Titel Hemmavan
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 158
The secret world är ett roligt spel men just nu är det Guild Wars 2 som gäller. Kanske man kör detta lite mer senare när man lessnat på GW2.
Titel Frågvis
Registrerad 2012-01-24
Inlägg 30
Som vanligt med FunCom, få löften hålls och inga tider skall tas på för stort allvar.
Mao så är jag varken överraskad eller besviken, det är business as usual in The Funcom World, som i flera avseenden är mer bisarr än deras hemliga värld.
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-07-30
Inlägg 228
Jag har redan tröttnat på GW2 så jag kommer återvända till TSW igen.
Mycket överhype på GW2 som i mitt tycke föll rätt platt tyvärr.
Men, men, smaken är som röven klöven
Titel Spelar på easy
Registrerad 2010-01-13
Inlägg 481
Bruttan skrev:
Som vanligt med FunCom, få löften hålls och inga tider skall tas på för stort allvar.
Mao så är jag varken överraskad eller besviken, det är business as usual in The Funcom World, som i flera avseenden är mer bisarr än deras hemliga värld.
Så du menar att de ska släppa precis när man säger trots att spelet kanske inte är färdigt?
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-05-06
Inlägg 248
Bruttan skrev:
funcom har väl levererat hur bra som helst när det gäller the secret world,, att dom upptäcker ngt i sista sekund och håller på släppet av uppdateringen tills det är fixat är ju bara bra
Titel Storröjare
Registrerad 2002-12-29
Inlägg 4 163
Jag gillar TSW starkt - dock har jag inte hunnit lira så mycket för jag är spelnörd och köper nya spel konstant. Får väl ta och lira det med tanke på att den drar pengar hela tiden!
Titel Stammis
Registrerad 2010-05-10
Inlägg 310
TSW är väl värt pengarna om man gillar genren. Att patchar och uppdateringar försenas är något ganska generellt i alla MMO's så att peka finger i det här fallet tyder mest på okunskap.
Att man väler att vänta beror främst på att man inte vill patcha bara för att sen en andra gång ta ner servrar för att hotfixa grejor, vilket bara är positivt.