FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 555

Intressant, hade varit kul för många om de hade tagit med CS1.6 och CS:GO

dmn
dmn
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-23
Inlägg 359

Rätt meningslöst...om utvecklarna är halvt motvilliga till att göra vettiga portningar till Windows, hur stor är då chansen att de gör en linuxversion också?

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 555

dmn skrev:
Rätt meningslöst...om utvecklarna är halvt motvilliga till att göra vettiga portningar till Windows, hur stor är då chansen att de gör en linuxversion också?

För att Linux är påväg att köra om Windows, thats why

Rasmus117
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-05-11
Inlägg 137

Ztreek skrev:
dmn skrev:

För att Linux är påväg att köra om Windows, thats why

http://www.youtube.com/watch?v=ztVMib1T4T4

Hammond
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-01-12
Inlägg 168

Bättre FPS? Count me in! Äntligen, kan man se en ljusning på att ta bort dual-boot?

jonis
Titel Proffs
Registrerad 2004-02-25
Inlägg 2 193

Riktigt spännande!

Det här projektet fortskrider i en snabbare takt än jag vågade hoppas. Oavsett vilken plattform man kör själv så skulle detta innebära bra press på samtliga plattformar i framtiden, det gynnar alla.

Exim
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 456

Microsoft will lytta spelen till xbox och det har dom egen intresse för. Windows 8 är ett skämt om du frågar mig (och det är jag inte ensam om. )

Om man ska vara öppen för möjligheter så kanske inte windows finns som ny platform om 3-5 år ...

Geeeh
Titel Nykomling
Registrerad 2009-02-12
Inlägg 6

Linux i all ära men jag skulle aldrig använda det som mitt primära skrivbordsoperativsystem, det suger helt enkelt på den fronten.

Visst är det roligt att Valve försöker göra sin platform tillgänglig för alla, men man ska ha i baktanke att det kommer fungera olika bra beroende distributioner och i slutändan kommer inte alla Linux användare vara nöjda.
Windows är fortfarande det mest använda operativsystemet på klientsidan av en anledning, det fungerar bättre där.

Hammond
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-01-12
Inlägg 168

Men om t ex Ubuntu skulle ha samma position som Windows har nu, dvs förinstallerat på alla datorer som säljs, finnas på alla företag. Skulle det vara någon skillnad? För tänk efter: gör vanligt folk något med sina Win-burkar som de skulle behöva göra med en Linux dito?

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 488 medlemmar online. 13 foruminlägg har postats idag.

FZ