Battlefield Hardline får tävlingsinriktad matchmaking i gratis uppdatering

Robot
Battlefield Hardline får tävlingsinriktad matchmaking i gratis uppdatering
Medlem
Battlefield Hardline får tävlingsinriktad matchmaking i gratis uppdatering
Medlem
Medlem

try hard? trode ingen spelade detta längre.

Medlem

Släng bort det här skräpet och Battlefront, ge oss ett riktigt Battlefield istället.

Medlem

Too little, too late. Hade de haft med det där från början så kanske det kunde blivit något.

Sånt här har ju vi spelare tjatat om hur länge som helst för battlefieldserien men inte fått gehör. Men de har väl sett hur mycket stålar CS:GO drar in så nu helt plötsligt är det intressant.

Hur som helst ser jag ändå på det positivt för då kanske de kan göra ett bra competitive-inriktat bygge i Battlefield 5. Gillar CS:GO som fan men tror att Battlefield skulle kunna bli skitbra som tävlingsspel om de bara kunde få till något liknande som HLTV där tittandet på matcher och översikt blir lika bra som i CS:GO. Även hantering av demos/inspelade mathcer kan de gärna låna friskt av CS.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Vill inte vara negativ, men spelet är inget vidare. Det är riktigt trist, saknar själ.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

det här trodde jag faktiskt folk hade slutat spela i och med hur mycket negativ kritik man läste om det, var ett tarvligt försök att ändra temat för att kunna sätta namnet battlefield på tjuv och polis

Medlem

Det är väl kul för de som fortfarande finner spelet roligt!

Medlem
Skrivet av zliddret:

det här trodde jag faktiskt folk hade slutat spela i och med hur mycket negativ kritik man läste om det, var ett tarvligt försök att ändra temat för att kunna sätta namnet battlefield på tjuv och polis

Tjuv och polis, men alla har automatkarbiner, ksp's, pansarvärnsvapen och en hel del militära fordon.

Hade spelet vart mera inriktat på pistoler, kpistar och färre fokus på militära vapen så hade det vart mycket roligare i mina ögon.

Jag undrar hur de tänkte när de tog med RPG i spelet...

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av zliddret:

det här trodde jag faktiskt folk hade slutat spela i och med hur mycket negativ kritik man läste om det, var ett tarvligt försök att ändra temat för att kunna sätta namnet battlefield på tjuv och polis

Tjuv och polis, men alla har automatkarbiner, ksp's, pansarvärnsvapen och en hel del militära fordon.

Hade spelet vart mera inriktat på pistoler, kpistar och färre fokus på militära vapen så hade det vart mycket roligare i mina ögon.

Jag undrar hur de tänkte när de tog med RPG i spelet...

Mja jag vet inte heller, i och för sig var det rätt roligt med gamemodet att ta sig in i banken som rånare. Men i det stora hela satt jag mest och ångrade den tid jag lirade under betan

Medlem
Skrivet av Ph3noM:

Det är väl kul för de som fortfarande finner spelet roligt!

Köpte det nyligen och förstår inte riktigt varför så många klagar. har otroligt kul i MP med bl a Heaist.

Medlem

Kan bara instämma med AndyZedd, jag tycker också att Hardline är kul och har fått oförtjänt mycket skit.
Jag gillar att det är stora (relativt) kartor med mer fokus på infanteri som avbräck mot alla fordon i övriga BF serien.

Största misstaget som gjordes var nog att ha med och marknadsföra spelet med ordet "Battlefield"...det är det som dom flesta verkar haka upp sig på när man läser kommentarer i övriga nyheter om spelet.

Medlem

How about.. no


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar