Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Och alla riktiga gamers fäller en tår för Elder Scrolls 5 är lite längre bort.

*snyft*

Titel Pelletsbud
Registrerad 2008-02-02
Inlägg 2 852

Detta kanske kan bli något men jag tycker ändå att dom ska fokusera på det nya elder scrolls, hela världen den här gången.

zaphiren
Titel Proffs
Registrerad 2003-01-01
Inlägg 1 397

Pilbåge finns väl till Wii? Och svärd kan ju inte vara speciellt svårt att fixa. En lättvariant av elder scrolls-universumet med möjligheten att använda sig av pilbågen och svärdet kanske vore något? :D

Titel Proffs
Registrerad 2007-11-09
Inlägg 2 491

Helt klart intressant, speciellt med tanke på hur mycket bra som kommit från just Bethesda.

Titel Intresserad
Registrerad 2007-10-28
Inlägg 55

Kan de inte släppa något fint till PC istället, låt oss säga The Elder Scrolls 5?

73mpl4R
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 8 796

Eller en portning av Morrowind till Wii?
Hade varit awesome!

Wardancer
Titel Kändis
Registrerad 2004-05-08
Inlägg 5 116

Daggerfall, då behöver dom inte ens uppgradera stridsystemet då det redan är mer avancerat än något wii spel hitills och dessutom faktiskt borde funka utmärkt med wiimote.

najtrows
Titel Veteran
Registrerad 2008-06-23
Inlägg 857

zaphiren skrev:
Bilbåge finns väl till Wii? Och svärd kan ju inte vara speciellt svårt att fixa. En lättvariant av elder scrolls-universumet med möjligheten att använda sig av bilbågen och svärdet kanske vore något? :D

PILBÅGE

inte bilbåge

Titel Veteran
Registrerad 2005-09-07
Inlägg 1 028

Obliwiion?
Sorry, kunde inte låta bli.

zaphiren
Titel Proffs
Registrerad 2003-01-01
Inlägg 1 397

najtrows skrev:
zaphiren skrev:
Bilbåge finns väl till Wii? Och svärd kan ju inte vara speciellt svårt att fixa. En lättvariant av elder scrolls-universumet med möjligheten att använda sig av bilbågen och svärdet kanske vore något? :D

PILBÅGE

inte bilbåge

Haha :D Hur fan kunde jag skriva bilbåge istället för pilbåge? :(

radiuz
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-06
Inlägg 1 561

Grymt, hoppas på ett grymt spel till Wii nudå! E3, please!

Titel Veteran
Registrerad 2008-09-10
Inlägg 606

Vaddå spelar inte tjejer Elders scroll? Det är ju redan ett riktigt kärringspel!

Titel Veteran
Registrerad 2006-06-22
Inlägg 1 066

Brandter skrev:
Vaddå spelar inte tjejer Elders scroll? Det är ju redan ett riktigt kärringspel!

Nonsens, det är inget fel på elder scrolls

Titel Stammis
Registrerad 2007-07-02
Inlägg 478

Spelade just ett långt pass Morrowind. Om Bethesda någon gång gör ett till Elder Scrolls så borde det definitivt vara som Morrowind och inte som Oblivion! Dock roligt för wii-lirare om det blir något bra!

flamgorilla
Titel Veteran
Registrerad 2009-01-06
Inlägg 976

blir nog svårt för bethesda att anpassa sig till spel grafiken på wii

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Brandter skrev:

Hur gammal är du? TES är världens bästa spel serie nästan. Är ju skönt att lira i en stor fri värld där man kan va magiker, tjuv etc, att kalla WoW för rpg är som att kalla McDonalds för lyxkrog men det spelet passar nog dig bättre när du inte lirar cs.

Titel Proffs
Registrerad 2003-01-27
Inlägg 2 143

En nätkompis gjorde denna bild några år sedan :D

Titel Taiwanesisk krympling
Registrerad 2006-05-05
Inlägg 7 413

Hr Hamwich skrev:
Brandter skrev:

Hur gammal är du? TES är världens bästa spel serie nästan. Är ju skönt att lira i en stor fri värld där man kan va magiker, tjuv etc, att kalla WoW för rpg är som att kalla McDonalds för lyxkrog men det spelet passar nog dig bättre när du inte lirar cs.

Haha, och du säger att Oblivion är ett RPG samtidigt? :D

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Whatever men att säga att ett spel där man går och dödar 90% av tiden är ett kärringspel är... ja u name it..

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Kazutoyo skrev:

Man kan rida och t.om flyga på massa olika djur te.x varg om man vill i TES4 när man e på väg till nästa dimensions port med skellet så fattar inte hur den bilden kan anses träffande.

Titel Veteran
Registrerad 2007-10-30
Inlägg 796

skulle vara ballt med morrowind till wii

Titel Stammis
Registrerad 2007-07-02
Inlägg 478

Hr Hamwich skrev:
Kazutoyo skrev:

Man kan rida och t.om flyga på massa olika djur te.x varg om man vill i TES4 när man e på väg till nästa dimensions port med skellet så fattar inte hur den bilden kan anses träffande.

Vad jag vet så kan man bara rida på en häst i Oblivion. Eller jag kanske inte fattar vad du menar. xD

(Räknar inte med modar)

Titel Veteran
Registrerad 2006-05-21
Inlägg 1 092

zaphiren skrev:
najtrows skrev:
zaphiren skrev:

PILBÅGE

inte bilbåge

Haha :D Hur fan kunde jag skriva bilbåge istället för pilbåge? :(

och TVÅ gånger också :P

Javas
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 9 551

Onödigt att dom fokuserar sig på Wii produkter, är så ointresserad av Wii så jag förmodligen inte köper spelet även om det är bra. Har haft en wii i två år nu och har köpt två spel till den...mer värdelös konsol har jag aldrig varit med om

Titel Stammis
Registrerad 2007-01-26
Inlägg 332

Älskar Bethesda. Jag tycker Oblivion är det bästa spel som någonsin gjorts.

Titel Veteran
Registrerad 2006-05-07
Inlägg 782

Slöseri på tid och resurser. Jag vill ha ett nytt TES-lir till PC!

Oblivion med moddar är ju det absolut klockrenaste RPG-spelet i min värld. Bethesda är kungar på att släppa spel vi kan modifiera och anpassa efter vårt eget intresse. Jag har tusentals timmar bakom det spelet, och spelar flitigt än. På tok för få utvecklare vågar sig på sådant!

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-10-20
Inlägg 278

NEEEEEEEEEEEEEJ, INTE SÅNT

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 234 medlemmar online. 11 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter