Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Titel Spelar på easy
Registrerad 2010-01-13
Inlägg 189

Taoe 3, jag måste ha missat tape 1/2

Kopplade spel:
Nightportier
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-10-19
Inlägg 201

Mja, kanske kan va nåt. Med rätt stämning och om styrningen fungerar som den ska så kan det nog bli ett köp. Väntar dock på recensionen först.

Spectral
Titel Storröjare
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 2 764

Inga zombies?!

Reize
Titel Veteran
Registrerad 2011-04-14
Inlägg 1 076

Spectral skrev:
Inga zombies?!

Nej tack fan för det :)

Världen har gått under i någon jordbävningsartad händelse tror jag.

KatOne
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-10
Inlägg 806

Ja du, vettefan alltså. Animationerna var knappast väl blendade mot ytorna, pickupsen hade konsollifierade (aka barnvänliga och fördummade) ljuspelare som visade var de var (som att världen var SÅ detaljerad)...

2/10.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 603

Verkar stämningsfullt. Köper det gärna.

Manna
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-09
Inlägg 134

31 sek in i klippet... Det är det fan inte många som klarar av :) Jobbigt hopp med armarna där.

Annars så kan det bli roligt, gillar ju faktiskt sådana spel

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 603

Manna skrev:
31 sek in i klippet... Det är det fan inte många som klarar av :) Jobbigt hopp med armarna där.

Annars så kan det bli roligt, gillar ju faktiskt sådana spel

Assassin's I Am Alive Uncharted Tom Raider Creed... ;)

johntis
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-25
Inlägg 231

det SER bra ut, men frågan är om det kommer KÄNNAS bra :S

Brain
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-16
Inlägg 2 861

Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty med bling bling och inbyggt augmented reality.

Reize
Titel Veteran
Registrerad 2011-04-14
Inlägg 1 076

Brain skrev:
Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty.

Ursäkta mig men, är inte det påståendet rent ut sagt fel? Efter att ha läst en hel del previews av det och följt utvecklingen är min uppfattning att det är free roam. Inte i samma bemärkelse som Skyrim men som AssCreed.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 603

Reize skrev:
Brain skrev:
Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty.

Ursäkta mig men, är inte det påståendet rent ut sagt fel? Efter att ha läst en hel del previews av det och följt utvecklingen är min uppfattning att det är free roam. Inte i samma bemärkelse som Skyrim men som AssCreed.

Maj fälings too...

Brain
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-16
Inlägg 2 861

Reize skrev:
Brain skrev:

Jag har också trott att det varit free roam och därmed också sett fram emot spelet väldigt mycket. Dock ser det väldigt tråkigt och linjärt ut och inte alls ut som jag hoppats på.

Reize
Titel Veteran
Registrerad 2011-04-14
Inlägg 1 076

Brain skrev:
Reize skrev:
Brain skrev:

Jag har också trott att det varit free roam och därmed också sett fram emot spelet väldigt mycket. Dock ser det väldigt tråkigt och linjärt ut och ser inte alls ut vad vad jag hoppades på.

"Ser"? Vad har du att gå efter? Dessa små en-minutstrailersarna? Jag litar på de som faktiskt spelat spelet, jag :)

Brain
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-16
Inlägg 2 861

Reize skrev:
Brain skrev:
Reize skrev:
Brain skrev:

Jag har också trott att det varit free roam och därmed också sett fram emot spelet väldigt mycket. Dock ser det väldigt tråkigt och linjärt ut och ser inte alls ut vad vad jag hoppades på.

"Ser"? Vad har du att gå efter? Dessa små en-minutstrailersarna? Jag litar på de som faktiskt spelat spelet, jag :)

Jag säger inte att spelet är på något sätt. ;)

jackpac
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-28
Inlägg 263

Yes! Äntligen en update!!! ;D Jag kan skita i grafikens detaljer sålänge det finns en skön inlevelse!

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 603

Det finns en viss charm i förstörda städer tydligen.

Titel Veteran
Registrerad 2010-11-29
Inlägg 759

Släpps det inte i butik eller?

asdfg
Titel Proffs
Registrerad 2004-12-12
Inlägg 2 207

MMO4Life skrev:
Släpps det inte i butik eller?

Nej.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 469 medlemmar online. 13 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter