Titel Storröjare
Registrerad 2007-10-07
Inlägg 4 554
Titel Proffs
Registrerad 2007-10-13
Inlägg 1 237
Ser trevligt ut men den sista tidens info gör att längtan efter spelet minskar. Då jag spelar PC plattform så blir det svårare att få en bra ver av spelet.
Så man måste kanske lära sig spela på konsol för o få de bra spelen i framtiden. Det kommer nog fungera dåligt, Testade 360 i över ett år o fick aldrig flyt på det.
Men visst ser det trevligt ut.
Titel Intresserad
Registrerad 2009-02-07
Inlägg 65
Omfg vad jag längtar!!! Kul bara att mitt fakking ps3 pajade för några dagar sen -__-
Titel Galen kyckling
Registrerad 2006-04-01
Inlägg 1 031
Jag hoppas och tror att det här liret kommer att bli lika kul att spela som AC 2 var när det släpptes.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 569
chopper skrev:
Ser trevligt ut men den sista tidens info gör att längtan efter spelet minskar. Då jag spelar PC plattform så blir det svårare att få en bra ver av spelet.
Så man måste kanske lära sig spela på konsol för o få de bra spelen i framtiden. Det kommer nog fungera dåligt, Testade 360 i över ett år o fick aldrig flyt på det.
Varför gett upp hoppet om PC versionen?
Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 996
chopper skrev:
Snarare är det väl PC som får bästa versionen? 60fps och högre upplösning, du kan välja vilken typ av kontroller som passar dig bäst.
Titel Kändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 5 298
Robilitoow skrev:
Omfg vad jag längtar!!! Kul bara att mitt fakking ps3 pajade för några dagar sen -__-
Du kan ju köpa pc versionen *där var jag rolig*
Titel Intresserad
Registrerad 2011-04-01
Inlägg 93
Vad hände med stealthandet i den här serien, det var därför jag köpte 1an, sedan kom ezio och då vart det hack and slash
dock fortfarande ett bra spel, vill bara att det ska vara mer stealth.
Titel Spelar på easy
Registrerad 2008-05-27
Inlägg 328
Robilitoow skrev:
Mitt med
Titel Pelletsbud
Registrerad 2004-04-12
Inlägg 3 876
Fan också! Jag måste fan installera och köra igenom Revelations. Känns som det är stor risk man blir spoilad snart!
Titel Proffs
Registrerad 2007-10-13
Inlägg 1 237
Friberg skrev:
chopper skrev:
Snarare är det väl PC som får bästa versionen? 60fps och högre upplösning, du kan välja vilken typ av kontroller som passar dig bäst.
På en PC väljer man inte kontroller man använder mus o tangentbord!
För ja fixar bara inte en gamepad. Så enkelt är det.
Titel Proffs
Registrerad 2007-10-13
Inlägg 1 237
B-B-B-Banänäbrääken skrev:
chopper skrev:
Tipset jag fick var : Använd en gamepad för att få kontrollerna att fungera bra.
Då är det inte gjort till plattformen PC även om de släpper till vad de kallar PC.
Den dagen jag måste använda gamepad från konsol för att spel ska fungera på PC slutar jag spela.
Titel Intresserad
Registrerad 2011-04-01
Inlägg 93
Finding what about making we do that to
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 569
chopper skrev:
chopper skrev:
Tipset jag fick var : Använd en gamepad för att få kontrollerna att fungera bra.
Då är det inte gjort till plattformen PC även om de släpper till vad de kallar PC.
Den dagen jag måste använda gamepad från konsol för att spel ska fungera på PC slutar jag spela.
Tycker inte det har med det att göra. Många kommer alltid anse (jag också) att tex racingspel till pc spelas lättare med kontroll än med tangentbord.
Sen har vi dom som tycker att third person spel där det inte ska skjutas (nåväl inte hela tiden iaf

)är enklare att spela med kontroll.
Men har man bara tränat fingrarna sen Doom o Quake såg ljuset för första gången så vet vi ju att det går bättre med t-bord o mus
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-29
Inlägg 2 354
Ja det var då inga gameplay bilder
Titel LAN-ätare
Registrerad 2010-11-14
Inlägg 99
Tycker det är roligt när gamers är så principfasta att dom hellre ger upp spelandet än ruckar på dom ^^ jag är nöjd så länge jag får spela bra spel.
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-05-04
Inlägg 245
Snacka om att detta lätt ser ut som det bästa AssCreed hittills!
Titel Proffs
Registrerad 2007-10-13
Inlägg 1 237
chopper skrev:
chopper skrev:
Tycker inte det har med det att göra. Många kommer alltid anse (jag också) att tex racingspel till pc spelas lättare med kontroll än med tangentbord.
Sen har vi dom som tycker att third person spel där det inte ska skjutas (nåväl inte hela tiden iaf

)är enklare att spela med kontroll.
Men har man bara tränat fingrarna sen Doom o Quake såg ljuset för första gången så vet vi ju att det går bättre med t-bord o mus

Det som gör världen bra är att vi alla inte är lika.
Och ärligt bilspel ska spelas med ratt o pedaler. Men det konstiga är att jag gör snabbare varv i bilspel men tangentbordet! Har testat med gamepad i ett år på PC men får bara inte flytet...
Så PC är mus och tangentbord för mig
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-06-04
Inlägg 215
ÅÅååååÅhh vad jag är taggad på detta spel
DDD
Titel Frågvis
Registrerad 2009-08-16
Inlägg 17
Riwl skrev:
Vad hände med stealthandet i den här serien, det var därför jag köpte 1an, sedan kom ezio och då vart det hack and slash

dock fortfarande ett bra spel, vill bara att det ska vara mer stealth.
Serien är ju uförsej baserat på de riktiga assassinerna och dom var ju mer som självmordsbombare fast med kniv. Men jag förstår vad du säger och jag håller med.