FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Valpnos
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-03-05
Inlägg 132

2002 års

KlosterKatten
Titel Storröjare
Registrerad 2005-05-27
Inlägg 3 872

"2002 års FZ Community Challenge avslutad"

MY TIME MACHINE! IT WORKS!

Nicke9494
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-21
Inlägg 209

Har FZ byggt en tidsmaskin kanske? ^^

Fredrik Eriksson
Titel Skribent
Registrerad 2010-08-27
Inlägg 1 391

Ibland blir det fel.

Ibland blir det jättefel.

Tidsmaskinen är härmed korrigerad!

flyawaynille
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-08-20
Inlägg 218

"The Legend of Zelda: A Link to the Past" Zelda: A Link to the Past " Verkar blivit ett link to the past för mycket där.

Tycker det är bra med att man ska ha med bevis. Var ju inte direkt svårt att skicka in det. En bild eller achievement räckte ju. Tror mycket handlade om att det inte fick så mycket uppmärksamhet.

Spectral
Titel Proffs
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 2 046

flyawaynille skrev:
"The Legend of Zelda: A Link to the Past" Zelda: A Link to the Past " Verkar blivit ett link to the past för mycket där.

Tycker det är bra med att man ska ha med bevis. Var ju inte direkt svårt att skicka in det. En bild eller achievement räckte ju. Tror mycket handlade om att det inte fick så mycket uppmärksamhet.

Ja man kan ju knappast skylla på vädret i år iaf :P

SID 6.7
Titel Veteran
Registrerad 2006-02-07
Inlägg 647

Jag skyller på Skyrim, har knappt rört ett annat spel på fyra veckor.

Davwve
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 204

This!!

Citat:
Tror mycket handlade om att det inte fick så mycket uppmärksamhet.

Jag visste inte ens att det hade börjat. Och jag besöker och läser FZs nyheter 5ggr i veckan iaf. Hade själv annars kunnat bidramed Warhammer 40K Space marines å L4D2, + ett antal indie spel så som World of goo m.m..

Tycker att ni hade kunnat skriva om det i era nyheter varje vecka eller något för att pusha oss lite, och skriva om vilka spela som redan har klarats av!

eddie the eagle
Titel Spelar på easy
Registrerad 2010-01-13
Inlägg 464

Visste ingenting om detta faktiskt.

Zedrix
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 430

Tycker att årets regler var bra, i dagens achievements-samhälle brukar det inte vara några problem att presentera bevis :)
Dock är ju pre-achievements spel svårare att bevisa, då krävs det ju att man vet om reglerna i förväg och är beredd med print screen knappen när ending credits rullar.

Jag nöjde mig med att spela igenom Hitman Blood Money under sommaren, tycker det är ett otroligt bra spel som håller ovanligt bra standard för att vara 6 år gammalt.

conthox
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 071

Bra spelat, nu är det dags att jogga av sig alla pålagda kilon då ;)

Paddington
Titel Proffs
Registrerad 2011-06-10
Inlägg 1 386

Zedrix skrev:
Dock är ju pre-achievements spel svårare att bevisa, då krävs det ju att man vet om reglerna i förväg och är beredd med print screen knappen när ending credits rullar.

Fast om man känner till att det finns en FZ Summer challenge som man deltar i så känner man nog till reglerna också, tror du inte? ;)

Om man inte läst reglerna för utmaningen man deltar i, vad skyller man på då?

Aresz
Titel Proffs
Registrerad 2002-03-03
Inlägg 2 371

Davwve skrev:
This!!
Citat:
Tror mycket handlade om att det inte fick så mycket uppmärksamhet.

Jag visste inte ens att det hade börjat. Och jag besöker och läser FZs nyheter 5ggr i veckan iaf. Hade själv annars kunnat bidramed Warhammer 40K Space marines å L4D2, + ett antal indie spel så som World of goo m.m..

Tycker att ni hade kunnat skriva om det i era nyheter varje vecka eller något för att pusha oss lite, och skriva om vilka spela som redan har klarats av!

Ja det vore fint till nästa år, eller kör en minichallenge under julen också? Är ju en del röda dagar i år o vädret lär ju suga totalt. En permalänk på förstasidan eller tom (tänk om) en jävligt irriterande popup? :)

DarkaN
Titel Storröjare
Registrerad 2007-07-10
Inlägg 4 732

Haha, glömde helt bort detta. Spelade ju klart fear 3 under tiden xD

Jason Statham
Titel Frågvis
Registrerad 2011-12-15
Inlägg 41

ouff missade detta. spelade nog bara doom 2 och little big planet 2 i juli:)

Angwold
Titel Frågvis
Registrerad 2011-06-02
Inlägg 39

Fanken, jag såg när det började och hade tänkt vara med i år men det försvann ifrån minnet rätt snabbt tyvärr.

Har kört Rayman origins, Lego Batman, Hunted: the demonsforge, Shoot many robots samt ett eller två varv i Diablo3. Samtliga i tvåspelar coop, så det kanske hade räknats dubbelt?

Nåja, får se om minnet håller bättre nästa år :)

IceMan
Titel Kändis
Registrerad 2001-11-29
Inlägg 6 411

Duke nukem Forever.
Fallout3

Fanci
Titel Frågvis
Registrerad 2011-04-15
Inlägg 25

Hade kunnat bidra med Deux Ex HE , Link to the past , Lego Harry potter båda, Dragon Age 2 , Mini Ninjas och Infamous 2 :( Vi tar det nästa år!

Sisyr
Titel Galen kyckling
Registrerad 2006-04-01
Inlägg 1 031

Happ, det här hade jag ingen aning om. Hade kunnat bidra med en hög äventyrsspel av pek-o-klicka-typ + lite annat.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 132 medlemmar online. 3 foruminlägg har postats idag.

FZ