FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Cybrus
Titel LAN-ätare
Registrerad 2010-09-07
Inlägg 50

Ser alldeles fantastiskt ut. Cred till att de velat utveckla spelet också! :)

KatOne
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-10
Inlägg 1 141

Lol vad klockrent, myskittla minotauren i armhålan så Rayman ostört kan drämma till med en högerslägga rakt i paketet på han :P

4liv3
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-07
Inlägg 156

Så det är exklusivt till WiiU? Synd, Origins var det bästa plattformsspelet på mycket länge. Ett till hade inte skadat :)

kivi
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-09-08
Inlägg 239

Vet inte varför men jag tyckter Rayman:Orgins ser bättre ut?

purjo
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-14
Inlägg 1 117

Är det bara jag som tycker att hon tjejen ser för detaljerad ut jämfört med rayman och den andra snubben? Passar inte riktigt in.

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-21
Inlägg 0

Buhu jag vill kunna köpa denna till PC! Origins var riktigt kul :)

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 466

Ingen uppföljare enligt mig, när spelet inte släpps till alla plattformar samt att konceptet är HELT annorlunda, det är som att säga att WoW är en uppföljare till Warcraft III >< storyn är en uppföljare ja, men de har inge annat gemensamt egentligen.

luftman
Titel Veteran
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 938

Ztreek skrev:
Ingen uppföljare enligt mig, när spelet inte släpps till alla plattformar samt att konceptet är HELT annorlunda, det är som att säga att WoW är en uppföljare till Warcraft III &gt;&lt; storyn är en uppföljare ja, men de har inge annat gemensamt egentligen.

Konceptet är väl detsamma? Båda är ju platformsspel??

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 466

luftman skrev:
Ztreek skrev:
Ingen uppföljare enligt mig, när spelet inte släpps till alla plattformar samt att konceptet är HELT annorlunda, det är som att säga att WoW är en uppföljare till Warcraft III &gt;&lt; storyn är en uppföljare ja, men de har inge annat gemensamt egentligen.

Kändes mest som att man gjorde en väg åt rayman å hans vänner. känns inte riktigt att man styr någonting alls.

Storyn kanske är en uppföljare men en riktig uppföljare släpps till alla format det första spelet var på, samt inte ändrar om way för mycket
Det är mitt tycke om uppföljare.

luftman
Titel Veteran
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 938

Ztreek skrev:
luftman skrev:
Ztreek skrev:

Kändes mest som att man gjorde en väg åt rayman å hans vänner. känns inte riktigt att man styr någonting alls.

Storyn kanske är en uppföljare men en riktig uppföljare släpps till alla format det första spelet var på, samt inte ändrar om way för mycket
Det är mitt tycke om uppföljare.

Personen med WiiU paden gör precis det, en väg åt dom andra, medans 4 andra spelare med wiimotes spelar spelet som vanligt.
Så det är ett 5-player co-op spel

purjo
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-14
Inlägg 1 117

Och spelar man solo så behöver man nog inte plocka upp touchpaden och skapa åt sig själv, det skulle ju helt förstöra det magiska flowet från origin.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 215 medlemmar online. 5 foruminlägg har postats idag.

FZ