FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
saru
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-29
Inlägg 588
Jozo
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 3 964

Personligen så tycker jag att det här verkar vara ännu ett spel i mängden. Ingenting av det jag har sett sticker ut eller ser intressant ut. Jag förstår inte varför FPS-spel i modern miljö fortsätter att sälja så bra...

Javas
Titel Kändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 5 419

Bah, begränsad till xbox 360..där dog intresset för min del :/ Kan inte ens koppla upp mig till live för tillfället, sen kräver det väl guld medlemskap som vanligt kan jag tänka mig

Gonathay
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-23
Inlägg 2 440

Beta testa ett FPS på Xbox istället för PC? Hahahahahahahaha...........ha.

rewoX
Titel Stammis
Registrerad 2010-01-19
Inlägg 432

Gonathay skrev:

Tummen upp på den!
Alltså seriöst... varför inte beta testa på en platform där man kan maxa grafiken och få den riktiga spelkänslan? .. aja inget köp för mig men hade varit trevligt att få testa på beta

sgt_lol
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-07
Inlägg 832

mjaa, tack ändå

Hymer
Titel Veteran
Registrerad 2006-12-03
Inlägg 881

avbokade mitt ex (pc) efter senaste gameplay trailern.

Juel91
Titel Spelar på easy
Registrerad 2009-07-03
Inlägg 447

Synd, hade gärna testat betan för att få en bättre uppfattning om hur kul spelet kommer vara(MPn är den enda biten som ens verkar rolig).

Hannu
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 3 874
dotque
Titel Proffs
Registrerad 2006-03-31
Inlägg 2 414

Det var ju roligt, efter senaste film-klippet såg spelet mycket mindre intressant ut!
MP däremot ser ju lite roligare ut!

showerguy
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 505

Jozo skrev:
Personligen så tycker jag att det här verkar vara ännu ett spel i mängden. Ingenting av det jag har sett sticker ut eller ser intressant ut. Jag förstår inte varför FPS-spel i modern miljö fortsätter att sälja så bra...

Man får med betor och annat till andra spel. I detta fall Battlefield 4 som senare kommer bli en beta för alla.

Blackwolfe
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-02
Inlägg 855

Sooo... endast xbox 360 användare kan få möjligheten att få dubbel xp i början? Jag lirar inte fps multiplayer men seriöst ändå, vad är det för bs?

sgt_lol
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-07
Inlägg 832

blohm skrev:
hahaha, rätt åt er PC pc och PS3 ägare! Inte lagom avis eller hur?!?!?! Lira lite fräsht nytt lir i beta, gratis för att man valde den bästa konsollen?

HAHAHAHA :-D
HAHHAHAAHA :D
HAHAHAHAHAHAAH :D
HAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

Facepalm...

erazerswe
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-27
Inlägg 356

blohm skrev:
hahaha, rätt åt er PC pc och PS3 ägare! Inte lagom avis eller hur?!?!?! Lira lite fräsht nytt lir i beta, gratis för att man valde den bästa konsollen?

HAHAHAHA :-D
HAHHAHAAHA :D
HAHAHAHAHAHAAH :D
HAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

Kanske skulle börja med att lära dig stava och lite grammatik?

Ankh
Titel Storröjare
Registrerad 2002-12-29
Inlägg 4 163

Gonathay skrev:

Woffen skrev:
Sooo... endast xbox 360 användare kan få möjligheten att få dubbel xp i början? Jag lirar inte fps multiplayer men seriöst ändå, vad är det för bs?

1 timmes dubbel exp...vad spelar det för roll?

Athaleos
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-03
Inlägg 941

@blohm, om man blir så sladeglad äver en beta till MoH så är det lite sorgligt med tanke på senaste spelets kvalitet och hur detta ser ut att bli. Jag är glad att det inte kommer till pc då det är min huvudplattform. Då känner jag mig inte tvungen att prova skräpet. Kan tillägga att jag inte är en pc fanboy, äger alla tre aktuella plattformar.

Frisell
Titel Stammis
Registrerad 2008-01-28
Inlägg 387

Asch, det hade väl varit trevligt om man hade fått testa lite gratis, men det är inget jag gråter över direkt.

OneMinuteAgo
Titel Intresserad
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 63

Jozo skrev:

de har fireteams i warfighter. kan göra en stor skillnad. får se vid release.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 199 medlemmar online. 2 foruminlägg har postats idag.

FZ