Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Och alla riktiga gamers fäller en tår för Elder Scrolls 5 är lite längre bort.
*snyft*
Titel Pelletsbud
Registrerad 2008-02-02
Inlägg 2 852
Detta kanske kan bli något men jag tycker ändå att dom ska fokusera på det nya elder scrolls, hela världen den här gången.
Titel Proffs
Registrerad 2003-01-01
Inlägg 1 397
Pilbåge finns väl till Wii? Och svärd kan ju inte vara speciellt svårt att fixa. En lättvariant av elder scrolls-universumet med möjligheten att använda sig av pilbågen och svärdet kanske vore något?
Titel Proffs
Registrerad 2007-11-09
Inlägg 2 491
Helt klart intressant, speciellt med tanke på hur mycket bra som kommit från just Bethesda.
Titel Intresserad
Registrerad 2007-10-28
Inlägg 55
Kan de inte släppa något fint till PC istället, låt oss säga The Elder Scrolls 5?
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 8 796
Eller en portning av Morrowind till Wii?
Hade varit awesome!
Titel Kändis
Registrerad 2004-05-08
Inlägg 5 116
Daggerfall, då behöver dom inte ens uppgradera stridsystemet då det redan är mer avancerat än något wii spel hitills och dessutom faktiskt borde funka utmärkt med wiimote.
Titel Veteran
Registrerad 2008-06-23
Inlägg 857
zaphiren skrev:
Bilbåge finns väl till Wii? Och svärd kan ju inte vara speciellt svårt att fixa. En lättvariant av elder scrolls-universumet med möjligheten att använda sig av bilbågen och svärdet kanske vore något?

PILBÅGE
inte bilbåge
Titel Veteran
Registrerad 2005-09-07
Inlägg 1 028
Obliwiion?
Sorry, kunde inte låta bli.
Titel Proffs
Registrerad 2003-01-01
Inlägg 1 397
najtrows skrev:
zaphiren skrev:
Bilbåge finns väl till Wii? Och svärd kan ju inte vara speciellt svårt att fixa. En lättvariant av elder scrolls-universumet med möjligheten att använda sig av bilbågen och svärdet kanske vore något?

PILBÅGE
inte bilbåge
Haha

Hur fan kunde jag skriva bilbåge istället för pilbåge?
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-06
Inlägg 1 561
Grymt, hoppas på ett grymt spel till Wii nudå! E3, please!
Titel Veteran
Registrerad 2008-09-10
Inlägg 606
Vaddå spelar inte tjejer Elders scroll? Det är ju redan ett riktigt kärringspel!
Titel Veteran
Registrerad 2006-06-22
Inlägg 1 066
Brandter skrev:
Vaddå spelar inte tjejer Elders scroll? Det är ju redan ett riktigt kärringspel!
Nonsens, det är inget fel på elder scrolls
Titel Stammis
Registrerad 2007-07-02
Inlägg 478
Spelade just ett långt pass Morrowind. Om Bethesda någon gång gör ett till Elder Scrolls så borde det definitivt vara som Morrowind och inte som Oblivion! Dock roligt för wii-lirare om det blir något bra!
Titel Veteran
Registrerad 2009-01-06
Inlägg 976
blir nog svårt för bethesda att anpassa sig till spel grafiken på wii
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Brandter skrev:
Hur gammal är du? TES är världens bästa spel serie nästan. Är ju skönt att lira i en stor fri värld där man kan va magiker, tjuv etc, att kalla WoW för rpg är som att kalla McDonalds för lyxkrog men det spelet passar nog dig bättre när du inte lirar cs.
Titel Proffs
Registrerad 2003-01-27
Inlägg 2 143
En nätkompis gjorde denna bild några år sedan
Titel Taiwanesisk krympling
Registrerad 2006-05-05
Inlägg 7 413
Hr Hamwich skrev:
Brandter skrev:
Hur gammal är du? TES är världens bästa spel serie nästan. Är ju skönt att lira i en stor fri värld där man kan va magiker, tjuv etc, att kalla WoW för rpg är som att kalla McDonalds för lyxkrog men det spelet passar nog dig bättre när du inte lirar cs.
Haha, och du säger att Oblivion är ett RPG samtidigt? :D
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Whatever men att säga att ett spel där man går och dödar 90% av tiden är ett kärringspel är... ja u name it..
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Kazutoyo skrev:
En nätkompis gjorde
denna bild några år sedan

Man kan rida och t.om flyga på massa olika djur te.x varg om man vill i TES4 när man e på väg till nästa dimensions port med skellet så fattar inte hur den bilden kan anses träffande.
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-30
Inlägg 796
skulle vara ballt med morrowind till wii
Titel Stammis
Registrerad 2007-07-02
Inlägg 478
Hr Hamwich skrev:
Kazutoyo skrev:
En nätkompis gjorde
denna bild några år sedan

Man kan rida och t.om flyga på massa olika djur te.x varg om man vill i TES4 när man e på väg till nästa dimensions port med skellet så fattar inte hur den bilden kan anses träffande.
Vad jag vet så kan man bara rida på en häst i Oblivion. Eller jag kanske inte fattar vad du menar. xD
(Räknar inte med modar)
Titel Veteran
Registrerad 2006-05-21
Inlägg 1 092
zaphiren skrev:
najtrows skrev:
zaphiren skrev:

PILBÅGE
inte bilbåge
Haha

Hur fan kunde jag skriva bilbåge istället för pilbåge?

och TVÅ gånger också
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 9 551
Onödigt att dom fokuserar sig på Wii produkter, är så ointresserad av Wii så jag förmodligen inte köper spelet även om det är bra. Har haft en wii i två år nu och har köpt två spel till den...mer värdelös konsol har jag aldrig varit med om
Titel Stammis
Registrerad 2007-01-26
Inlägg 332
Älskar Bethesda. Jag tycker Oblivion är det bästa spel som någonsin gjorts.
Titel Veteran
Registrerad 2006-05-07
Inlägg 782
Slöseri på tid och resurser. Jag vill ha ett nytt TES-lir till PC!
Oblivion med moddar är ju det absolut klockrenaste RPG-spelet i min värld. Bethesda är kungar på att släppa spel vi kan modifiera och anpassa efter vårt eget intresse. Jag har tusentals timmar bakom det spelet, och spelar flitigt än. På tok för få utvecklare vågar sig på sådant!
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-10-20
Inlägg 278
NEEEEEEEEEEEEEJ, INTE SÅNT