Andra världskriget filmat i Men of War: Condemned Heroes

Robot
Andra världskriget filmat i Men of War: Condemned Heroes

I fristående pc-expansionen Men of War: Condemned Heroes bjuds spelarna på en fusion av taktiskt tänk och actionpackat skjutande. Kriga som det vore 1942!

#men-of-war-condemned-heroes


Medlem
Andra världskriget filmat i Men of War: Condemned Heroes

Säkert inte bättre än det första Men of War. De har blivit för poppis och därav försöker de simpla ner spelet.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Tror nog att detta är väldigt likt orginalet på gott och ont. Eftersom det är gjort av samma som gjorde första.
Med förenklat så antar jag att du menar Assault squad expansionen av DMS? Personligen så föredrar jag Assault squad över alla andra Men of war expansioner.
Tycker att det är mest polerat samt inehåller bäst multiplayer.

Condemend heroes kan nog vara najs om man gillar single player, samt gratis Vietnam är inte så illa.
Hoppas dock att dom verkligen sattsar på en Uppföljare istället för att pumpa ut expansioner.

Medlem

Trevligt, Assault Squad var riktigt bra hoppas detta är lika bra.

Uppföljare är långt ifrån alltid bra, titta på Age of Empires, där de kunde skippat trean och det varit bättre om de fortsatt med exp till tvåan.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Ser verkligen exakt ut som första spelet imo.

Tyckte 1:an var skitbra, och coop i de andra spelen var kul också men Assault Squad var riktigt tråkigt och Vietnam har jag inte testat, men jag får känslan av att de hade en jättestor succé med 1:an och nu försöker de på sig att copy pasta 1:an och göra nya missions bara.

Medlem

Kuci Assault squad var skitbra just för att det har förbättrat multiplayer. Skirmish var inte så speciellt men MoW AS I multiplayer är så mycket roligare än alla Starcraft spel.

Fast detta känns lite som om dom bara mjölkar nu med Condemmed Heroes. Kan dock forfarande vara en kul upplevelse.

1
Skriv svar