bugg när jag ska logga in i spelet... error 31...nått "invalide username/ password" fast det är rätt konto osv.. många som är drabbade enligt forumet

Medlem

Nej, som vanligt....

Dom som fick var nog övervägande enbart dom som reggad sig för "tävlingen".


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Nej, som vanligt....

Dom som fick var nog övervägande enbart dom som reggad sig för "tävlingen".

Jo, det kan jag räkna ut med min vänstra testikel. Kan tänka mig att nätet fullständigt exploderade, och många utländska surfar in och deltar genom googletranslate osv. Jag har gjort det själv när spanska och italienska sidor har såna här giveaways. Sen att FZ-crew förnekar det tycker jag är extremt lågt. Enda anledningen det är öppet för ALLA, är för att dom ska tjäna pengar. Så enkelt är det. Dom gör inte detta för oss, som det kan ge sken av. Dom gör det för att tjäna en extra slant. Tyvärr så får vi helt enkelt acceptera att det är så.

Medlem

Tråkit att dom inte gör som fragbite ger ut vilka som vann dom känns som man ska göra men känns så jävla tråkit.


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Medlem

tråkigt att det ska va andra sidor och inte blizzard som ger ut koder.


signatur
Medlem

Tycker dock det är konstigt att dom kan ge dom till andra blizzard måste ju veta det är en svensk sida och dom gav väll ut för att se hur svenskar pingar osv annars skulle väll inte dom ge så många keys till en sida S:S:


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Medlem
Skrivet av pierreB:

tråkigt att det ska va andra sidor och inte blizzard som ger ut koder.

Tråkigt att personer som precis reggat sig endast för tävlingens skull vinner.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av pierreB:

tråkigt att det ska va andra sidor och inte blizzard som ger ut koder.

Tråkigt att personer som precis reggat sig endast för tävlingens skull vinner.

Nej för jag är mer intresserad av varför fz är den minsta sidan i sverige och dom får beta nycklar och dom redovisar inte vilka som är vinnarna som jag faktist tycker är intressant och jag blev medlem nyss för jag ville va med i tävligen varit på fz minst lika länge som du.-


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Medlem
Skrivet av kulaN:
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av pierreB:

tråkigt att det ska va andra sidor och inte blizzard som ger ut koder.

Tråkigt att personer som precis reggat sig endast för tävlingens skull vinner.

Nej för jag är mer intresserad av varför fz är den minsta sidan i sverige och dom får beta nycklar och dom redovisar inte vilka som är vinnarna som jag faktist tycker är intressant och jag blev medlem nyss för jag ville va med i tävligen varit på fz minst lika länge som du.-

Du är ju iaf aktiv nu
Det är de som räknas. Men jag tror att det är ett antal personer som bara fick betanyckel och sedan skiter i allt.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Japp Det är jag och hoppas man får mycket ut av det Men tråkit nog så kommer diablo 3 nog tyvärr floppa känner jag nu när det börjar närma sig. Allt jävla larvigt dom gör känns som wow igen, Ingen skill tree köper jag men ska kanske komma till konsol och dom tar bort runerna :'(


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Medlem

Frågan är hur många som deltog och fick en nyckel men som inte ens bryr sig om spelet. Såna som av ren slentrian deltar i allt bara för att det är möjligt. Aja, man får hoppas på en nyckel i framtiden.

Medlem

Jag antar att FZ.se inte vill gå ut med vinnarna för att det skulle kunna leda till att börjar brinna bland kommentarerna för att exempelvis personer som har noll inlägg, eller personer som registrerade sig samma dag, står som vinnare.

Jag har alltid tyckt att nyregistrerade användare inte bör få delta i pågående tävlingar, men jag har viss förståelse eftersom det är en sida som lever på annonser. Tävlingar lockar, och speciellt gällande Diablo 3 tydligen (enligt Tompa) med rekord i antal deltagare. Han menar dessutom att vinstchansen var ungefär lika stor som i andra tävlingar, detta pga. att det var såpass många "priser" (läs: aktiveringsnycklar) som delades ut.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

För att kunna vara med i tävlingar så tycker jag att man måste ha varit medlem minst i 30 dagar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

För att kunna vara med i tävlingar så tycker jag att man måste ha varit medlem minst i 30 dagar.

+1 !

Eller skrivit i forumet ekran!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Fast det är inte det som gör att FZ kan gå runt, få pengar till att göra större reportage, och så vidare.
Men jag håller med till viss del.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Äsch, jag fick en nyckel och registrerade mig långt ifrån dagen innan.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar