Carl Johansson-Sundelius skrev:
Samma demo som jag fick i Tyskland. Det var visningen med mest kamera-noja, vi ombads till och med att vända linserna åt ett annat håll, någon måste ha lyckats ändå.
Jag kan ju tycka, att vill man inte att folk ska filma så ser man till att det inte finns några kameror i rummet. Om det nu var en likadan visning du fick så är det alltså någon som fått äran att bli inbjuden (antagligen någon gaming relaterad tidning/hemsida), och brutit mot något slags terms of agreement eller NDA, eller vad det nu kan tänkas heta i sammanhanget.
Jag klagar inte på vad jag få se, men att folk ska svina på det här viset.. Allt för ett scoop antar jag. Troligt är, att de lägger upp det på ett slags "dummy konto" på youtube för att inte kunna hållas ansvariga som företag. "Nej det var inte vi".. Det blir ett fall där det är uppenbart att någon filmat, men de som gjort det vill inte ta skulden. Allt för ett scoop. Det är lite lågt måste jag säga. Det sjukaste av allt är att finns det tillgängligt på internet så kommer ju alla andra [gamingsidor] att lägga upp det också, och då blir det helt plötsligt inte så exklusivt längre.
Men nog med moral! Jag tycker det delvis verkar vara mer av samma där det var bra, och nytt där det saknades lite. Kommer definitivt skaffa detta förr eller senare. Jag gillade specifikt "milliions of guns".