Besök Riverspring i Game of Thrones

Robot
Besök Riverspring i Game of Thrones

En ny trailer och en bunt skärmdumpar tar oss med till staden Riverspring i rollspelet Game of Thrones.

#game-of-thrones


Medlem
Besök Riverspring i Game of Thrones

Ganska intetsägande trailer..


signatur

Imperator

Redaktör
Ponny

Lite så: "hej, jag är ett rollspel".


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag mins en intetsägande trailer! "You should have acted. They're already here. The Elder Scrolls told of their return..."

så... kan vi låta pajkastningen vänta tills efter release?

Redaktör
Ponny

Det är inte spelet i sig jag kastar paj på (mmm... gott!) utan snarare en rätt torr trailer.

Hoppas så klart att spelet blir episkt/kul/matigt, som alla rollspel bör vara.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Typhor:

Jag mins en intetsägande trailer! "You should have acted. They're already here. The Elder Scrolls told of their return..."

så... kan vi låta pajkastningen vänta tills efter release?

Jag sågar verkligen inte spelet, faktum är att jag är något intresserad vad det här kan leda till. Jag ifrågasätter bara vilket syfte den här trailern fyller.


signatur

Imperator

Medlem

Stackarn som låg död borde nog ha tvättat nedre lite oftare, ringbrynjan stod ju rätt ut


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Det filmklippet kommer jag glömma snabbt. Inget värt att minnas ens för en timma.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Kort trailer för spelet javisst, men det kommer väll fler. Sen om spelet håller en någorlunda likvärdig standard som serien så kommer det vara ett mer än underhållande spel

Medlem

Älskar Game of Thrones. Dock...

Tveksam voice acting och till synes hopplöst förlegad grafik, trots godays. Såg ni det oanimerade blurriga low poly-ansiktet på snubbens dotter (till synes en huvudperson)? Hon verkar fatta alla beslut utom grafisk design... Den enda trösten är att screenshotsen såg bättre ut än videon.

Medlem

Älskar tv serien så jag måste fan testa det

Medlem

Here's hoping it wont suck

Medlem

Har tyvärr inga förhoppningar på detta spel vilket är synd då serien är grym (har inte läst böckerna). Den ultimata studion för att utveckla detta spel hade ju varit CDproject, de kan sin grej om mörka politiska historier i gråzonen där det varken finns gott eller ont (ungefär som GoT). De är antagligen lite för PC-fixerade för att vara intressanta dock.

1
Skriv svar