Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

Dubbelpostar igen, mest för att ingen annan hunnit före

Hur som helst: Nostalgidags igen. Tycker väl egentligen inte att låten är jättebra, men älskar videon.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

Everybody needs help.

Medlem

Vackert stycke.

Medlem

En fantastisk ny låt från en av mina favoritproducenter, Mitchie M.

Burenai ai de

Medlem

Zippar på en öl och tar en smoke samtidigt som jag lyssnar på "Hotel California med Eagles"

Hälsningar Banditen


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Artist: Julianna Barwick
Låt: Call
Album: EPn 'Pacing'
År: 2013

Fantastiskt härligt stycke musik som går i de ambienta tongångarna, i detta alster med hjälp av ett piano


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Såklart!

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Great White - Once Bitten, Twice Shy

Vilken jävla go rock 'n roll låt


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Denna låten som ger mig gåshud:

Arch Enemy: Under Black Flags We March.


signatur

I drank what?

Medlem

Artist: This Will Destroy You
Låt: New Topia
Album: Another Language
År: 2014

Första låten från nya plattan sätter ribban högst från detta eminenta instrumentala, ambienta, post-rock aktiga band.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

MFZ
Medlem

signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Kanske inte direkt någon fantastisk musikalisk upplevelse, men jösses vad folk har mycket fritid.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Lite fredagsmetalcover ftw!


signatur

I drank what?

Medlem

Hur slutar man följa en tråd så att man slipper få en notis och mail varje gång någon delar en favoritlåt?

Medlem
Skrivet av it04-22:

Hur slutar man följa en tråd så att man slipper få en notis och mail varje gång någon delar en favoritlåt?

Där!

Medlem

Nää driver du med mig nu? Det enda jag kan välja är "Bevaka tråden".

Medlem

Om du har skrivit i en tråd, så kommer du att få notiser när någon annan har svarat där också, men det är bara en notis, och den gäller inte för evigt. Vet dock inte exakt hur många notiser som du får innan den slutar dock.

Medlem

Wise Man - Uriah Heep


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Gods And Punks - Monster Magnet


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Om du har skrivit i en tråd, så kommer du att få notiser när någon annan har svarat där också, men det är bara en notis, och den gäller inte för evigt. Vet dock inte exakt hur många notiser som du får innan den slutar dock.

ah okej det är därför förstås. Har ju skrivit en låt själv för länge sen. Aja, Tack ändå!

Just nu blir det lite Pantera.

Medlem

Hur har jag kunnat missa de här?

Helt otroligt. (Att jag har missat dem fram till nu alltså) Håller som bäst på och lyssnar igenom detta och gillar det skarpt.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Du Gamla Du Fria - Ultima Thule (cover)


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Artist: Bong
Låt: Set your controls for the heart of the sun (Pink Floyd cover)
Album: Bethmoora

Vad bättre kan det bli en underbar Fredag som denna än en 27 minuters lång drone doom cover version av Pink Floyds mästerverk


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skägg.
10 Chambers

Och som alla säkert tänker - jamenjusta, det här ju han från Nikon-reklamen och denna låt är med på soundtracket till den kommande Zach Braff-filmen Wish I Was Here. Såklart.


signatur
MFZ
Medlem

signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Medlem

I ännu ett försök att undvika vara förutsägbar på musikfronten så har jag letat upp den här.
Märkligt nog så gillar jag den. (Trots den fåniga texten och att den manliga sångaren har vissa tendenser till tondövhet.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

MFZ
Medlem

signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Skriv svar