Jozo skrev:
Mitt absoluta favoritspel någonsin vad det gäller onlinespel! Jag hoppas verkligen att Dice annonserar Bf2 snart, och att det kommer att vara minst lika bra som Bf2.
''Jag hoppas verkligen att Dice annonserar Bf2 snart''
Woot WOOT em BF2 kom ut för snart 5 år sen som det står i rubriken, häng med lite
Nej sj gav jag det faktiskt bara en 3:a
Därför att Hitboxen suger, folk står bara vid planen o väntar på att dem ska bli spawnade, och ifall man sj lyckas ta ett plan ställer sig dem framför så man måste TK:a dem för att flyga iväg,
Infanteri delen är rätt värdelös alla åker bara tanks helis lr flygplan ändå, sällan man ser infanterister på dem större bannorna.
visst när spelet var nytt så varje awsome lagt ner över 150timmar på online delen och kanske 50 mot botar,
och man brydde sig inte om dessa detaljer som jag skrivit ovan, men efter 4 års spelande så varje nog och jag tröttnade, bara spelat typ 2 timmar sen 1.5 kom.
Med en tår i ögat måste jag säga att BF2 är dött för mig.
Längtar dock otåligt för en PC exklusiv BF3 (Dream on till mig själv) där konsolerna inte förstör spelet, genom att spelet skapas för konsolerna och sen får en riktigt usel konvertering till PC (BFBC2 TEX)