Titel Proffs
Registrerad 2006-03-31
Inlägg 2 327
haha vad tänker de när de släpper ur sig något sådant? Som att call of duty spelen skulle vara något att ha då? CoD4 är ju det ända som verkligen är bra.
Halo är ju så överskattat så det finns inte.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 225
Den knubbiga snubben i intervjun som dissade BIA har ju inget i spelvärlden att göra om han påstår att BIA spelen inte är i samma liga.... lär inte bli förvånad om Neg från balls of steel kör en burger bowl på den douchebaggen
Titel Hemmavan
Registrerad 2002-09-06
Inlägg 260
BIA för mig har aldrig varit lockande, mest för att göra andra världskrig är så uttjatat och dumt att fortsätta mjölka ut som BIA-serien gör.
Men om COD: World at War konkurrera med spel som Halo och GoW, så blir väl spelets kvalite något för massan. Då dessa "blockbuster" spel är bara medioker men hypad som två av världens bästa spel.
Titel Storröjare
Registrerad 2007-04-18
Inlägg 2 800
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-31
Inlägg 1 199
zolidznake skrev:
BIA för mig har aldrig varit lockande, mest för att göra andra världskrig är så uttjatat och dumt att fortsätta mjölka ut som BIA-serien gör.
Men om COD: World at War konkurrera med spel som Halo och GoW, så blir väl spelets kvalite något för massan. Då dessa "blockbuster" spel är bara medioker men hypad som två av världens bästa spel.
Worl at War är andra världskrig så du menar att BiA som bara finns i 2 spel än så länge och tredje på väg. Medans COD har gjort mer än 4 andra världskrigsspel och satsar nu på ett femte. Så dom mjölkar alltså inte? neenee.
Titel Stammis
Registrerad 2006-01-11
Inlägg 415
chewiee skrev:
lär inte bli förvånad om Neg från balls of steel kör en burger bowl på den douchebaggen
lol
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-10-20
Inlägg 162
Ojoj, man kanske borde hålla sanningen inne när man vet att alla redan vet hur det är men ingen vågar säga något
Titel Veteran
Registrerad 2007-11-21
Inlägg 926
zolidznake skrev:
Jaha juste har vi en PS3 fan här som lipar över 2 av världens bästa spel.
Och det har inte med hypa att göra.
Försäljningssiffror/Betyg/kvalite visar att det är 2 av få spel som är som bäst för konsol och konsol only.
Titel Proffs
Registrerad 2004-04-03
Inlägg 2 160
Hahaha, Man skall stå för vad man tycker. Det rä bra det
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-14
Inlägg 1 131
nudelsdesign skrev:
Hahaha, Man skall stå för vad man tycker. Det rä bra det

