Anmäl dig till betan för snygga mmo-shootern Escape from Tarkov

Robot
Anmäl dig till betan för snygga mmo-shootern Escape from Tarkov
Inaktiv
Anmäl dig till betan för snygga mmo-shootern Escape from Tarkov

Detta ser lovande ut.
Dessa ryssar har sinne för detalj och realism.
I like.

Gen
Medlem

Destiny till PC i en Metro förklädnad? Är det du?

Medlem
Skrivet av Gen:

Destiny till PC i en Metro förklädnad? Är det du?

Escape from Tarkov heter det

Medlem

Hörni, jag trodde detta reddes ut i förra nyheten. Escape from Torekov heter det!

Medlem

Prefer Torsten

Medlem

Detta är verkligen intressant.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Hoppas mycke på att det här blir bra! Ser grymt najs ut redan nu!

Medlem

Ragnar from Tarkov


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Medlem

Riktigt snyggt


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Gen:

Destiny till PC i en Metro förklädnad? Är det du?

Långt ifrån.

Medlem

Ser riktigt lovande ut.

Medlem

S.t.a.l.k.e.r/Metro *Check*
The Division *Check*
DayZ *Check*
Hybrid av ovan nämnda titlar *Check*

Blir nog ett köp för mig asså

Medlem

Hur kan jag ha missat detta!? Ser helt fantastiskt ut, helt i min smak, och alla dessa detaljer, wow. Om det inte visar sig vara en bluff så blir det ett definitivt köp.

Inaktiv

chekki brekki

Medlem
Skrivet av Nornvik:

chekki brekki

Ja, vad fan betyder det egentligen? Har alltid undrat


signatur

MattiAceGaming

Inaktiv
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av Nornvik:

chekki brekki

Ja, vad fan betyder det egentligen? Har alltid undrat

En korvmacka med ost tack

Medlem
Skrivet av Nornvik:
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av Nornvik:

chekki brekki

Ja, vad fan betyder det egentligen? Har alltid undrat

En korvmacka med ost tack

Och jag som var säker på att det var "En ostmacka med korv tack"


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Kilrah:

Hörni, jag trodde detta reddes ut i förra nyheten. Escape from Torekov heter det!

Och utvecklaren heter Battlestate Games. (Även om dom själva har stavat det fel i rubriken på deras hemsida .)

// edit

Vaddå "Torekov "? Har jag missat något?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Kilrah:

Hörni, jag trodde detta reddes ut i förra nyheten. Escape from Torekov heter det!

Och utvecklaren heter Battlestate Games. (Även om dom själva har stavat det fel i rubriken på deras hemsida .)

// edit

Vaddå "Torekov "? Har jag missat något?

Torekov är en ort i Skåne

Ett tips till er som är sugna på att förhandsboka spelet är att om man väljer direktbetalning så är det ett helt annat pris som gäller än det som står angett på hemsidan (iaf när jag köpte det för 10 dagar sedan).

När man väljer direktbetalning är det inte europriset den konverterar från, utan ett helt annat pris som de angett i rubel. Billigaste utgåvan kostade 269 kr (istället för ca 50€ som det blir med moms) och dyraste Limited Edition utgåvan kostade 829 kr istället för 150€.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av Nornvik:

chekki brekki

Ja, vad fan betyder det egentligen? Har alltid undrat

Cheeki Breeki
A quote used by NPCs in S.T.A.L.K.E.R: Shadow Of Chernobyle. The full quote is "А ну чики брики и в дамки!" Which in phonetic english is "A nu cheeki breeki iv damke." It translates into english into "One, Two- You're on top!" In reference to checkers of stacking to make a king. It is a metaphor for having the advantage, to flank, etc. It was later put into a viral video of Russians dancing.
"А ну чики брики и в дамке!"
"Tim, shut the fuck up about that cheeki breeki shit you're not Russian you're from Toronto."

Medlem
Skrivet av Sergey:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Kilrah:

Hörni, jag trodde detta reddes ut i förra nyheten. Escape from Torekov heter det!

Och utvecklaren heter Battlestate Games. (Även om dom själva har stavat det fel i rubriken på deras hemsida .)

// edit

Vaddå "Torekov "? Har jag missat något?

Torekov är en ort i Skåne

Haha, jaha. Uppföljare till "Escape from Fucking Åmål"?

Skrivet av Sergey:

Ett tips till er som är sugna på att förhandsboka spelet är att om man väljer direktbetalning så är det ett helt annat pris som gäller än det som står angett på hemsidan (iaf när jag köpte det för 10 dagar sedan).

När man väljer direktbetalning är det inte europriset den konverterar från, utan ett helt annat pris som de angett i rubel. Billigaste utgåvan kostade 269 kr (istället för ca 50€ som det blir med moms) och dyraste Limited Edition utgåvan kostade 829 kr istället för 150€.

Bra tips, tack.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Gen:

Destiny till PC i en Metro förklädnad? Är det du?

Knappast, det är mer likt S.T.A.L.K.E.R


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Hade ju inte skadat om man kunnat byta land från Russia i beta signupen..

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Gen:

Destiny till PC i en Metro förklädnad? Är det du?

Knappast, det är mer likt S.T.A.L.K.E.R

haha långt ifrån likt s.t.a.l.k.e.r, för övrigt så utspelar sig s.t.a.l.k.e.r i ukraina inte i självaste ryssland.

Medlem
Skrivet av stenman:

Hade ju inte skadat om man kunnat byta land från Russia i beta signupen..

Jag kan byta land, men har inte fått nåt svar än. Skickade för en månad sen, två veckor och idag =D
Nån som fått svar?

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av stenman:

Hade ju inte skadat om man kunnat byta land från Russia i beta signupen..

Jag kan byta land, men har inte fått nåt svar än. Skickade för en månad sen, två veckor och idag =D
Nån som fått svar?

well dom har inte sagt när beta ska släppas, jag sökte för typ lite över två månader sedan så jag sitter och väntar endast

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av stenman:

Hade ju inte skadat om man kunnat byta land från Russia i beta signupen..

Jag kan byta land, men har inte fått nåt svar än. Skickade för en månad sen, två veckor och idag =D
Nån som fått svar?

Jag har förhandsbokat Limited Edition och kommer få tillgång till closed alpha när det är dags för det, och då har jag inte ens fått något mail gällande alphan ännu.

Så du kan nog verkligen känna lugnet kring betan


signatur

Life is too short to remove USB safely.

1
Skriv svar