J0hAnN48 skrev:
seriöst, det kommer en öppen beta till PS3 och ett demo, ett demo till 360 men vi pc användare måste förhandsboka spelet för att kunna testa det, hur faan ska jag då kunna beta om min dator kan köra spelet???
sista meningen görs sig inte förståd, men jag antar att du tänker på en beta som att testa att se om din dator klarar av den. det finns specifikationer för detta.
och nån sida till och med checkar din hårdvara och sen ger dig info om hur bra det kommer fungera.
det lär komma ett demo till pc, var så säker. där kan du testa, beta är inte till för dig som individ utan för utvecklarna att se hur mycket buggar och problem spelet kommer ha. öppna beta är ett nytt fenomen folk tror är ett demo av ett slag. därför det kräver keys för att folk som inte vet vad dom håller på med vet inte hur man får tag på keys.
och här kommer grejen, att det finns sidor som ger ut keys, jag fick min på bfhq.se, en av 50 vinnare i tävlingen och fick en key., ea har en sida där du signar upp dig och dom mailar ut keys allt eftersom. men av vad du skriver kanske det är nyttigt ifall du söker lite själv.