Titel Stammis
Registrerad 2010-02-08
Inlägg 508
"FZ:s recensent har suttit fjättrad vid spelet sedan dess."
Tror inte det där är förenligt med svensk lag... :/
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 4 402
Manqs skrev:
"FZ:s recensent har suttit fjättrad vid spelet sedan dess."
Tror inte det där är förenligt med svensk lag... :/
Azeroth har andra lagar än Sverige.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-07
Inlägg 158
"World of Warcraft: Mists of Pandaria-servrarna hostade igång natten mellan måndag och tisdag nästa vecka."
Nu blev det lite fel va?
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 4 402
4liv3 skrev:
"World of Warcraft: Mists of Pandaria-servrarna hostade igång natten mellan måndag och tisdag nästa vecka."
Nu blev det lite fel va?
Skulle bara kolla att du var med!
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 481
Lite förvånad fortfarande över AV.. det är den mest kritiserade saken i spelet, Blizzard kliar sig i röven.
Beta har varit igång för över en miljon spelare 1 år, Blizzard har inte brytt sig om feedback att AV är en själ lös BG.
att man för varje vinst får 7% xp är också en sak jag kliar mig i skallen över.
http://www.youtube.com/watch?v=z9HzCMQLCHg
Såhär såg AV ut sista patchen innan MoP, sådär ser AV ut idag på lvl 90.. redan.. skäms.
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-01-30
Inlägg 133
Titel Proffs
Registrerad 2007-07-13
Inlägg 1 923
Hanga skrev:
Spelar någon WoW längre?
Med 5 timmar kö för att komma in på Outland-servern så antar jag att det finns ett par som fortfarande spelar:)
Titel Intresserad
Registrerad 2012-08-28
Inlägg 50
Hanga skrev:
Spelar någon WoW längre?
Egentligen inte. Du idlar i Orgrimmar...
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-05-02
Inlägg 203
man kan säga vad man vill om panda temat men kan inte neka att dom har uppat sig rejält sedan den senaste expansionen. Är inget jätte fan av det asiatiska temat men ändringarna som har gjorts har förbättrade gameplayet åtminstonde. Efter 8 års spelande snart så börjar man ju givetvis tröttna men det har gett en ny gnista till spelet och så här roligt har det inte varit på länge. Väldigt länge.
Titel Frågvis
Registrerad 2010-08-07
Inlägg 34
Hanga skrev:
Spelar någon WoW längre?
Håll dig borta är du snäll. Är trött på att se den här kommentaren i varenda WoW-Nyhet/Tråd/Video på internet.
Titel Proffs
Registrerad 2008-11-15
Inlägg 1 339
Hämtade ut Mists Of Pandaria idag och har precis lagt till det på mitt Battle-konto... nu funderar jag på om jag ska skaffa speltid eller inte.
Titel Frågvis
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 22
Hanga skrev:
Spelar någon WoW längre?
Runt 9 miljoner aktiva konton, så ja. Eller trodde vad trodde du?
Titel Veteran
Registrerad 2002-06-13
Inlägg 624
Hanga skrev:
Spelar någon WoW längre?
Sjukt, detta inlägg får mig fortfarande att skratta hysteriskt. Helt sjukt.
Titel Veteran
Registrerad 2002-06-13
Inlägg 624
Exxo skrev:
Hämtade ut Mists Of Pandaria idag och har precis lagt till det på mitt Battle-konto... nu funderar jag på om jag ska skaffa speltid eller inte.
Nej nej, det tar bort lite av hela känslan av att ha köpt expansionen
Titel Veteran
Registrerad 2002-06-13
Inlägg 624
Kom in som nr 1704 nu efter jobet, så nu ska jag ta en dusch, sova ett par timmar, göra en stor kopp kaffe och laga middag. Hoppas bara att jag kommer in någon gång mellan jag ätit och ska gå och lägga mig.
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-02-12
Inlägg 226
Ztreek skrev:
Lite förvånad fortfarande över AV.. det är den mest kritiserade saken i spelet, Blizzard kliar sig i röven.
Beta har varit igång för över en miljon spelare 1 år, Blizzard har inte brytt sig om feedback att AV är en själ lös BG.
att man för varje vinst får 7% xp är också en sak jag kliar mig i skallen över.
http://www.youtube.com/watch?v=z9HzCMQLCHg
Såhär såg AV ut sista patchen innan MoP, sådär ser AV ut idag på lvl 90.. redan.. skäms.
Önskar också att AV var som förr, grymt kul att göra quests och spawna diverse mobs. Tänk hur länge de kunda hålla på, en hel dag innan något lag vann.
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-12-12
Inlägg 201
När kommer hans omdöme då? Klockan är ju 23.19, den skulle ju komma ikväll