Titel Kändis
Registrerad 2007-10-07
Inlägg 6 004
Ser helt galet bra ut! Videon hackade lite för mig men det kanske bara var nå tillfälligt. Underbart spel, så sjukt snyggt och tunga häftiga miljöer!
Titel Veteran
Registrerad 2006-05-07
Inlägg 782
Filmen är ju trasig? Den hackade och blev korrupt typ vart 5'e sekund, både i opera och explorer.
Titel Kändis
Registrerad 2007-10-07
Inlägg 6 004
Finns annars på youtube med HD kvalité:
http://www.youtube.com/watch?v=diCX1VkL2Bw
Kör den tills FZ fixat
Titel Storröjare
Registrerad 2008-02-23
Inlägg 3 550
Vad fan är det för sorts varelse man ser på 1:30?
Om spelet har så bra PVP som många säger att det har så kanske jag testar det ifall om det får bra betyg på olika sidor och ifall om fortfarande ca 80% av spelarna som köpte det på relase köper mer speltid.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 692
Mm spelet har gått guld medans vi på Windows Vista 64 bits ska få en passa problem. Aja dom håller på att jobba på det och dom borde få igång det för oss också! 
Förövrigt är det en skit grymt bra trailer.
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-06-19
Inlägg 256
showerguy skrev:
Mm spelet har gått guld medans vi på Windows Vista 64 bits ska få en passa problem. Aja dom håller på att jobba på det och dom borde få igång det för oss också!
Inga problem för mig på Betan med mitt 64-bitars Vista.
Titel Stammis
Registrerad 2006-11-24
Inlägg 402
showerguy skrev:
Öhh, jag spelade spelet på vista 64 bit utan problem. Nu kör jag det på windows 7 64 bit också utan problem. Så du behöver inte oroa dig.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-27
Inlägg 164
mm videon var helt klart korrupt. underdelen av skärmen fastnade då å då och började laggade efter.
händer en bit in så tro inte att den är perfekt bara för att dom första 10-15 sekunderna är det.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 692
Mm alla har inte problem. Med enligt NCsoft själva så har många installationsproblem med Windows Vista 64 bits. Men aja dom kommer nog lösa det tills släppet!
Har nu laddat ner en Game Advisor som har gått igenom min dator.
Titel Stammis
Registrerad 2008-04-03
Inlägg 483
Inte överdrivet ny film ^^
Titel Veteran
Registrerad 2006-12-11
Inlägg 1 044
Mr. Bravo skrev:
Filmen är ju trasig? Den hackade och blev korrupt typ vart 5'e sekund, både i opera och explorer.
Och i Firefox.
Titel Storröjare
Registrerad 2007-12-21
Inlägg 4 195
Me like
kommer bli grymt kul
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
spelets system för betalning är ju perfekt för en blivande student som jag, betalar för en viss tid och spelar man inte så sparar man tiden man har kvar. Då man inte kan lira pga studier
Titel Stammis
Registrerad 2009-08-08
Inlägg 436
Tycker ni kommer med gammla filmer och nyheter om Aion rätt så ofta? Ni kanske får kolla upp det bättre och hålla er uppdaterade
Titel Proffs
Registrerad 2003-10-21
Inlägg 1 857
Alex1987swe skrev:
spelets system för betalning är ju perfekt för en blivande student som jag, betalar för en viss tid och spelar man inte så sparar man tiden man har kvar. Då man inte kan lira pga studier
Jag är ganska säker på att det kommer att kosta pengar varje månad för att spela Aion, precis som WoW (ungefär samma pris). Man köper inte timmar som kina (och korea?) gör.
Titel Stammis
Registrerad 2007-12-08
Inlägg 429
Ankan skrev:
Alex1987swe skrev:
Jag är ganska säker på att det kommer att kosta pengar varje månad för att spela Aion, precis som WoW (ungefär samma pris). Man köper inte timmar som kina (och korea?) gör.
Nä, tyvärr kommer det vara månadsavgift, kollat upp det. Systemet med att man köper timmar har de tyvärr bara i Kina och Korea, men man kan ju hoppas att de lanserar det här också intå så långt efter release
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Gillade inte betan, inget speciellt.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-06-04
Inlägg 259
showerguy skrev:
Men herregud hur många gånger ska man säga det.
Har inga problem med x64 alls. Noll.
Och har spelat ett bra tag.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Gameguard i det här spelet även här i EU?
Inget köp eller prov för min del isf
Titel Veteran
Registrerad 2004-04-29
Inlägg 1 197
laggfilm, vad fasen använde den för codecs?
Titel Storröjare
Registrerad 2003-12-07
Inlägg 3 206
Herr krabba skrev:
Gillade inte betan, inget speciellt.
Körde du till lvl 15-20 äns? Det är inte mycket drag i varken Aion eller WoW förrän lvl 13+.