Titel Spelar på easy
Registrerad 2010-01-13
Inlägg 189
Taoe 3, jag måste ha missat tape 1/2
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-10-19
Inlägg 201
Mja, kanske kan va nåt. Med rätt stämning och om styrningen fungerar som den ska så kan det nog bli ett köp. Väntar dock på recensionen först.
Titel Storröjare
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 2 764
Titel Veteran
Registrerad 2011-04-14
Inlägg 1 076
Spectral skrev:
Inga zombies?!
Nej tack fan för det
Världen har gått under i någon jordbävningsartad händelse tror jag.
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-10
Inlägg 806
Ja du, vettefan alltså. Animationerna var knappast väl blendade mot ytorna, pickupsen hade konsollifierade (aka barnvänliga och fördummade) ljuspelare som visade var de var (som att världen var SÅ detaljerad)...
2/10.
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 603
Verkar stämningsfullt. Köper det gärna.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-09
Inlägg 134
31 sek in i klippet... Det är det fan inte många som klarar av
Jobbigt hopp med armarna där.
Annars så kan det bli roligt, gillar ju faktiskt sådana spel
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 603
Manna skrev:
31 sek in i klippet... Det är det fan inte många som klarar av

Jobbigt hopp med armarna där.
Annars så kan det bli roligt, gillar ju faktiskt sådana spel
Assassin's I Am Alive Uncharted Tom Raider Creed...
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-25
Inlägg 231
det SER bra ut, men frågan är om det kommer KÄNNAS bra :S
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-16
Inlägg 2 861
Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty med bling bling och inbyggt augmented reality.
Titel Veteran
Registrerad 2011-04-14
Inlägg 1 076
Brain skrev:
Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty.
Ursäkta mig men, är inte det påståendet rent ut sagt fel? Efter att ha läst en hel del previews av det och följt utvecklingen är min uppfattning att det är free roam. Inte i samma bemärkelse som Skyrim men som AssCreed.
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 603
Reize skrev:
Brain skrev:
Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty.
Ursäkta mig men, är inte det påståendet rent ut sagt fel? Efter att ha läst en hel del previews av det och följt utvecklingen är min uppfattning att det är free roam. Inte i samma bemärkelse som Skyrim men som AssCreed.
Maj fälings too...
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-16
Inlägg 2 861
Reize skrev:
Brain skrev:
Jag har också trott att det varit free roam och därmed också sett fram emot spelet väldigt mycket. Dock ser det väldigt tråkigt och linjärt ut och inte alls ut som jag hoppats på.
Titel Veteran
Registrerad 2011-04-14
Inlägg 1 076
Brain skrev:
Reize skrev:
Brain skrev:
Jag har också trott att det varit free roam och därmed också sett fram emot spelet väldigt mycket. Dock ser det väldigt tråkigt och linjärt ut och ser inte alls ut vad vad jag hoppades på.
"Ser"? Vad har du att gå efter? Dessa små en-minutstrailersarna? Jag litar på de som faktiskt spelat spelet, jag
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-16
Inlägg 2 861
Reize skrev:
Brain skrev:
Reize skrev:
Brain skrev:
Jag har också trott att det varit free roam och därmed också sett fram emot spelet väldigt mycket. Dock ser det väldigt tråkigt och linjärt ut och ser inte alls ut vad vad jag hoppades på.
"Ser"? Vad har du att gå efter? Dessa små en-minutstrailersarna? Jag litar på de som faktiskt spelat spelet, jag

Jag säger inte att spelet är på något sätt.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-28
Inlägg 263
Yes! Äntligen en update!!! ;D Jag kan skita i grafikens detaljer sålänge det finns en skön inlevelse!
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 603
Det finns en viss charm i förstörda städer tydligen.
Titel Veteran
Registrerad 2010-11-29
Inlägg 759
Släpps det inte i butik eller?
Titel Proffs
Registrerad 2004-12-12
Inlägg 2 207
MMO4Life skrev:
Släpps det inte i butik eller?
Nej.