Medlem

"Din vuxenpoäng är: 15.4

Din ålder borde vara 28.1 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse"

Hmm, jag är 19 :(((

Men var många som inte hade bra alternativ. Liskom vin-frågan. Jag kommer in på krogen men hatar vin >_<


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Din vuxenpoäng är: 5.5

Din ålder borde vara 12.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

skit test! ja är fan 19

Medlem

Din vuxenpoäng är: 8.9

Din ålder borde vara 17.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.

Jag är 17.5 år, det intressanta är att jag gjorde testet två gånger och fick att jag var typ 10 år gammal, sedan ändrade jag 2 saker (som passar mig bättre) och fick rätt ålder direkt.

Första gången svarade jag att jag inte har en bil, men sedan kom jag på att jag så mycket som haft bil, kört den när jag behöver (jag vet... jag borde inte ha gjort det) samt hunnit sälja den, men jag valde iaf "Ja, fast jag har egentligen ingen nytta av den" andra gången, den andra frågan jag ändrade på röda kuvären", första gången satte jag att jag trode att det var reklam bara för att jag aldrig bryr mig om dem, men nog är jag egentligen fullt medventen om att det inte är bara reklam, därför ändrade jag till att jag öppnar dem ibland men läser inte så noga.

Tekniskt sätt så borde jag ha svarat mer korrekt andra gången så testet är väldigt exakt, men blev väldigt förvånad av att dessa 2 småsaker gav mig 7 extra år på nacken :S

Alla dessa 12 åringar som får 28 år som resultat har nog missuppfattat hela skitet.

När de ser frågan "har du en bil?" så svarar dom "ja, kan inte klara mig utan" när dom egentligen menar att deras föräldrar har en bil.

"Betalar du TV-licens?" så svarar dom "Ja", fast det är mamma och pappa som betalar

"Har du ICA-kort eller liknande?" så svarar dom "ja" fast det är mamma och pappa som har.

"Bor du hemma hos föräldrarna?" så svarar de att dom bor i en familj. :S

Finns säkert massa andra frågor som dom inte fattar, men ni förstår iaf vad jag menar.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Gjorde om det och ändrade på en eller två frågor(nej jag gjorde inte som sergej sa att jag antagligen gjorde) som stämde mig bättre och plötsligt låg den på 13.5(!), aja fortfarande lite för mogen.:)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Gjorde om det och ändrade på en eller två frågor(nej jag gjorde inte som sergej sa att jag antagligen gjorde) som stämde mig bättre och plötsligt låg den på 13.5(!), aja fortfarande lite för mogen.:)

Jag blir verkligen intresserad av hur du svarar, skulle du kunna sammanställa dina svar?

Jag menar 12 år.

Du har knappast bil
du kan inte gå på krogen
du har inte egen lägenhet
du har inte barn
du är inte gift
mest troligen oskuld
du är inte sambo
du betalar inte tv-licens
du har inget ica kort
du har inget körkort, inte ens eu-moppe
du har inte köpt ett hus
du bor hemma med föräldrarna
tror inte du storhandlar själv
du har inget jobb
tror inte du vet vem Björn Hellberg, eller läst någon av hans böcker.
du köper knappast fler julklappar än du får

osv. osv

Tekniskt sätt så bör du svara på det absolut lägsta som går, eftersom du inte ens kan göra det som finns i listan på grund av din ålder.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Ingen som tycker att frågor om matlagning, tvätt & städande borde finnas med? Tar man med kakor borde väl dessa saker ändå finnas också?

Och betalar du alla dina räkningar för egna intjänade pengar? Eller betalar pappa bilen o.s.v.

Det är möjligt att det är så Sergej.

Medlem

Ålder: 42

Testet säger att jag är 30,6....

Så då är jag lika ung som jag ser ut då

m1
Medlem

Din vuxenpoäng är: 14.8
Din ålder borde vara 27 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

måste vara för att jag vattnar blommorna

Inaktiv

jag är 22, testet sa 23

icakort4lyfe


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Din vuxenpoäng är: 10

Din ålder borde vara 19 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

18 är, men helt sjuka frågor ändå.
Hur blir man mognare om man åker till kina, ett väldigt smutsigt land med inte så mycket att ge?
Varför börjar man bli mer vuxen om man dricker gourmetkaffe?
Det handlar om personlig smak -.-
Och sen så är vin inte så vidare gott heller.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Jee
Medlem

Kasst test.
Din vuxenpoäng är: 4.5
Din ålder borde vara 10.9 (njaae)
"Kanske dags att flytta ihop med pojkvännen eller skaffa bil?" Undra vad som fick den att tro att jag var homosexuell. Dessutom skrev jag att jag var 15 år... Så jag tror inte att det är dags att skaffa bil.


signatur

Eller inte?

Medlem

11.8 borde vara 2 år äldre än va jag är


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv
Skrivet av Greger:

Hur blir man mognare om man åker till kina, ett väldigt smutsigt land med inte så mycket att ge?

haha ptja.. ditt uttalande svarade på frågan av sig självt tycker jag (:


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Din vuxenpoäng
Namn: huxflux
Datum: 2007-05-17
Ålder: 28
Vuxenpoäng: 22.3
Uppskattad ålder : 42

jag är 28!
Sitter iofs halvbakis i Jurmalas SPA hotel i Latvia via WiFi, istället för att ha tagit det lungt har jag kört ganska hårt hela resan.


signatur

thank you, come again

Medlem

Din ålder borde vara 12.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

....

Hahahaha, mentalt ja


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Ålder20
Poäng: 17,8
Uppskattad ålder:32

Äsch ska man inte få flytta ihop med tjejen och köpa krukväxter utan att bli gubbe... *surar*

Medlem

Enligt testet borde jag växa upp om jag är äldre än 10

Youtube-proffs

Ålder 21,5

Dom tror däremot 26,1 .

Stämmer la rätt väl de ska jag vara rädd?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Kina? Bah... Japan is the shit.

Medlem

Är 24, och enligt sidan 28. Är nog ica-kortet (som jag inte använder!! ) som gör det.

Medlem

Din vuxenpoäng är: 19.4
Din ålder borde vara 36

Heh, jag är 33, kanske lite gnälligare än andra i min ålder, så det där stämmer nog.
Inte -så- illa pinkat.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Namn: Dan
Datum: 2007-05-22
Ålder: 24
Vuxenpoäng: 18.4
Uppskattad ålder : 33

Skumma frågor, testet får även underkäft av mig (pga frågorna, inte resultatet!)

Inaktiv

"Din ålder borde vara 27 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse"

Neeej!


signatur

"I'll smash and destroy and.. oooh... shiny...".

Medlem

"Du har negativt vuxenpoäng. Är du väldigt ung är det inget att oroa sig för. Är du äldre än 10 år så kanske det är dags att växa upp lite."


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Din vuxenpoäng är: 17.3, nice, ungefär vad jag kunde tänka mig

dock e man bara 21


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Är 18, sidan gissade att jag var 24... Hehe.

Medlem

Erm, har jag missat något? Har sett en del posta sin poäng och riktiga ålder men inte den ålder programmet beräknat. Gick det att beräkna detta på något annat sätt? För vissa resultat här säger mig inget

Inaktiv

Din ålder borde vara 13.5
vadfan....
haha snacka om att sänka mitt självförtroende.

Medlem

Din ålder borde vara 30.6... Herregud, kriiis!

123
Skriv svar