FZ.se

Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
vuze2143
Titel Veteran
Registrerad 2011-02-27
Inlägg 761

Bra gjort av Blizzard ^^

Kopplade spel:
Kiriakis
Titel Stammis
Registrerad 2011-09-20
Inlägg 348
bamse66
Titel Frågvis
Registrerad 2011-10-28
Inlägg 32

well done! :)

darpra123
Titel Nykomling
Registrerad 2010-04-28
Inlägg 9

Skulle absolut vilja ha samma möjligheter här, vi kanske har det, jag har ingen koll men jag kände att jag köpte en produkt där jag uppfyllde alla krav, dvs pc spec och internetuppkoppling men produkten gjorde inte det. Man kan snacka om serverproblem i oändlighet men det är min åsikt iaf, har man köpt något som inte fungerar så borde man kunna få pengarna tillbaka.

v1lle3
Titel Proffs
Registrerad 2007-08-29
Inlägg 1 213

Med tanke på hur sjukt mycket pengar de lär tjäna tack vare Real Money Auction House är det knappast något problem för dem att betala tillbaka.

Fr0gg0.
Titel Veteran
Registrerad 2006-06-05
Inlägg 605

Och varför bara de som är under lvl 40?!

Jelen
Titel Intresserad
Registrerad 2009-08-02
Inlägg 54

Fr0gg0. skrev:
Och varför bara de som är under lvl 40?!

För att om man är över level 40 har man uppenbarligen fått tillgång till spelet?

Manqs
Titel Stammis
Registrerad 2010-02-08
Inlägg 517

Jag antar att de som reklamerar inte kommer ha tillgång till produkten sen?

Aresz
Titel Proffs
Registrerad 2002-03-03
Inlägg 2 425

Gott mos! Hade jag själv haft möjligheten att få pengarna tillbaks hade jag lätt tagit den.
Inte för serverstrulet utan för att det för min egna hööögst personliga åsikt ni fanboys där ute är ett lagom tråkigt spel.

showerguy
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 503

Mycket billgare för blizzard att göra så här än att slippa gå vidare med det här och stå för enorma summor med kostnader. Bra för båda parterna!

Tybalt
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 168

Bra gjort.

Hannu
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 3 873

Så ska det se ut.

miffot
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-14
Inlägg 975

ja tack ge mig mina pengar tebax.

conthox
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 148

showerguy skrev:
Mycket billgare för blizzard att göra så här än att slippa gå vidare med det här och stå för enorma summor med kostnader. Bra för båda parterna!

Vilka kostnader hade blizz haft om dom hade "gått vidare" med detta, som dom inte har nu? En del av de fel som har uppkommit skall vara fixade och de skall förhoppningsvis fixa resterade också. Så jag vet inte vilka kostnader som dom kommer undgå i och med detta.

Hur som helst så är det naturligtsvis bra, hoppas den möjligheten kommer till alla andra spelare också.

showerguy
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 503

conthox skrev:
showerguy skrev:

Vilka kostnader hade blizz haft om dom hade "gått vidare" med detta, som dom inte har nu? En del av de fel som har uppkommit skall vara fixade och de skall förhoppningsvis fixa resterade också. Så jag vet inte vilka kostnader som dom kommer undgå i och med detta.

Hur som helst så är det naturligtsvis bra, hoppas den möjligheten kommer till alla andra spelare också.

Jag menar om inte Blizzard hade gått med på Fair Trade-kommissionens villkor så hade man väl blivit tvungen att gå vidare med rättsliga åtgärder där det kostar pengar om dom ska bråka om spelarna ska ha tillbaka pengarna eller inte.

zauii89
Titel Storröjare
Registrerad 2006-05-31
Inlägg 3 608

Fan vad barnsligt, alltså att förvänta sig att produkten ska fungera 100% felfritt vid en så stor lansering är absurt.

Fjanterier är vad det är, väntade man 2-3 dagar sen funkade spelet prima så lägg ner tramset.

LoyalCrystalean
Titel Veteran
Registrerad 2011-01-29
Inlägg 1 054

zauii89 skrev:
Fan vad barnsligt, alltså att förvänta sig att produkten ska fungera 100% felfritt vid en så stor lansering är absurt.

Fjanterier är vad det är, väntade man 2-3 dagar sen funkade spelet prima så lägg ner tramset.

Jämför Diablo 2 och Diablo 3. Inget DRM för att kö ett SP-spel i Diablo 2, men såååååklart ett stort fett DRM i Diablo 3.

NastyMart
Titel Nykomling
Registrerad 2012-05-17
Inlägg 3

zauii89 skrev:

Can I get an amen?

Ruffsen
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-04-27
Inlägg 193

seriöst?.. vart e spel branschen på väg?..

jaja.. köpt spel är ett köpt spel..

snoeppen
Titel Stammis
Registrerad 2011-08-21
Inlägg 487

Som zauii89 sa, är man inte född igår så förstår man att det blir problem på releasedag/patchdag

conthox
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 148

pierreB skrev:
Som zauii89 sa, är man inte född igår så förstår man att det blir problem på releasedag/patchdag

Men som många andra sagt: visst, en del problem kan man stå ut med och är helt förståeligt. Men det har varit för mycket med D3.

X-TroNiC
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-02-24
Inlägg 200

Jag vill också ha mina pengar tillbaka!

Är så grymt besviken på spelet så det finns inte ord för det
och då har jag varit en blizzard-nörd sedan snes titlarna^^
Diablo serien har varit den jag har diggat mest desutom.. well well..

Ender
Titel Veteran
Registrerad 2002-06-13
Inlägg 629

LoyalCrystalean skrev:
zauii89 skrev:

Jämför Diablo 2 och Diablo 3. Inget DRM för att kö ett SP-spel i Diablo 2, men såååååklart ett stort fett DRM i Diablo 3.

Dessutom är systemkraven mycket högre i D3 än i tvåan! (grinar högljutt)

Även om D3 inte riktigt levt upp till mina förväntningar så är det fortfarande3 ett kul spel, och jag ångrar inte att jag köpte det. Helt klart oväntat mycket strul vid starten, och veckorna som fäljde, även om mina minskade rejält efter någon vecka. Trist, visst, men något som dom naturligtvis göt allt för att fixa så fort som möjligt.
Det enda jag riktigt stör mig på är väl i såfall de låga itemdroppen. Vet inte vem som kläckte iden att man skulle göra moroten nästan löjligt ovanlig.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 290 medlemmar online. 14 foruminlägg har postats idag.

FZ