det är sant

men detta kanske skulle kunna starta massa konflikter mellan företagen, så det är väl bara en bra sak att dom bad om ursäkt
Titel Proffs
Registrerad 2007-04-03
Inlägg 1 269
gow? halo? ja det är ju riktiga WWII-spel det!
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-22
Inlägg 249
Väldigt plumpt och osmidigt av en så högt uppsatt person att uttrycka sig så. I den position han har borde han tänka sig lite för innan han kastar ur sig något sådant.
Titel Proffs
Registrerad 2004-04-03
Inlägg 2 160
Slanger skrev:
Väldigt plumpt och osmidigt av en så högt uppsatt person att uttrycka sig så. I den position han har borde han tänka sig lite för innan han kastar ur sig något sådant.
Varför det? Det är ju hans personliga åsikt eller?
I och för sig så använder han ju sig av "vi" form...
Titel Stammis
Registrerad 2006-08-03
Inlägg 391
Tommy_h skrev:
haha vad tänker de när de släpper ur sig något sådant? Som att call of duty spelen skulle vara något att ha då? CoD4 är ju det ända som verkligen är bra.
Halo är ju så överskattat så det finns inte.
enligt mig så är cod 1 och expansionen det enda som var riktigt roligt
Titel Stammis
Registrerad 2007-05-05
Inlägg 586
nudelsdesign skrev:
Slanger skrev:
Varför det? Det är ju hans personliga åsikt eller?
Nej, han använde det magiska ordet "we" vilket fick det att verka som att han talade för Treyarch. Sen så bör man som producent passa sig för vad man säger. Han är ju en av spelets frontfigurer som tar hand om media så därför är det inte särskilt smart att pissa på andra spel.
Men visst, det är ganska kul med folk som inte håller igen med vad de egentligen tycker. Men här kändes det verkligen som att hans uttalande saknade substans. Jag menar, han dömde hela BIA:HH efter en trailer. Tyckte mer att det bara kändes kaxigt och dumt.
Titel Veteran
Registrerad 2007-09-19
Inlägg 959
Medal of Honor slår dom alla.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 248
Det bästa är ju att Call of Duty 4 är ett riktigt jävla skräpspel. Det räcker med att Brothers in Arms får AI och en fysikmotor så har dom kommit bra mycket längre än vad CoD4 lyckades pressa fram. Och det verkar ju inte som om CoD5 kommer bli bättre. Jag hoppas att de som recenserar inte är lika mutade den här gången så att det kan få den feta nolla det antagligen förtjänar.
Titel Hemmavan
Registrerad 2005-10-22
Inlägg 263
natogundalf skrev:
Det bästa är ju att Call of Duty 4 är ett riktigt jävla skräpspel. Det räcker med att Brothers in Arms får AI och en fysikmotor så har dom kommit bra mycket längre än vad CoD4 lyckades pressa fram. Och det verkar ju inte som om CoD5 kommer bli bättre. Jag hoppas att de som recenserar inte är lika mutade den här gången så att det kan få den feta nolla det antagligen förtjänar.
Word
http://www.youtube.com/watch?v=B8NFqCr0yMo
Titel Kändis
Registrerad 2005-10-26
Inlägg 6 093
Han måste ha haft en dålig dag eller något. xD
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 260
Titel Storröjare
Registrerad 2007-10-29
Inlägg 3 899
Ett odödligt citat som jag i dagsläget håller med till fullo om.
Titel Storröjare
Registrerad 2002-12-29
Inlägg 3 473
natogundalf skrev:
Jaså? Jagh håller inte med. Samtliga av CoD spelen är spel som jag laggt ner hundratals timmar på. Hade det var skräp hade jag och mina vänner inte gjort det.
Titel Kändis
Registrerad 2003-07-25
Inlägg 7 400
Gears of war suger dock faktiskt....
Halo med... 
GO ACTIVISION!
Titel Stammis
Registrerad 2008-03-09
Inlägg 360
natogundalf skrev:
Hey, EY! COD4 är inget jävla skitspel.
Titel Veteran
Registrerad 2006-08-03
Inlägg 1 123
Löjligt, båda spelen ser ju ut att bli bra fast BIA har intresserat mig mest hittils. Men man får ju inte slänga ut sig sånna där spydigheter utan anledning. Hade BIA verkligen varit ett skitspel så hade det varit lite mer accepterat men herre gud.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Suger Halo? : O
Tycker att du ska vara tyst nu
Titel Veteran
Registrerad 2007-09-19
Inlägg 959
ITT: Newfags VS Elitists.
Titel Proffs
Registrerad 2005-03-09
Inlägg 1 272
Lootskin skrev:
ITT : People new to 4chan
Trött på folk som skriker om fanboy hit, fanboy dit gällande 360/ps3. Jag har kört både GoW och Halo till 360, men jag tycker båda är mediokra. Nej, jag äger inte en 360. Ja, jag äger en ps3. Det betyder inte att jag gillar Resistance : Fall of Man mer för det.
Forza, en av de bästa lir som finns är till 360.
MGS4, gryyyymt till ps3.
Det finns lite av varje ffs, det har inte med konsolen att göra. Och gällande det här med att killen från activision spyr ur sig saker om de som utvecklar BiA.... Jag fann aldrig spelet tilldragande, men det betyder inte att det var kasst, och det var oerhört respektlöst att kasta skit sådär
Titel Proffs
Registrerad 2006-05-06
Inlägg 1 504
Brothers In Arms suger, han har helt rätt mao.
Titel Kändis
Registrerad 2003-07-25
Inlägg 7 400
Gagoff skrev:
Lootskin skrev:
ITT : People new to 4chan
Trött på folk som skriker om fanboy hit, fanboy dit gällande 360/ps3. Jag har kört både GoW och Halo till 360, men jag tycker båda är mediokra. Nej, jag äger inte en 360. Ja, jag äger en ps3. Det betyder inte att jag gillar Resistance : Fall of Man mer för det.
Forza, en av de bästa lir som finns är till 360.
MGS4, gryyyymt till ps3.
Det finns lite av varje ffs, det har inte med konsolen att göra. Och gällande det här med att killen från activision spyr ur sig saker om de som utvecklar BiA.... Jag fann aldrig spelet tilldragande, men det betyder inte att det var kasst, och det var oerhört respektlöst att kasta skit sådär
Håller med. GOW och Halo är väldigt mediokra. Aldrig sett vad som är så speciellt med dom

. Äger själv pc och en 360. Cod 4 gillar jag skarpt dock. Iaf sp-delen. S.A.S ftw.